Ach, de lezer.quote:Op maandag 16 april 2012 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ben je de lezer kwijt, ben ik bang.
Friek_ kan tenminste nog het woord kanker gebruiken.quote:Op maandag 16 april 2012 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, je moet wat als je nergens echt verstand van hebt.
Mijn brood.quote:
Ik zet ze weg op hun abjecte ideeën, niet op hun afkomst of geloof.quote:Op maandag 16 april 2012 12:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet en zal die club wegzetten. Je begint er aardig zelf op te lijken...
Wie zijn die mensen?quote:Op maandag 16 april 2012 12:30 schreef Voorschrift het volgende:
Wie heeft er nog meer zin om Bea & Gea te wurgen?
Nog gefeliciteerd met je VP.quote:
Spendeer een paar minuten op youtube en al uwer vragen worden beantwoord.quote:
En met welk een dedain schrijft u ze naar de mondquote:
Ik stelde gewoon dat dat soort populisme ook te zien was bij de VVD.quote:Op maandag 16 april 2012 12:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je reageerde op mijn verweer dat de PvdA weldegelijk populistisch is, door te zeggen dat de HRA een populistische maatregel is. Niet echt het sterkste argument in de stapel.
De Gaytube.quote:
Als je het zo zegt, vermoed ik dat het een Nederlands muzikaal duo is.quote:Op maandag 16 april 2012 12:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Spendeer een paar minuten op youtube en al uwer vragen worden beantwoord.
Nee nee, het is de nieuwste marketingcampagne van ABN Amro.quote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, vermoed ik dat het een Nederlands muzikaal duo is.
Valt wel mee, toch? Je kent stukken van mijn hand. Sterker, heb gisteren nog een column op FB geflikkerd.quote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En met welk een dedain schrijft u ze naar de mond.
Jij reageerde niet op Piet, maar op mij, kaalkopjequote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik stelde gewoon dat soort populisme ook te zien was bij de VVD.
Nergens heb ik gesteld dat de PvdA niet populistisch is, het was een toevoeging.
En de toevoeging was er omdat Piet de VVD niet in zijn lijst had opgenomen.
Als jij dat niet kan doorgronden dan zegt het meer over jouw interpretatie dan over mijn argumentatie.
'Hoe misleid ik de lezer?' is een belangrijke cursus voor het journaille.quote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En met welk een dedain schrijft u ze naar de mond.
Ik zal eens gluren.quote:Op maandag 16 april 2012 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch? Je kent stukken van mijn hand. Sterker, heb gisteren nog een column op FB geflikkerd.
quote:Op maandag 16 april 2012 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal eens gluren.
Met clochardoutfit op de foto, begeleid door de ondertekst: 'van onze razende Harderwijkse reporter'?
Dat klopt, ik reageerde op jouw voorbeeld door er een vergelijkbaar voorbeeld naast te zetten.quote:Op maandag 16 april 2012 12:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij reageerde niet op Piet, maar op mij, kaalkopje.
Nope, maar jij zei dat hij eerst 2 piepjes geeft dan 8 en dan weer 2.quote:
HAHAHAHAquote:
Met kater.quote:Op maandag 16 april 2012 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal eens gluren.
Met clochardoutfit op de foto, begeleid door de ondertekst: 'van onze razende Harderwijkse reporter'?
En Jägermeister.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 16 april 2012 12:39 schreef Auti het volgende:
[..]
Nope, maar jij zei dat hij eerst 2 piepjes geeft dan 8 en dan weer 2.
Dank voor de tips.quote:Anyway, ik zou even de CMOS resetten van het moederbord en eventueel de contactpuntjes van de videokaart even schoonmaken met een schone gum.
En misschien een stomme vraag, maar heb je wel een stroomstekkertje in de videokaart?
EchtGaaf, je praat jezelf de put in.quote:Op maandag 16 april 2012 12:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Kapitalisme en "eerlijkheid " hebben niets met elkaar te maken. Welkom in de wereld waar het slechts om 1 ding gaat: GELLLLLLDDDDDD.
Geld is wel betrekkelijk, ja.quote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
EchtGaaf, je praat jezelf de put in.
Geld maakt niet gelukkig!
Ik wachtquote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geld is wel betrekkelijk, ja.
Zullen we die discussie gewoon in dat topic doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |