Gadverdamme.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef Atreidez het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ij_albert_heijn.html
Eet smakelijk, is wel degelijk een worm. Wie koopt er nou ook vis bij de AH
Gadver,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef Atreidez het volgende:
Dan hoef ik meteen een week geen eten meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:29 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, kan. M'n broertje is wel eens wezen zeevissen en nam z'n vangst mee. Dus wij die vis schoonmaken. Viel het op dat het wat bewoog. Er kwamen allemaal kleine wormpjes uitgekropen.
Hey idd, dat filmpje wou ik ook postenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef Atreidez het volgende:
quote:Wanneer de mens de larven via het voedsel binnenkrijgt kan een darmontsteking ontstaan met hevige buikkrampen. Ook kan de worm de darmwand doorboren en zich nestelen in het spierweefsel. Het kan aanleiding zijn tot ernstige buikpijnen en zelfs ophoesten van de nematode. In ernstige gevallen is chirurgisch ingrijpen noodzakelijk.
Volgens mij doen ze iets niet goed daar bij Albert Heijn...quote:Sinds 1968 zijn de Nederlandse vissers verplicht rauwe vis, en dus ook haring een etmaal bij -20 °C te bewaren of gedurende een bepaalde tijd in een zure marinade te leggen. Hierdoor wordt anisakiasis (haringwormziekte) in Nederland vrijwel niet meer aangetroffen.
Wel dus.quote:
Serieus, kwam je dat vaak tegen daar?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:31 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wel dus.
Ik ben die wel vaker tegengekomen toen ik op de vlees/vis afdeling van de AH werkte. Schijnt geen kwaad te kunnen maar ik gooide ze toch maar weg omdat klanten het niet heel fijn vinden om levende wormen in hun vis te ontdekken :p .
Ja :pquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus, kwam je dat vaak tegen daar?
Dat is toch gewoon smerig, genoeg medewerkers die het niet weggooien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:37 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja :p
Van de leverancier hadden ze te horen gekregen dat het geen kwaad kon en dat ze het gewoon mochten verkopen, maar ik heb ze toch maar weggegooid.
Maar kwam maar weinig voor hoor, alleen ik zag toen zoveel van die kabeljauwfilets dat ik er toch aardig wat voorbij heb zien komen.
Ja precies, je moet het ook maar net zien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon smerig, genoeg medewerkers die het niet weggooien.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:37 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja :p
Van de leverancier hadden ze te horen gekregen dat het geen kwaad kon en dat ze het gewoon mochten verkopen, maar ik heb ze toch maar weggegooid.
oja, nee kan geen kwaad, gewoon de leverancier geloven, die heeft het beste met de klanten voor en geld verdienen vindt hij niet belangrijkquote:Wanneer de mens de larven via het voedsel binnenkrijgt kan een darmontsteking ontstaan met hevige buikkrampen. Ook kan de worm de darmwand doorboren en zich nestelen in het spierweefsel. Het kan aanleiding zijn tot ernstige buikpijnen en zelfs ophoesten van de nematode. In ernstige gevallen is chirurgisch ingrijpen noodzakelijk.
Ik weet voorlopig nog niet eens zeker of het wel die wormen zijn. En naar aanleiding van dat filmpje hebben ze dat toen in de krant gezet. En niemand heeft ze op de vingers getikt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:43 schreef alsem het volgende:
[..]
[..]
oja, nee kan geen kwaad, gewoon de leverancier geloven, die heeft het beste met de klanten voor en geld verdienen vindt hij niet belangrijk
Ach, als je verse vis bakt is het ook dood, maar dan wil ik er nogsteeds geen wormen in.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef DarkElf het volgende:
brrr geen 'verse' vis voor mij de komende tijd, doe mij maar diepvriesvis, dan is alles wel dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |