Ijskoude Noorse opvoeding.quote:Op maandag 16 april 2012 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een aandachtshoer die Breivik, met zn verkapte Hitler-groet in de rechtszaal.
Waarschijnlijk te weinig geknuffeld door zn ouders vroeger.
Als je je misdraagt, slaap je een nachtje buiten. Hoppa!quote:
Viseert u nu Boze_Appel?quote:Op maandag 16 april 2012 10:30 schreef remlof het volgende:
Alle scandinaviërs hebben een fucked up dag/nachtritme en sommigen, zoals Breivik, draaien daar compleet van door.
Ik waarschuw Europa vast voor autistische scandinaviërs, zij vormen een bedreiging voor onze cultuur!!11!!1
Blonde haren blauwe ogen................quote:Op maandag 16 april 2012 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders zou willen dat hij in Scandinavie was geboren.
Het is diep tragisch, maar waarom moeten wij daaronder lijden?quote:Op maandag 16 april 2012 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Precies. Nu is hij een pindarotsje dat graag de Arier uit wil hangen. Het heeft iets tragisch.
Uit een sprookjesboek geslopen.quote:Op maandag 16 april 2012 10:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Blonde haren blauwe ogen................
Draagt die gek ook blauwe lenzen trouwens?quote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is diep tragisch, maar waarom moeten wij daaronder lijden?
Ongetwijfeld, donkere ogen zijn immers overheersend in het DNA en zijn ouders kunnen nooit allebei blauwe kijkers hebben gehad.quote:Op maandag 16 april 2012 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Draagt die gek ook blauwe lenzen trouwens?
Dat kan prima.quote:Op maandag 16 april 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, donkere ogen zijn immers overheersend in het DNA en zijn ouders kunnen nooit allebei blauwe kijkers hebben gehad.
Hoi.quote:Op maandag 16 april 2012 10:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Blonde haren blauwe ogen................
quote:DEN HAAG - De belastingvrije kilometervergoeding voor werknemers moet omhoog. Dat heeft de MHP, de vakcentrale voor middelbaar en hoger personeel, maandag gezegd.
Bedrijven mogen nu 19 cent per zakelijke kilometer belastingvrij vergoeden aan hun personeel. Volgens de MHP moet daar 5 cent per kilometer bij. Door de oplopende prijzen aan de pomp zijn automobilisten steeds meer kwijt aan benzine.
Volgens de vakcentrale moet de gemiddelde werknemer op dit moment 350 euro per jaar netto bijleggen op de autokosten die hij voor de zaak maakt.
http://www.nu.nl/werk-en-(...)mer-moet-omhoog.html
Ja. Of hij doet aan photoshop:quote:Op maandag 16 april 2012 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Draagt die gek ook blauwe lenzen trouwens?
Ik vind het refrein leuk, maar de coupletten tuttig.quote:
Moluks.quote:Op maandag 16 april 2012 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet hoe treinkapers er uit zien. Dat wil ik graag zo houden.
En zoiets doe je nu dat het land straks crepeert onder megabezuiniginen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:19 schreef Auti het volgende:
WimLex heeft een villa gekocht in... Griekenland
ik praat het niet goed, maar hoe NL zich destijds opstelde was ook niet correct. er was van alles aan ze belooft en niets nagekomen.quote:
Zo:quote:Op maandag 16 april 2012 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet hoe treinkapers er uit zien. Dat wil ik graag zo houden.
Nederland wou wel, maar de VN werkte niet echt mee.quote:Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik praat het niet goed, maar hoe NL zich destijds opstelde was ook niet correct. er was van alles aan ze belooft en niets nagekomen.
Is dat zo?quote:Op maandag 16 april 2012 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland wou wel, maar de VN werkte niet echt mee.
De Nederlandse belofte was dan ook "vrije" Molukken onder onze hoede.quote:Op maandag 16 april 2012 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik vond NL wel erg passief in het geven van een andere oplossing als de VN dwars lag.
En terecht. Idioot akkoord natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland wou wel, maar de VN werkte niet echt mee.
En waarom dan wel idioot?quote:Op maandag 16 april 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
En terecht. Idioot akkoord natuurlijk.
50 jaar later lopen ze nog steeds te mekkeren
Alsof ze uit de jaren zeventig komen? Dan waren al mijn docenten treinkaper.quote:
We gaan onze kolonie weer terugveroveren en dan krijgen jullie je stukje land.quote:
Die is mooi. Heb ik gezien.quote:Op maandag 16 april 2012 11:33 schreef remlof het volgende:
Kijktip: Goeie film over treinkaping De Punt.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik praat het niet goed, maar ik begreep wel hun boosheid.
Soit, het is ook niet zo dat ze hard probeerden te gaan werken aan een nieuwe toekomst, maar vooral bleven mokken en zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik praat het niet goed, maar ik begreep wel hun boosheid.
Als je het mensen niet mogelijk maakt, dan wordt het wel lastig. Nogmaals ik vond de houding van de Nederlanders kant nog wal raken in deze kwestie. Maar dat is nog geen vrijbrief om een trein of school te kapen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Soit, het is ook niet zo dat ze hard probeerden te gaan werken aan een nieuwe toekomst, maar vooral bleven mokken en zwelgen in zelfmedelijden.
Ze mogen toch aannemen dat iets wordt beloofd ook gestand wordt gedaan? Ze hebben echt niet direct tot het meest ultieme middel gekozen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:40 schreef GSbrder het volgende:
Molukkees hebben gewoon op het verkeerde paard gewed.
Niet zo janken, koelies.
Zie, niet idioot dus.quote:Op maandag 16 april 2012 11:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
We gaan onze kolonie weer terugveroveren en dan krijgen jullie je stukje land.
Tenzij je natuurlijk voorstander bent van een groot koloniaal rijk.
Fijne belofte ook, een land binnenvallen en dan opstandelingen een deel van de grond beloven.quote:Op maandag 16 april 2012 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze mogen toch aannemen dat iets wordt beloofd ook gestand wordt gedaan? Ze hebben echt niet direct tot het meest ultieme middel gekozen.
Neuh, het zijn vooral populistenknuffelaars met een hang naar vroeger was alles beter.quote:Op maandag 16 april 2012 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
Nederlanders zijn keiharde pragmatici.
Zonder principes. Zie VOC, over lijken gaan, alles voor het geld. Om te schamen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
Nederlanders zijn keiharde pragmatici.
Heroveren klinkt beter.quote:Op maandag 16 april 2012 11:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Fijne belofte ook, een land binnenvallen en dan opstandelingen een deel van de grond beloven.
Dat is niet de meerderheid.quote:Op maandag 16 april 2012 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, het zijn vooral populistenknuffelaars met een hang naar vroeger was alles beter.
Mensen moeten ergens leven, jong.quote:Op maandag 16 april 2012 11:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Fijne belofte ook, een land binnenvallen en dan opstandelingen een deel van de grond beloven.
De gordel van smaragd.quote:
Prima, dan ga jij lekker landen binnenvallen voor lebensraum.quote:
Onzin.quote:Op maandag 16 april 2012 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, het zijn vooral populistenknuffelaars met een hang naar vroeger was alles beter.
Alternatief?quote:Op maandag 16 april 2012 11:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima, dan ga jij lekker landen binnenvallen voor lebensraum.
Welnee, net als in de goede ouwe tijd erkennen we hun Nederlanderschap dan niet.quote:Op maandag 16 april 2012 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wilders heeft nog wat moslim nodig voor de tsunami?
Ah, de woning van Die_Hofstadtgruppe.quote:
Een TU-afgestudeerde?quote:Op maandag 16 april 2012 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb trouwens ook een EG in de familie, ben ik achter gekomen.
Ik dacht dat professioneel filosoof toch een vrij zeldzame soort was.quote:Op maandag 16 april 2012 11:50 schreef waht het volgende:
Ik heb (vooralsnog) geen Voorschrift in de familie. Wel een Friek_.
Hij is nog bezig met studeren.quote:Op maandag 16 april 2012 11:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik dacht dat professioneel filosoof toch een vrij zeldzame soort was.
Your loss.quote:Op maandag 16 april 2012 11:50 schreef waht het volgende:
Ik heb (vooralsnog) geen Voorschrift in de familie. Wel een Friek_.
Doodmail.quote:
Gister was ik nog een kankeridioot en een kankerjood.quote:
Waren het gekke linksen of gekke rechtsen?quote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gister was ik nog een kankeridioot en een kankerjood.
Sommige users zijn lief.
Ja, nog sorry daarvoor.quote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sommige users zijn lief.
ID-joodquote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sommige users zijn lief.
Sinds wanneer neem je dat serieus?quote:
Dat is diezelfde vrijheid waar jij je normaal zo sterk voor maakt. Deal with it.quote:Op maandag 16 april 2012 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom mag dat Noorse monster zijn mediashow opvoeren?
Niet zo fijn voor de nog levende slachtoffers en nabestaanden.
Schreeuwen namens het volk is populisme.quote:Op maandag 16 april 2012 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA is niet populistisch, al weet ik dat jij dat zou willen.
Wat?quote:Op maandag 16 april 2012 12:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is diezelfde vrijheid waar jij je normaal zo sterk voor maakt. Deal with it.
Stiekem ben jij het ook gewoon roerend eens met die Breivik.quote:Op maandag 16 april 2012 12:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is diezelfde vrijheid waar jij je normaal zo sterk voor maakt. Deal with it.
Dat was wel heel Pavlov inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stiekem ben jij het ook gewoon roerend eens met die Breivik.
Lul niet zo dom, spuit 11.quote:Op maandag 16 april 2012 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stiekem ben jij het ook gewoon roerend eens met die Breivik.
Juist wel, nu ziet iedereen wat voor achterlijke mongool het is. Voor zover dat nog niet duidelijk was.quote:Op maandag 16 april 2012 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Belast de rijken!quote:Op maandag 16 april 2012 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA is niet populistisch, al weet ik dat jij dat zou willen.
Je hebt geen flauw idee wanneer je spuit 11 moet gebruiken, of wel?quote:
Ach dat heeft iedereen toch? Van Saddam Hoessein en Milosevic tot aan Breivik.quote:Op maandag 16 april 2012 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Grote drang te reageren, toch de plank mis slaan.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw idee wanneer je spuit 11 moet gebruiken, of wel?
Volgens mij een allochtone linkse.quote:Op maandag 16 april 2012 11:59 schreef waht het volgende:
[..]
Waren het gekke linksen of gekke rechtsen?
Oh, het was gewoon een versierpoging dus.quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij een allochtone linkse.
De_Guidance dus. Wat een boefje.quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de starre houding van de VVD omtrent de HRA alleen een stuk minder desastreus.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Belast de rijken!
Het levert niets op, maar lijkt solidair!
Ja, uit wraak verhuis ik naar Israel en gooi ik stenen op Palestijnen.quote:
Ik beschouw dat maar als een nee. Geeft niet hoor, 3-voud.quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Grote drang te reageren, toch de plank mis slaan.
Helaas weinig succesvol.quote:Op maandag 16 april 2012 12:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, het was gewoon een versierpoging dus.
D_G is liever.quote:
Ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij was het niet, jij hebt teveel liefde voor Israel.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 16 april 2012 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij was het niet, jij hebt teveel liefde voor Israel.
Ik begin mijn Israeli fan-club.quote:
Ah, u bent een kenner van de problemen op de woningmarkt?quote:Op maandag 16 april 2012 12:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de starre houding van de VVD omtrent de HRA alleen een stuk minder desastreus.
True that.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach dat heeft iedereen toch? Van Saddam Hoessein en Milosevic tot aan Breivik.
Integrale hervorming van de woningmarkt!quote:Op maandag 16 april 2012 12:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, u bent een kenner van de problemen op de woningmarkt?
Daarnaast is het natuurlijk een beetje karig on een ander dossier te moeten aanhalen onder het mom van 'ja maar hullie ook!'
Het laat gewoon zien dat de VVD ook populistisch is en niet alleen op dit punt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, u bent een kenner van de problemen op de woningmarkt?
Daarnaast is het natuurlijk een beetje karig on een ander dossier te moeten aanhalen onder het mom van 'ja maar hullie ook!'
Iedere partij is populistisch, mafklapper.quote:Op maandag 16 april 2012 12:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het laat gewoon zien dat de VVD ook populistisch is en niet alleen op dit punt.
En de arbeidsmarkt cq het fiscaal stelsel!quote:Op maandag 16 april 2012 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Integrale hervorming van de woningmarkt!
Exactly.quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedere partij is populistisch, mafklapper.
Anders was er geen democratie.
Net als de PvdA willen ze stemmen hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 12:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het laat gewoon zien dat de VVD ook populistisch is en niet alleen op dit punt.
Ja ok, maar laten we de PVV dan bestempelen als extreempopulistisch, gewoon blaten wat de achterban wil horen zonder met beleidsvoorstellen te komen hoe die doelstellingen te halen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind integraal trouwens een heerlijk woord om te gebruiken. Propte het laatst nog in een analyse. Wekt het beeld dat je er verstand van hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de arbeidsmarkt cq het fiscaal stelsel!
Daar ben ik het niet mee oneens.quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, maar laten we de PVV dan bestempelen als extreempopulistisch, gewoon blaten wat de achterban wil horen zonder met beleidsvoorstellen te komen hoe die doelstellingen te halen.
Je moet en zal die club wegzetten. Je begint er aardig zelf op te lijken...quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, maar laten we de PVV dan bestempelen als extreempopulistisch, gewoon blaten wat de achterban wil horen zonder met beleidsvoorstellen te komen hoe die doelstellingen te halen.
Hier mag een modje naar kijkenquote:
*kijkt*quote:
Dat is GS niet, ik zie geen tasje.quote:
Ja, maar wel van de koude grond.quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind integraal trouwens een heerlijk woord om te gebruiken. Propte het laatst nog in een analyse. Wekt het beeld dat je er verstand van hebt.
Waar zeg ik dat het een schande is ?quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net als de PvdA willen ze stemmen hebben.
Schande!
Ik vrees inderdaad dat je het als journalist van dat soort woorden moet hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind integraal trouwens een heerlijk woord om te gebruiken. Propte het laatst nog in een analyse. Wekt het beeld dat je er verstand van hebt.
Onzin.quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ben je de lezer kwijt, ben ik bang.quote:Op maandag 16 april 2012 12:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar wel van de koude grond.
Ik had een prof die lekkere jaren '70-begrippen bezigde.
'waardeketen', 'woningwetwoningen', dat soort fratsen. Heerlijk!
Goh echt, hoe vaak hebben we dit inmiddels al besproken?quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehee!quote:
Niet vaak genoeg aangezien je 't nog steeds niet snapt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goh echt, hoe vaak hebben we dit inmiddels al besproken?
Tsja, je moet wat als je nergens echt verstand van hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees inderdaad dat je het als journalist van dat soort woorden moet hebben.
Je reageerde op mijn verweer dat de PvdA weldegelijk populistisch is, door te zeggen dat de HRA een populistische maatregel is. Niet echt het sterkste argument in de stapel.quote:Op maandag 16 april 2012 12:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het een schande is ?
De VVD ontbrak in het lijstje van Piet, dat was het.
Ach, de lezer.quote:Op maandag 16 april 2012 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ben je de lezer kwijt, ben ik bang.
Friek_ kan tenminste nog het woord kanker gebruiken.quote:Op maandag 16 april 2012 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, je moet wat als je nergens echt verstand van hebt.
Mijn brood.quote:
Ik zet ze weg op hun abjecte ideeën, niet op hun afkomst of geloof.quote:Op maandag 16 april 2012 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet en zal die club wegzetten. Je begint er aardig zelf op te lijken...
Wie zijn die mensen?quote:Op maandag 16 april 2012 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
Wie heeft er nog meer zin om Bea & Gea te wurgen?
Nog gefeliciteerd met je VP.quote:
Spendeer een paar minuten op youtube en al uwer vragen worden beantwoord.quote:
En met welk een dedain schrijft u ze naar de mondquote:
Ik stelde gewoon dat dat soort populisme ook te zien was bij de VVD.quote:Op maandag 16 april 2012 12:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je reageerde op mijn verweer dat de PvdA weldegelijk populistisch is, door te zeggen dat de HRA een populistische maatregel is. Niet echt het sterkste argument in de stapel.
De Gaytube.quote:
Als je het zo zegt, vermoed ik dat het een Nederlands muzikaal duo is.quote:Op maandag 16 april 2012 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spendeer een paar minuten op youtube en al uwer vragen worden beantwoord.
Nee nee, het is de nieuwste marketingcampagne van ABN Amro.quote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, vermoed ik dat het een Nederlands muzikaal duo is.
Valt wel mee, toch? Je kent stukken van mijn hand. Sterker, heb gisteren nog een column op FB geflikkerd.quote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En met welk een dedain schrijft u ze naar de mond.
Jij reageerde niet op Piet, maar op mij, kaalkopjequote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik stelde gewoon dat soort populisme ook te zien was bij de VVD.
Nergens heb ik gesteld dat de PvdA niet populistisch is, het was een toevoeging.
En de toevoeging was er omdat Piet de VVD niet in zijn lijst had opgenomen.
Als jij dat niet kan doorgronden dan zegt het meer over jouw interpretatie dan over mijn argumentatie.
'Hoe misleid ik de lezer?' is een belangrijke cursus voor het journaille.quote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En met welk een dedain schrijft u ze naar de mond.
Ik zal eens gluren.quote:Op maandag 16 april 2012 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch? Je kent stukken van mijn hand. Sterker, heb gisteren nog een column op FB geflikkerd.
quote:Op maandag 16 april 2012 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal eens gluren.
Met clochardoutfit op de foto, begeleid door de ondertekst: 'van onze razende Harderwijkse reporter'?
Dat klopt, ik reageerde op jouw voorbeeld door er een vergelijkbaar voorbeeld naast te zetten.quote:Op maandag 16 april 2012 12:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij reageerde niet op Piet, maar op mij, kaalkopje.
Nope, maar jij zei dat hij eerst 2 piepjes geeft dan 8 en dan weer 2.quote:
HAHAHAHAquote:
Met kater.quote:Op maandag 16 april 2012 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal eens gluren.
Met clochardoutfit op de foto, begeleid door de ondertekst: 'van onze razende Harderwijkse reporter'?
En Jägermeister.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:39 schreef Auti het volgende:
[..]
Nope, maar jij zei dat hij eerst 2 piepjes geeft dan 8 en dan weer 2.
Dank voor de tips.quote:Anyway, ik zou even de CMOS resetten van het moederbord en eventueel de contactpuntjes van de videokaart even schoonmaken met een schone gum.
En misschien een stomme vraag, maar heb je wel een stroomstekkertje in de videokaart?
EchtGaaf, je praat jezelf de put in.quote:Op maandag 16 april 2012 12:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Kapitalisme en "eerlijkheid " hebben niets met elkaar te maken. Welkom in de wereld waar het slechts om 1 ding gaat: GELLLLLLDDDDDD.
Geld is wel betrekkelijk, ja.quote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
EchtGaaf, je praat jezelf de put in.
Geld maakt niet gelukkig!
Ik wachtquote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geld is wel betrekkelijk, ja.
Zullen we die discussie gewoon in dat topic doen?
Je maakt jezelf anders wel altijd druk om het geld van anderen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geld is wel betrekkelijk, ja.
Zullen we die discussie gewoon in dat topic doen?
In de buurt van de batterij zit een jumpertje wat je moet verplaatsen als alle stroom er af is.. ik pak even de handleiding van een MS 7366 erbij.. momentje.quote:Op maandag 16 april 2012 12:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Dank voor de tips.
Maar hoe reset ik cmos. Ik heb geen beeld en zie dus niks.![]()
Kaalkopje?quote:Op maandag 16 april 2012 12:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij reageerde niet op Piet, maar op mij, kaalkopje.
Ik meen dat Guido een kapsalon had bezocht.quote:
Geld biedt mogelijkheden die tot geluk kunnen leiden.quote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
EchtGaaf, je praat jezelf de put in.
Geld maakt niet gelukkig!
Zonder harde schijf krijg je gewoon beeld.. dan komt hij alleen niet door de post check sum heen en geeft hij aan ; no boot device detected.quote:Op maandag 16 april 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Misschien een stomme vraag, Auti, maar kan dat ding ook mekkeren omdat er geen harde schijf in zit
(nog niet eerder een probleem me gehad met andere pc's btw)
Die zoeken mensen met groene vingers, niet met bruine vingers.quote:
Je was toch rond met een headhunter?quote:Op maandag 16 april 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat deze tyfusregio.
90% van de vacatures zijn lasser, draaibank werker of hovenier.
Kut Twente.
Ik haat handarbeid.quote:
Ja ga nog meer lopen fantaseren.quote:
Ha-ha.quote:Op maandag 16 april 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat deze tyfusregio.
Kut Twente.
Werkloos zijn is nog nooit zo aantrekkelijk geweest.quote:
Boeren hebben ook mestvingers. Dat zijn ook een soort van hoveniers.quote:Op maandag 16 april 2012 13:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die zoeken mensen met groene vingers, niet met bruine vingers.
Je kunt altijd nog vluchten naar Brussel.quote:Op maandag 16 april 2012 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werkloos zijn is nog nooit zo aantrekkelijk geweest.
Verhuis.quote:Op maandag 16 april 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat deze tyfusregio.
Kut Twente.
Ik concentreer me wel op m'n studie.quote:Op maandag 16 april 2012 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog vluchten naar Brussel.
Wanneer ik m'n diploma heb staat dat ook zeker in de planning.quote:
Ga je maar plantsoentjes aanschoffelen tot je beter werk hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werkloos zijn is nog nooit zo aantrekkelijk geweest.
Waarom zou ik, heb 't geld toch niet nodig.quote:Op maandag 16 april 2012 13:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga je maar plantsoentjes aanschoffelen tot je beter werk hebt.
En anders donder je maar op met je gejank. Das niet Twente-waardig.
Of whatever... je pakt gewoon werk aan. Stilzitten is voor watjes.quote:Op maandag 16 april 2012 13:08 schreef Reya het volgende:
Plantsoenen schoffelen, dat is zeker Twente-waardig.
Prima, bied me maar wat aan dan.quote:Op maandag 16 april 2012 13:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Of whatever... je pakt gewoon werk aan. Stilzitten is voor watjes.
Heb je verkoop capaciteiten dan?quote:Op maandag 16 april 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, bied me maar wat aan dan.
Mijn stofzuigerverkoper-opleiding suggereert van wel.quote:
quote:
Lol... pm me maar.quote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn stofzuigerverkoper-opleiding suggereert van wel.
Wat moet je hebben in je PM dan?quote:
http://www.cvpresentatie.(...)inebediende-m-v.htmlquote:Op maandag 16 april 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, bied me maar wat aan dan.
Wat voor stofzuiger kan je mij aanraden, een goedkope graag en als het met stofzakken werkt dan één waar ze wel voor verkrijgbaar zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn stofzuigerverkoper-opleiding suggereert van wel.
Simpele consumptiegoederen misschien wel.quote:
Zo'n stofzuiger dat op een duplo mannetje lijkt.quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Auti het volgende:
[..]
Wat voor stofzuiger kan je mij aanraden, een goedkope graag en als het met stofzakken werkt dan één waar ze wel voor verkrijgbaar zijn.
Het verdere gesprek hierover. Ga dit niet publiek doen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat moet je hebben in je PM dan?
Surequote:
Heh, jammer, daar gaat ons vermaak.quote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het verdere gesprek hierover. Ga dit niet publiek doen.
Aangezien het begrip hoofdletter in die vacature niet bekend is acht ik dat mee te vallen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.cvpresentatie.(...)inebediende-m-v.html
Oh, wacht, laat maar, dat vereist een goede kennis van de Nederlandse taal,
Ja. Geen hogere wiskunde ofzo.quote:
Komt wel iets meer bij kijken dan hoogdraverij.quote:Op maandag 16 april 2012 13:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Geen hogere wiskunde ofzo.
Gewoon wat toegepaste psychologie
Nee, wat heb ik met GS te maken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:14 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ient_een_lintje.html
Tel de doodsverwensingen
VS, misschien iets om je druk over te maken?
Luchtquote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon geniaal. Lucht verkopen
Geen idee, je was ook zo overstuur vanwege Jort Kelder.quote:Op maandag 16 april 2012 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wat heb ik met GS te maken.
Wat jij wil.quote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Komt wel iets meer bij kijken dan hoogdraverij.
Was jij zo'n fondsenwerver?quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Heb het zes jaar als bijbaan gedaan.
Of anders wat dehydrated waterquote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon geniaal. Lucht verkopen
Zo te horen sta jij garant voor een miljoen omzet.quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Heb het zes jaar als bijbaan gedaan.
Ja maar dat is Wouter Bos niet.quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen idee, je was ook zo overstuur vanwege Jort Kelder.
Ik sta niet garant voor een ton aan omzet.quote:Op maandag 16 april 2012 13:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo te horen sta jij garant voor een miljoen omzet.
Bij deze bied ik je een ton aan salaris aan voor dat simpele werk. Wanneer begin je? Schrijf ik het op.
Dat wordt tractors verkopen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik sta niet garant voor een ton aan omzet.
Zeker niet in Twente.
Zeker wel, gewoon in de feed-industrie gaan.quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker niet in Twente.
Ja. Lachen man!quote:
Ik zei miljoen omzet. Salaris is een ton. Dik verdienen voor zulks eenvoudig werk zoals je omschrijft. En ons werkgebied is de Benelux met Duitsland.quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker niet in Twente.
Jij verkocht woekerpolissen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Lachen man!
Ik heb ook verzekeringen, energie, private banking, hypotheekadvies en uitvaartpolissen verkocht
Dat doe ik op meets al bij je.quote:Op maandag 16 april 2012 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel, gewoon in de feed-industrie gaan.
Ik zou het doen GS. Lekker de WW in tegen 70%.quote:Op maandag 16 april 2012 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zei miljoen omzet. Salaris is een ton. Dik verdienen voor zulks eenvoudig werk zoals je omschrijft. En ons werkgebied is de Benelux met Duitsland.
Wanneer kun je beginnen? Stuur ik je vast een contract op.
Ik moet voor één miljoen aan visitekaartjes en ander drukwerk verkopen? Weet je hoeveel werk dat is?quote:Op maandag 16 april 2012 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zei miljoen omzet. Salaris is een ton. Dik verdienen voor zulks eenvoudig werk zoals je omschrijft. En ons werkgebied is de Benelux met Duitsland.
Wanneer kun je beginnen? Stuur ik je vast een contract op.
Op m'n peuken nogwel!quote:Op maandag 16 april 2012 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat doe ik op meets al bij je.
Een beetje snacks in verleidelijke vormpjes leggen voor de Twentenaren.
Ik heb het door u genoemde debat teruggekeken. Afgezien van de VVD-gedeputeerde een bijzonder matig ensemble.quote:
Het leukste waren uitvaartpolissen voor mensen die hun vorige uitvaartpolis niet meer konden betalen, daardoor al hun opgebouwde jaren verloren en met een boetepremie op hun 65e best opnieuw aan een uitgeklede naturapolis mochten beginnen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij verkocht woekerpolissen?
Why am I not surprised.
Eitje volgens jou.quote:Op maandag 16 april 2012 13:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet voor één miljoen aan visitekaartjes en ander drukwerk verkopen? Weet je hoeveel werk dat is?
Mensen moreel chanteren is al mijn vak.quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Als u niet honderd euro per maand aftikt, sterft deze arme Ethiopiër.
Dat soort werk zou ik dus niet kunnen en willen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het leukste waren uitvaartpolissen voor mensen die hun vorige uitvaartpolis niet meer konden betalen, daardoor al hun opgebouwde jaren verloren en met een boetepremie op hun 65e best opnieuw aan een uitgeklede naturapolis mochten beginnen.
Het gaat hier om mensen!quote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb het door u genoemde debat teruggekeken. Afgezien van de VVD-gedeputeerde een bijzonder matig ensemble.
Kom maar op met dat contract. Een ton per jaar aan salaris, in de proeftijd even wat dingen verkopen en vervolgens een flinke poos een uitkering van 6000 p/ maandquote:Op maandag 16 april 2012 13:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Eitje volgens jou.
Als je een beetje slim bent kun je dat bij 5 klanten weg drukken.
Kom op, prik een datum. Of krabbel je terug?
Wut?quote:Op maandag 16 april 2012 13:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het leukste waren uitvaartpolissen voor mensen die hun vorige uitvaartpolis niet meer konden betalen, daardoor al hun opgebouwde jaren verloren en met een boetepremie op hun 65e best opnieuw aan een uitgeklede naturapolis mochten beginnen.
Volgens mij verzint hij maar wat.quote:Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wut?
Wat voor oplichting is dat? Uitvaart is een opbouwpolis die altijd geldig blijft. Als je stop met de premie blijft datgene wat erin zit rente opbouwen. Boeterente is dikke bullshit. Je komt hooguit te kort bij verlijden waardoor de familie aansprakelijk gesteld wordt, en als dat faalt draait de gemeente ervoor op.
Met de garantie van een miljoen. Anders ga je financieel voor de bijl.quote:Op maandag 16 april 2012 13:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kom maar op met dat contract. Een ton per jaar aan salaris, in de proeftijd even wat dingen verkopen en vervolgens een flinke poos een uitkering van 6000 p/ maand
Dat doet me denken aan deze sketch:quote:Op maandag 16 april 2012 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat hier om mensen!
Die voelen zich arm! Hebt u enig idee hoe vervelend het is een pakket aan te moeten nemen zonder duurzame producten?! Daar zou de overheid wat aan moeten doen!
Er zaten vrij veel types zoals jij tussen mijn collega's. Eén is nog gemeenteraadslid voor de VVD geworden. Vrij hilarisch als je ziet met wat voor sociaal-wenselijke antwoorden hij nu komt en wat voor ongein hij toen uitkraamde.quote:Op maandag 16 april 2012 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat soort werk zou ik dus niet kunnen en willen.
No offense.
Wel vaker *kuch*quote:
Boetepremie is geen bullshit bij wanbetalers. Ik kan je de naam van die uitvaartverzekeraar wel dm'en.quote:Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wut?
Wat voor oplichting is dat? Uitvaart is een opbouwpolis die altijd geldig blijft. Als je stop met de premie blijft datgene wat erin zit rente opbouwen. Boeterente is dikke bullshit. Je komt hooguit te kort bij verlijden waardoor de familie aansprakelijk gesteld wordt, en als dat faalt draait de gemeente ervoor op.
Oh, het is geen ton aan salaris, maar je huurt me in als ZZP'er?quote:Op maandag 16 april 2012 13:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met de garantie van een miljoen. Anders ga je financieel voor de bijl.
Logisch, en geen probleem voor jou natuurlijk.
Ik zal hem vast klaarmaken met ingangsdatum 1 mei 2012.
Uitvaart kent geen wanbetalers. Je bouwt op. Natura of premie. Het komt namelijk allemaal op premie neer.quote:Op maandag 16 april 2012 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boetepremie is geen bullshit bij wanbetalers. Ik kan je de naam van die uitvaartverzekeraar wel dm'en.
Wut? Nee joh, maar laat maar. Ken dat soort types wel. Al vaker over de vloer gehad. Veel blabla, niks waar maken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, het is geen ton aan salaris, maar je huurt me in als ZZP'er?
Als jij stopt met betalen en een verzekeraar gooit er 200% bovenop vanwege gestegen kosten, heb jij daar juridisch niets tegenin te brengen. Als je een uitvaartverzekeraar failliet laat gaan of stopt met het uitgeven van nieuwe polissen maar slapende polissen wek benadert of ze niet toch graag goed hun uitvaart willen laten verzekeren, ditmaal niet bij firma x voor ¤10,65 voor 9000 maar bij firma y voor ¤ 15,67 voor 11000 licht je niemand op.quote:Op maandag 16 april 2012 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uitvaart kent geen wanbetalers. Je bouwt op. Natura of premie. Het komt namelijk allemaal op premie neer.
Stop je met betalen, bouw je verder niks op.
Als jij stopt met betalen en een verzekeraar gooit er 200% bovenop vanwege gestegen kosten, heb jij daar juridisch niets tegenin te brengen. Als je een uitvaartverzekeraar failliet laat gaan of stopt met het uitgeven van nieuwe polissen maar slapende polissen wel benadert of ze niet toch graag goed hun uitvaart willen laten verzekeren, ditmaal niet bij firma x voor ¤10,65 voor 9000 maar bij firma y voor ¤ 15,67 voor 11000 licht je niemand op.quote:Op maandag 16 april 2012 13:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uitvaart kent geen wanbetalers. Je bouwt op. Natura of premie. Het komt namelijk allemaal op premie neer.
Stop je met betalen, bouw je verder niks op.
Maar laat maar? Het ene moment geef je een ton aan salaris, een post later wil je een garantie voor een omzet van 1M¤ in mijn contract en als ik mij afvraag in welke arbeidsovereenkomst jij denkt te kunnen vastleggen dat jij mij financieel aansprakelijk kan stellen voor het niet halen van jouw doelstellingen krabbel jij terug?quote:Op maandag 16 april 2012 13:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wut? Nee joh, maar laat maar. Ken dat soort types wel. Al vaker over de vloer gehad. Veel blabla, niks waar maken.
Ohjee, afgebroken onderhandelingen in de pre-contractuele fase! Ik voel een claim aankomen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar laat maar? Het ene moment geef je een ton aan salaris, een post later wil je een garantie voor een omzet van 1M¤ in mijn contract en als ik mij afvraag in welke arbeidsovereenkomst jij denkt te kunnen vastleggen dat jij mij financieel aansprakelijk kan stellen voor het niet halen van jouw doelstellingen krabbel jij terug?
Ik had mijn studie al onderbroken in mijn hoop op deze functie. Nu loop ik tegen de langstudeerdersboete aanquote:Op maandag 16 april 2012 13:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohjee, afgebroken onderhandelingen in de pre-contractuele fase! Ik voel een claim aankomen.
Dat wordt een claim van 3k.quote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had mijn studie al onderbroken in mijn hoop op deze functie. Nu loop ik tegen de langstudeerdersboete aan.
Nogmaals: bullshit.quote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij stopt met betalen en een verzekeraar gooit er 200% bovenop vanwege gestegen kosten, heb jij daar juridisch niets tegenin te brengen. Als je een uitvaartverzekeraar failliet laat gaan of stopt met het uitgeven van nieuwe polissen maar slapende polissen wek benadert of ze niet toch graag goed hun uitvaart willen laten verzekeren, ditmaal niet bij firma x voor ¤10,65 voor 9000 maar bij firma y voor ¤ 15,67 voor 11000 licht je niemand op.
Leuke draai. Geef maar toe dat je wat te hoog van de toren bralde.quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar laat maar? Het ene moment geef je een ton aan salaris, een post later wil je een garantie voor een omzet van 1M¤ in mijn contract en als ik mij afvraag in welke arbeidsovereenkomst jij denkt te kunnen vastleggen dat jij mij financieel aansprakelijk kan stellen voor het niet halen van jouw doelstellingen krabbel jij terug?
Ik ben net al verbaal aangevallen over de telefoon, een hijger.quote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef Tem het volgende:
Jullie solliciteren allemaal naar een pak rammel.
Dat kan Twente prima zelf.quote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud is boos omdat we Twente hebben beledigd
Ha!quote:Op maandag 16 april 2012 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben net al verbaal aangevallen over de telefoon, een hijger.
Niks tegenin te brengen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ha!
Ik sta bekend om mijn goede telefoonstem.
Dat was GS, schele.quote:Op maandag 16 april 2012 13:48 schreef remlof het volgende:
Ah, 3-voud zit in de uitvaarten.
Waarom verbaast me dat niet?
Moet je daar een CV bij doen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef Tem het volgende:
Jullie solliciteren allemaal naar een pak rammel.
Opvallend inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je springt al meteen in de bres voor je toekomstige Broodheer?
Ik dacht dat ze daar een Engelsman voor nodig hadden.quote:
3-feet under.quote:Op maandag 16 april 2012 13:48 schreef remlof het volgende:
Ah, 3-voud zit in de uitvaarten.
Waarom verbaast me dat niet?
Dat deed jij toen je een salarisvoorstel deed van 100k op basis van wat ik zei, om zogenaamd mij af te troeven. Jij trekt je voorstel in, niet ik.quote:Op maandag 16 april 2012 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leuke draai. Geef maar toe dat je wat te hoog van de toren bralde.
Mij maak je weinig wijs.
Waar de neuk heeft hij die gepost?quote:
Omdat het spelletje lang genoeg geduurd heeft. Ik bespaar je de verdere blamage.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat deed jij toen je een salarisvoorstel deed van 100k op basis van wat ik zei, om zogenaamd mij af te troeven. Jij trekt je voorstel in, niet ik.
Dat weet niemandquote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar de neuk heeft hij die gepost?
KPD, vermoedelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar de neuk heeft hij die gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |