Wat?quote:Op maandag 16 april 2012 12:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is diezelfde vrijheid waar jij je normaal zo sterk voor maakt. Deal with it.
Stiekem ben jij het ook gewoon roerend eens met die Breivik.quote:Op maandag 16 april 2012 12:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is diezelfde vrijheid waar jij je normaal zo sterk voor maakt. Deal with it.
Dat was wel heel Pavlov inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stiekem ben jij het ook gewoon roerend eens met die Breivik.
Lul niet zo dom, spuit 11.quote:Op maandag 16 april 2012 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stiekem ben jij het ook gewoon roerend eens met die Breivik.
Juist wel, nu ziet iedereen wat voor achterlijke mongool het is. Voor zover dat nog niet duidelijk was.quote:Op maandag 16 april 2012 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom mag dat Noorse monster zijn mediashow opvoeren?
Niet zo fijn voor de nog levende slachtoffers en nabestaanden.
Belast de rijken!quote:Op maandag 16 april 2012 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA is niet populistisch, al weet ik dat jij dat zou willen.
Je hebt geen flauw idee wanneer je spuit 11 moet gebruiken, of wel?quote:
Ach dat heeft iedereen toch? Van Saddam Hoessein en Milosevic tot aan Breivik.quote:Op maandag 16 april 2012 12:05 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom mag dat Noorse monster zijn mediashow opvoeren?
Niet zo fijn voor de nog levende slachtoffers en nabestaanden.
Grote drang te reageren, toch de plank mis slaan.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw idee wanneer je spuit 11 moet gebruiken, of wel?
Volgens mij een allochtone linkse.quote:Op maandag 16 april 2012 11:59 schreef waht het volgende:
[..]
Waren het gekke linksen of gekke rechtsen?
Oh, het was gewoon een versierpoging dus.quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij een allochtone linkse.
De_Guidance dus. Wat een boefje.quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de starre houding van de VVD omtrent de HRA alleen een stuk minder desastreus.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Belast de rijken!
Het levert niets op, maar lijkt solidair!
Ja, uit wraak verhuis ik naar Israel en gooi ik stenen op Palestijnen.quote:
Ik beschouw dat maar als een nee. Geeft niet hoor, 3-voud.quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Grote drang te reageren, toch de plank mis slaan.
Helaas weinig succesvol.quote:Op maandag 16 april 2012 12:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, het was gewoon een versierpoging dus.
D_G is liever.quote:
Ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij was het niet, jij hebt teveel liefde voor Israel.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 16 april 2012 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij was het niet, jij hebt teveel liefde voor Israel.
Ik begin mijn Israeli fan-club.quote:
Ah, u bent een kenner van de problemen op de woningmarkt?quote:Op maandag 16 april 2012 12:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de starre houding van de VVD omtrent de HRA alleen een stuk minder desastreus.
True that.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach dat heeft iedereen toch? Van Saddam Hoessein en Milosevic tot aan Breivik.
Integrale hervorming van de woningmarkt!quote:Op maandag 16 april 2012 12:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, u bent een kenner van de problemen op de woningmarkt?
Daarnaast is het natuurlijk een beetje karig on een ander dossier te moeten aanhalen onder het mom van 'ja maar hullie ook!'
Het laat gewoon zien dat de VVD ook populistisch is en niet alleen op dit punt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, u bent een kenner van de problemen op de woningmarkt?
Daarnaast is het natuurlijk een beetje karig on een ander dossier te moeten aanhalen onder het mom van 'ja maar hullie ook!'
Iedere partij is populistisch, mafklapper.quote:Op maandag 16 april 2012 12:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het laat gewoon zien dat de VVD ook populistisch is en niet alleen op dit punt.
En de arbeidsmarkt cq het fiscaal stelsel!quote:Op maandag 16 april 2012 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Integrale hervorming van de woningmarkt!
Exactly.quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedere partij is populistisch, mafklapper.
Anders was er geen democratie.
Net als de PvdA willen ze stemmen hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 12:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het laat gewoon zien dat de VVD ook populistisch is en niet alleen op dit punt.
Ja ok, maar laten we de PVV dan bestempelen als extreempopulistisch, gewoon blaten wat de achterban wil horen zonder met beleidsvoorstellen te komen hoe die doelstellingen te halen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind integraal trouwens een heerlijk woord om te gebruiken. Propte het laatst nog in een analyse. Wekt het beeld dat je er verstand van hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de arbeidsmarkt cq het fiscaal stelsel!
Daar ben ik het niet mee oneens.quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, maar laten we de PVV dan bestempelen als extreempopulistisch, gewoon blaten wat de achterban wil horen zonder met beleidsvoorstellen te komen hoe die doelstellingen te halen.
Je moet en zal die club wegzetten. Je begint er aardig zelf op te lijken...quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ok, maar laten we de PVV dan bestempelen als extreempopulistisch, gewoon blaten wat de achterban wil horen zonder met beleidsvoorstellen te komen hoe die doelstellingen te halen.
Hier mag een modje naar kijkenquote:
*kijkt*quote:
Dat is GS niet, ik zie geen tasje.quote:
Ja, maar wel van de koude grond.quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind integraal trouwens een heerlijk woord om te gebruiken. Propte het laatst nog in een analyse. Wekt het beeld dat je er verstand van hebt.
Waar zeg ik dat het een schande is ?quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net als de PvdA willen ze stemmen hebben.
Schande!
Ik vrees inderdaad dat je het als journalist van dat soort woorden moet hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind integraal trouwens een heerlijk woord om te gebruiken. Propte het laatst nog in een analyse. Wekt het beeld dat je er verstand van hebt.
Onzin.quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ben je de lezer kwijt, ben ik bang.quote:Op maandag 16 april 2012 12:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar wel van de koude grond.
Ik had een prof die lekkere jaren '70-begrippen bezigde.
'waardeketen', 'woningwetwoningen', dat soort fratsen. Heerlijk!
Goh echt, hoe vaak hebben we dit inmiddels al besproken?quote:Op maandag 16 april 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehee!quote:
Niet vaak genoeg aangezien je 't nog steeds niet snapt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goh echt, hoe vaak hebben we dit inmiddels al besproken?
Tsja, je moet wat als je nergens echt verstand van hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vrees inderdaad dat je het als journalist van dat soort woorden moet hebben.
Je reageerde op mijn verweer dat de PvdA weldegelijk populistisch is, door te zeggen dat de HRA een populistische maatregel is. Niet echt het sterkste argument in de stapel.quote:Op maandag 16 april 2012 12:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het een schande is ?
De VVD ontbrak in het lijstje van Piet, dat was het.
Ach, de lezer.quote:Op maandag 16 april 2012 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ben je de lezer kwijt, ben ik bang.
Friek_ kan tenminste nog het woord kanker gebruiken.quote:Op maandag 16 april 2012 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, je moet wat als je nergens echt verstand van hebt.
Mijn brood.quote:
Ik zet ze weg op hun abjecte ideeën, niet op hun afkomst of geloof.quote:Op maandag 16 april 2012 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet en zal die club wegzetten. Je begint er aardig zelf op te lijken...
Wie zijn die mensen?quote:Op maandag 16 april 2012 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
Wie heeft er nog meer zin om Bea & Gea te wurgen?
Nog gefeliciteerd met je VP.quote:
Spendeer een paar minuten op youtube en al uwer vragen worden beantwoord.quote:
En met welk een dedain schrijft u ze naar de mondquote:
Ik stelde gewoon dat dat soort populisme ook te zien was bij de VVD.quote:Op maandag 16 april 2012 12:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je reageerde op mijn verweer dat de PvdA weldegelijk populistisch is, door te zeggen dat de HRA een populistische maatregel is. Niet echt het sterkste argument in de stapel.
De Gaytube.quote:
Als je het zo zegt, vermoed ik dat het een Nederlands muzikaal duo is.quote:Op maandag 16 april 2012 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spendeer een paar minuten op youtube en al uwer vragen worden beantwoord.
Nee nee, het is de nieuwste marketingcampagne van ABN Amro.quote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, vermoed ik dat het een Nederlands muzikaal duo is.
Valt wel mee, toch? Je kent stukken van mijn hand. Sterker, heb gisteren nog een column op FB geflikkerd.quote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En met welk een dedain schrijft u ze naar de mond.
Jij reageerde niet op Piet, maar op mij, kaalkopjequote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik stelde gewoon dat soort populisme ook te zien was bij de VVD.
Nergens heb ik gesteld dat de PvdA niet populistisch is, het was een toevoeging.
En de toevoeging was er omdat Piet de VVD niet in zijn lijst had opgenomen.
Als jij dat niet kan doorgronden dan zegt het meer over jouw interpretatie dan over mijn argumentatie.
'Hoe misleid ik de lezer?' is een belangrijke cursus voor het journaille.quote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En met welk een dedain schrijft u ze naar de mond.
Ik zal eens gluren.quote:Op maandag 16 april 2012 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch? Je kent stukken van mijn hand. Sterker, heb gisteren nog een column op FB geflikkerd.
quote:Op maandag 16 april 2012 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal eens gluren.
Met clochardoutfit op de foto, begeleid door de ondertekst: 'van onze razende Harderwijkse reporter'?
Dat klopt, ik reageerde op jouw voorbeeld door er een vergelijkbaar voorbeeld naast te zetten.quote:Op maandag 16 april 2012 12:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij reageerde niet op Piet, maar op mij, kaalkopje.
Nope, maar jij zei dat hij eerst 2 piepjes geeft dan 8 en dan weer 2.quote:
HAHAHAHAquote:
Met kater.quote:Op maandag 16 april 2012 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal eens gluren.
Met clochardoutfit op de foto, begeleid door de ondertekst: 'van onze razende Harderwijkse reporter'?
En Jägermeister.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:39 schreef Auti het volgende:
[..]
Nope, maar jij zei dat hij eerst 2 piepjes geeft dan 8 en dan weer 2.
Dank voor de tips.quote:Anyway, ik zou even de CMOS resetten van het moederbord en eventueel de contactpuntjes van de videokaart even schoonmaken met een schone gum.
En misschien een stomme vraag, maar heb je wel een stroomstekkertje in de videokaart?
EchtGaaf, je praat jezelf de put in.quote:Op maandag 16 april 2012 12:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Kapitalisme en "eerlijkheid " hebben niets met elkaar te maken. Welkom in de wereld waar het slechts om 1 ding gaat: GELLLLLLDDDDDD.
Geld is wel betrekkelijk, ja.quote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
EchtGaaf, je praat jezelf de put in.
Geld maakt niet gelukkig!
Ik wachtquote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geld is wel betrekkelijk, ja.
Zullen we die discussie gewoon in dat topic doen?
Je maakt jezelf anders wel altijd druk om het geld van anderen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geld is wel betrekkelijk, ja.
Zullen we die discussie gewoon in dat topic doen?
In de buurt van de batterij zit een jumpertje wat je moet verplaatsen als alle stroom er af is.. ik pak even de handleiding van een MS 7366 erbij.. momentje.quote:Op maandag 16 april 2012 12:46 schreef EchtGaaf het volgende:
Dank voor de tips.
Maar hoe reset ik cmos. Ik heb geen beeld en zie dus niks.![]()
Kaalkopje?quote:Op maandag 16 april 2012 12:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij reageerde niet op Piet, maar op mij, kaalkopje.
Ik meen dat Guido een kapsalon had bezocht.quote:
Geld biedt mogelijkheden die tot geluk kunnen leiden.quote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
EchtGaaf, je praat jezelf de put in.
Geld maakt niet gelukkig!
Zonder harde schijf krijg je gewoon beeld.. dan komt hij alleen niet door de post check sum heen en geeft hij aan ; no boot device detected.quote:Op maandag 16 april 2012 13:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Misschien een stomme vraag, Auti, maar kan dat ding ook mekkeren omdat er geen harde schijf in zit
(nog niet eerder een probleem me gehad met andere pc's btw)
Die zoeken mensen met groene vingers, niet met bruine vingers.quote:
Je was toch rond met een headhunter?quote:Op maandag 16 april 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat deze tyfusregio.
90% van de vacatures zijn lasser, draaibank werker of hovenier.
Kut Twente.
Ik haat handarbeid.quote:
Ja ga nog meer lopen fantaseren.quote:
Ha-ha.quote:Op maandag 16 april 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat deze tyfusregio.
90% van de vacatures zijn lasser, draaibank werker of hovenier.
Kut Twente.
Werkloos zijn is nog nooit zo aantrekkelijk geweest.quote:
Boeren hebben ook mestvingers. Dat zijn ook een soort van hoveniers.quote:Op maandag 16 april 2012 13:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die zoeken mensen met groene vingers, niet met bruine vingers.
Je kunt altijd nog vluchten naar Brussel.quote:Op maandag 16 april 2012 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werkloos zijn is nog nooit zo aantrekkelijk geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |