Ik begin mijn Israeli fan-club.quote:
Ah, u bent een kenner van de problemen op de woningmarkt?quote:Op maandag 16 april 2012 12:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de starre houding van de VVD omtrent de HRA alleen een stuk minder desastreus.
True that.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach dat heeft iedereen toch? Van Saddam Hoessein en Milosevic tot aan Breivik.
Integrale hervorming van de woningmarkt!quote:Op maandag 16 april 2012 12:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, u bent een kenner van de problemen op de woningmarkt?
Daarnaast is het natuurlijk een beetje karig on een ander dossier te moeten aanhalen onder het mom van 'ja maar hullie ook!'
Het laat gewoon zien dat de VVD ook populistisch is en niet alleen op dit punt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, u bent een kenner van de problemen op de woningmarkt?
Daarnaast is het natuurlijk een beetje karig on een ander dossier te moeten aanhalen onder het mom van 'ja maar hullie ook!'
Iedere partij is populistisch, mafklapper.quote:Op maandag 16 april 2012 12:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het laat gewoon zien dat de VVD ook populistisch is en niet alleen op dit punt.
En de arbeidsmarkt cq het fiscaal stelsel!quote:Op maandag 16 april 2012 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Integrale hervorming van de woningmarkt!
Exactly.quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedere partij is populistisch, mafklapper.
Anders was er geen democratie.
Net als de PvdA willen ze stemmen hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 12:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het laat gewoon zien dat de VVD ook populistisch is en niet alleen op dit punt.
Ja ok, maar laten we de PVV dan bestempelen als extreempopulistisch, gewoon blaten wat de achterban wil horen zonder met beleidsvoorstellen te komen hoe die doelstellingen te halen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind integraal trouwens een heerlijk woord om te gebruiken. Propte het laatst nog in een analyse. Wekt het beeld dat je er verstand van hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de arbeidsmarkt cq het fiscaal stelsel!
Daar ben ik het niet mee oneens.quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, maar laten we de PVV dan bestempelen als extreempopulistisch, gewoon blaten wat de achterban wil horen zonder met beleidsvoorstellen te komen hoe die doelstellingen te halen.
Je moet en zal die club wegzetten. Je begint er aardig zelf op te lijken...quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, maar laten we de PVV dan bestempelen als extreempopulistisch, gewoon blaten wat de achterban wil horen zonder met beleidsvoorstellen te komen hoe die doelstellingen te halen.
Hier mag een modje naar kijkenquote:
*kijkt*quote:
Dat is GS niet, ik zie geen tasje.quote:
Ja, maar wel van de koude grond.quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind integraal trouwens een heerlijk woord om te gebruiken. Propte het laatst nog in een analyse. Wekt het beeld dat je er verstand van hebt.
Waar zeg ik dat het een schande is ?quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net als de PvdA willen ze stemmen hebben.
Schande!
Ik vrees inderdaad dat je het als journalist van dat soort woorden moet hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind integraal trouwens een heerlijk woord om te gebruiken. Propte het laatst nog in een analyse. Wekt het beeld dat je er verstand van hebt.
Onzin.quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ben je de lezer kwijt, ben ik bang.quote:Op maandag 16 april 2012 12:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar wel van de koude grond.
Ik had een prof die lekkere jaren '70-begrippen bezigde.
'waardeketen', 'woningwetwoningen', dat soort fratsen. Heerlijk!
Goh echt, hoe vaak hebben we dit inmiddels al besproken?quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehee!quote:
Niet vaak genoeg aangezien je 't nog steeds niet snapt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goh echt, hoe vaak hebben we dit inmiddels al besproken?
Tsja, je moet wat als je nergens echt verstand van hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees inderdaad dat je het als journalist van dat soort woorden moet hebben.
Je reageerde op mijn verweer dat de PvdA weldegelijk populistisch is, door te zeggen dat de HRA een populistische maatregel is. Niet echt het sterkste argument in de stapel.quote:Op maandag 16 april 2012 12:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het een schande is ?
De VVD ontbrak in het lijstje van Piet, dat was het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |