Ijskoude Noorse opvoeding.quote:Op maandag 16 april 2012 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een aandachtshoer die Breivik, met zn verkapte Hitler-groet in de rechtszaal.
Waarschijnlijk te weinig geknuffeld door zn ouders vroeger.
Als je je misdraagt, slaap je een nachtje buiten. Hoppa!quote:
Viseert u nu Boze_Appel?quote:Op maandag 16 april 2012 10:30 schreef remlof het volgende:
Alle scandinaviërs hebben een fucked up dag/nachtritme en sommigen, zoals Breivik, draaien daar compleet van door.
Ik waarschuw Europa vast voor autistische scandinaviërs, zij vormen een bedreiging voor onze cultuur!!11!!1
Blonde haren blauwe ogen................quote:Op maandag 16 april 2012 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders zou willen dat hij in Scandinavie was geboren.
Het is diep tragisch, maar waarom moeten wij daaronder lijden?quote:Op maandag 16 april 2012 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Precies. Nu is hij een pindarotsje dat graag de Arier uit wil hangen. Het heeft iets tragisch.
Uit een sprookjesboek geslopen.quote:Op maandag 16 april 2012 10:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Blonde haren blauwe ogen................
Draagt die gek ook blauwe lenzen trouwens?quote:Op maandag 16 april 2012 10:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is diep tragisch, maar waarom moeten wij daaronder lijden?
Ongetwijfeld, donkere ogen zijn immers overheersend in het DNA en zijn ouders kunnen nooit allebei blauwe kijkers hebben gehad.quote:Op maandag 16 april 2012 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Draagt die gek ook blauwe lenzen trouwens?
Dat kan prima.quote:Op maandag 16 april 2012 10:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, donkere ogen zijn immers overheersend in het DNA en zijn ouders kunnen nooit allebei blauwe kijkers hebben gehad.
Hoi.quote:Op maandag 16 april 2012 10:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Blonde haren blauwe ogen................
quote:DEN HAAG - De belastingvrije kilometervergoeding voor werknemers moet omhoog. Dat heeft de MHP, de vakcentrale voor middelbaar en hoger personeel, maandag gezegd.
Bedrijven mogen nu 19 cent per zakelijke kilometer belastingvrij vergoeden aan hun personeel. Volgens de MHP moet daar 5 cent per kilometer bij. Door de oplopende prijzen aan de pomp zijn automobilisten steeds meer kwijt aan benzine.
Volgens de vakcentrale moet de gemiddelde werknemer op dit moment 350 euro per jaar netto bijleggen op de autokosten die hij voor de zaak maakt.
http://www.nu.nl/werk-en-(...)mer-moet-omhoog.html
Ja. Of hij doet aan photoshop:quote:Op maandag 16 april 2012 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Draagt die gek ook blauwe lenzen trouwens?
Ik vind het refrein leuk, maar de coupletten tuttig.quote:
Moluks.quote:Op maandag 16 april 2012 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet hoe treinkapers er uit zien. Dat wil ik graag zo houden.
En zoiets doe je nu dat het land straks crepeert onder megabezuiniginen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:19 schreef Auti het volgende:
WimLex heeft een villa gekocht in... Griekenland
ik praat het niet goed, maar hoe NL zich destijds opstelde was ook niet correct. er was van alles aan ze belooft en niets nagekomen.quote:
Zo:quote:Op maandag 16 april 2012 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet hoe treinkapers er uit zien. Dat wil ik graag zo houden.
Nederland wou wel, maar de VN werkte niet echt mee.quote:Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik praat het niet goed, maar hoe NL zich destijds opstelde was ook niet correct. er was van alles aan ze belooft en niets nagekomen.
Is dat zo?quote:Op maandag 16 april 2012 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland wou wel, maar de VN werkte niet echt mee.
De Nederlandse belofte was dan ook "vrije" Molukken onder onze hoede.quote:Op maandag 16 april 2012 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik vond NL wel erg passief in het geven van een andere oplossing als de VN dwars lag.
En terecht. Idioot akkoord natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland wou wel, maar de VN werkte niet echt mee.
En waarom dan wel idioot?quote:Op maandag 16 april 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
En terecht. Idioot akkoord natuurlijk.
50 jaar later lopen ze nog steeds te mekkeren
Alsof ze uit de jaren zeventig komen? Dan waren al mijn docenten treinkaper.quote:
We gaan onze kolonie weer terugveroveren en dan krijgen jullie je stukje land.quote:
Die is mooi. Heb ik gezien.quote:Op maandag 16 april 2012 11:33 schreef remlof het volgende:
Kijktip: Goeie film over treinkaping De Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |