Koffie drinken en oreos eten waarschijnlijk.quote:
Probeer eens wat anders dan tonijn in blik van princess.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:12 schreef raptorix het volgende:
Ik eet geen vis.
Vis het vlees, der armen
Precies. Als ze dat zeggen staat het gelijk aan niets doen is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:11 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Koffie drinken en oreos eten waarschijnlijk.
Enige vis wat ik wel eet is gerookte zalm, het is niet zo dat ik het niet lust, ik vind het gewoon niet fijn smaken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:14 schreef kedge het volgende:
[..]
Probeer eens wat anders dan tonijn in blik van princess.
Da's niet al te gezond de laatste tijd...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:18 schreef raptorix het volgende:
Enige vis wat ik wel eet is gerookte zalm, het is niet zo dat ik het niet lust, ik vind het gewoon niet fijn smaken.
Ik vond baramundi nog wel te doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:37 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Da's niet al te gezond de laatste tijd...
Probeer eens tilapiafilet met cajunkruiden en zout
"verdere stappen" naar het koffiezetapparaat en weer terug en hard lachen om die domme consumenten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:58 schreef Rebubbled het volgende:
Ze hebben me uiteindelijk gebeld. Na labonderzoek bleek het inderdaad om de haringworm te gaan. Het was een kwalijke zaak dat deze nog leefde en ze hebben 'verdere stappen ondernomen'. Wat precies kon me niet verteld worden. Ik eet nog steeds geen vis.
Maar goed dat je die worm gezien hebt. Stel je voor dat je hem had opgegeten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:58 schreef Rebubbled het volgende:
Ze hebben me uiteindelijk gebeld. Na labonderzoek bleek het inderdaad om de haringworm te gaan. Het was een kwalijke zaak dat deze nog leefde en ze hebben 'verdere stappen ondernomen'. Wat precies kon me niet verteld worden. Ik eet nog steeds geen vis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |