Ja, nog sorry daarvoor.quote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gister was ik nog een kankeridioot en een kankerjood.
Sommige users zijn lief.
ID-joodquote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gister was ik nog een kankeridioot en een kankerjood.
Sommige users zijn lief.
Sinds wanneer neem je dat serieus?quote:
Dat is diezelfde vrijheid waar jij je normaal zo sterk voor maakt. Deal with it.quote:Op maandag 16 april 2012 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom mag dat Noorse monster zijn mediashow opvoeren?
Niet zo fijn voor de nog levende slachtoffers en nabestaanden.
Schreeuwen namens het volk is populisme.quote:Op maandag 16 april 2012 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA is niet populistisch, al weet ik dat jij dat zou willen.
Wat?quote:Op maandag 16 april 2012 12:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is diezelfde vrijheid waar jij je normaal zo sterk voor maakt. Deal with it.
Stiekem ben jij het ook gewoon roerend eens met die Breivik.quote:Op maandag 16 april 2012 12:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is diezelfde vrijheid waar jij je normaal zo sterk voor maakt. Deal with it.
Dat was wel heel Pavlov inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stiekem ben jij het ook gewoon roerend eens met die Breivik.
Lul niet zo dom, spuit 11.quote:Op maandag 16 april 2012 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stiekem ben jij het ook gewoon roerend eens met die Breivik.
Juist wel, nu ziet iedereen wat voor achterlijke mongool het is. Voor zover dat nog niet duidelijk was.quote:Op maandag 16 april 2012 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Belast de rijken!quote:Op maandag 16 april 2012 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA is niet populistisch, al weet ik dat jij dat zou willen.
Je hebt geen flauw idee wanneer je spuit 11 moet gebruiken, of wel?quote:
Ach dat heeft iedereen toch? Van Saddam Hoessein en Milosevic tot aan Breivik.quote:Op maandag 16 april 2012 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Grote drang te reageren, toch de plank mis slaan.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw idee wanneer je spuit 11 moet gebruiken, of wel?
Volgens mij een allochtone linkse.quote:Op maandag 16 april 2012 11:59 schreef waht het volgende:
[..]
Waren het gekke linksen of gekke rechtsen?
Oh, het was gewoon een versierpoging dus.quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij een allochtone linkse.
De_Guidance dus. Wat een boefje.quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de starre houding van de VVD omtrent de HRA alleen een stuk minder desastreus.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Belast de rijken!
Het levert niets op, maar lijkt solidair!
Ja, uit wraak verhuis ik naar Israel en gooi ik stenen op Palestijnen.quote:
Ik beschouw dat maar als een nee. Geeft niet hoor, 3-voud.quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Grote drang te reageren, toch de plank mis slaan.
Helaas weinig succesvol.quote:Op maandag 16 april 2012 12:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, het was gewoon een versierpoging dus.
D_G is liever.quote:
Ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij was het niet, jij hebt teveel liefde voor Israel.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 16 april 2012 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij was het niet, jij hebt teveel liefde voor Israel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |