Fijne belofte ook, een land binnenvallen en dan opstandelingen een deel van de grond beloven.quote:Op maandag 16 april 2012 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze mogen toch aannemen dat iets wordt beloofd ook gestand wordt gedaan? Ze hebben echt niet direct tot het meest ultieme middel gekozen.
Neuh, het zijn vooral populistenknuffelaars met een hang naar vroeger was alles beter.quote:Op maandag 16 april 2012 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
Nederlanders zijn keiharde pragmatici.
Zonder principes. Zie VOC, over lijken gaan, alles voor het geld. Om te schamen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
Nederlanders zijn keiharde pragmatici.
Heroveren klinkt beter.quote:Op maandag 16 april 2012 11:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Fijne belofte ook, een land binnenvallen en dan opstandelingen een deel van de grond beloven.
Dat is niet de meerderheid.quote:Op maandag 16 april 2012 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, het zijn vooral populistenknuffelaars met een hang naar vroeger was alles beter.
Mensen moeten ergens leven, jong.quote:Op maandag 16 april 2012 11:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Fijne belofte ook, een land binnenvallen en dan opstandelingen een deel van de grond beloven.
De gordel van smaragd.quote:
Prima, dan ga jij lekker landen binnenvallen voor lebensraum.quote:
Onzin.quote:Op maandag 16 april 2012 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, het zijn vooral populistenknuffelaars met een hang naar vroeger was alles beter.
Alternatief?quote:Op maandag 16 april 2012 11:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima, dan ga jij lekker landen binnenvallen voor lebensraum.
Welnee, net als in de goede ouwe tijd erkennen we hun Nederlanderschap dan niet.quote:Op maandag 16 april 2012 11:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wilders heeft nog wat moslim nodig voor de tsunami?
Ah, de woning van Die_Hofstadtgruppe.quote:
Een TU-afgestudeerde?quote:Op maandag 16 april 2012 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb trouwens ook een EG in de familie, ben ik achter gekomen.
Ik dacht dat professioneel filosoof toch een vrij zeldzame soort was.quote:Op maandag 16 april 2012 11:50 schreef waht het volgende:
Ik heb (vooralsnog) geen Voorschrift in de familie. Wel een Friek_.
Hij is nog bezig met studeren.quote:Op maandag 16 april 2012 11:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik dacht dat professioneel filosoof toch een vrij zeldzame soort was.
Your loss.quote:Op maandag 16 april 2012 11:50 schreef waht het volgende:
Ik heb (vooralsnog) geen Voorschrift in de familie. Wel een Friek_.
Doodmail.quote:
Gister was ik nog een kankeridioot en een kankerjood.quote:
Waren het gekke linksen of gekke rechtsen?quote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gister was ik nog een kankeridioot en een kankerjood.
Sommige users zijn lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |