Nee dat geldt voor alle rauwe vis. 24 uur in -20 graden celcius.quote:Op maandag 16 april 2012 22:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan? Dat is alleen waar voor Haring volgens mij.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef dustbrain het volgende:
Het is maar een kankerworm. Zoveel calorie verschil zit er niet tussen die worm en vis.
Ik zie je tweet niet.quote:Op maandag 16 april 2012 22:31 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Gedaan, eerste tweet ooit.Hoe zie ik mijn tweet terug?
Belgisch nieuwsquote:Op maandag 16 april 2012 23:23 schreef RobHoi het volgende:
‘Iedereen eet wel eens onbewust een worm'
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=JL3H4JQF
Mwah volgens mij klopt 't wel, op groente zal ook wel eens 'n bladluis achter zijn gebleven, eigenlijk kun je het best niks meer eten.quote:
Er staat me iets bij van bakje garnalen waar eitjes in waren. Natuurlijk kan de onwetende niet zomaar zien dat het eitjes zijn en werd er aan iets ergers gedacht. Voor mij was het ook nieuw.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:21 schreef Oerbeer het volgende:
Er komt mij een soortgelijk topic te boven. Niet de eerste worm in een bak vis.![]()
Dit soort commentsquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:42 schreef Pharkus het volgende:
Zo'n visje gooi je toch in de pan, dan is dat wurmpie allang dood en de eventuele eitjes ook. Je moest eens weten wat je binnenkrijgt waar je je niet bewust van bent.
Komop roos zo erg ist allemaal niet, het menselijk lichaam kan een paar dode wurmpies wel verteren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit soort comments
Durf ik niks meer te eten.
Vast wel, maar ik wil het gewoon nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Komop roos zo erg ist allemaal niet, het menselijk lichaam kan een paar dode wurmpies wel verteren.
Is die levend of is er een kans dat die chirurgisch verwijderd dient te worden? Nee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:31 schreef Drugshond het volgende:
Zeikers.....
Mezcal - Mexicaanse drank
[ afbeelding ]
Hoor je nu iemand roepen ?
Die laat zijn wormpje zien bij wijze van flooding therapie.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:50 schreef summer2bird het volgende:
Ts zit nu al hysterisch bij de dokter?
Als je angst hebt voor beestjes in je eten zou ik maar niets meer eten, iig niet rauw, en dat is inclusief groente en fruit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit soort comments
Durf ik niks meer te eten.
Zelf al eens in de sla een rups gehad.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je angst hebt voor beestjes in je eten zou ik maar niets meer eten, iig niet rauw, en dat is inclusief groente en fruit.
Ik een keer een Afrikaanse buffel. Ik stond er zo bij: "Wow, wtf!?"quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef jcdragon het volgende:
Ik had ook een wormpje in de sla gevonden.
Sausje erbij natuurlijk .quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:11 schreef allesbeterweter het volgende:
Ik heb wel eens een hamburger gegeten die 2 weken daarvoor nog door de modder lag te rollen(scharrel-varkensvlees). Even afspoelen en goed bakken........
Jij swaffelt sla?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:09 schreef jcdragon het volgende:
Ik had ook een wormpje in de sla gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |