???quote:Op maandag 16 april 2012 18:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Het is trouwens wel klachtwaardig om je vis (en vlees) bij de AH te halen.
Nee maar als je klaagt over de kwaliteit van de vis moet je imo lekker naar de visboer gaan op de markt/aan zee.quote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
???
Als de AH een garagewerkplaats had zou ik mijn auto daar ook heenbrengen, gemak
Vis is sowieso goor, waar dan ook.quote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee maar als je klaagt over de kwaliteit van de vis moet je imo lekker naar de visboer gaan op de markt/aan zee.
Echt niet.quote:Op maandag 16 april 2012 18:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vis is sowieso goor, waar dan ook.
Alleen zalmfilet en tonijn zijn lekkerquote:Op maandag 16 april 2012 18:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Echt niet.
Witvis
Rauwe en gebakken haring
Inktvis
Kabeljauw
Zalm![]()
O_
![]()
Garnalen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt op een soort rondworm, ik zou de vis sowieso niet meer eten in dat geval.quote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals je op deze foto kunt zien heeft hij een typisch wit stukje aan het eind. Hij is verder gewoon glad.
[ afbeelding ]
gewoon bakken in olie en het gaat wel.quote:Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Lijkt op een soort rondworm, ik zou de vis sowieso niet meer eten in dat geval.
Was ik al niet van plan.quote:Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Lijkt op een soort rondworm, ik zou de vis sowieso niet meer eten in dat geval.
Mensen die goede producten niet van slechte kunnen onderscheiden.quote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
???
Als de AH een garagewerkplaats had zou ik mijn auto daar ook heenbrengen, gemak
http://www.parasitologie.nl/index.php?id=168quote:Op maandag 16 april 2012 18:22 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Was ik al niet van plan.Rondworm, hmm, zo eens op googlen.
quote:
Voor een bbq, ok. Voor alledaags vlees lekker boeiend.quote:Op maandag 16 april 2012 18:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mensen die goede producten niet van slechte kunnen onderscheiden.
Deze ker0l weetquote:Op maandag 16 april 2012 18:26 schreef wise het volgende:
[..]![]()
en van de betere dingen hoor
Zalm of pangasius
Aanstellerquote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Woon ik in een ander land?
Ik ga nu niks eten. Ik eet de komende drie dagen niets. Ik ga nu klachten indienen bij iedereen die het horen wil. Beginnende bij de Voedsel en Warenautoriteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |