En zoiets doe je nu dat het land straks crepeert onder megabezuiniginen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:19 schreef Auti het volgende:
WimLex heeft een villa gekocht in... Griekenland
ik praat het niet goed, maar hoe NL zich destijds opstelde was ook niet correct. er was van alles aan ze belooft en niets nagekomen.quote:
Zo:quote:Op maandag 16 april 2012 11:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet niet hoe treinkapers er uit zien. Dat wil ik graag zo houden.
Nederland wou wel, maar de VN werkte niet echt mee.quote:Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik praat het niet goed, maar hoe NL zich destijds opstelde was ook niet correct. er was van alles aan ze belooft en niets nagekomen.
Is dat zo?quote:Op maandag 16 april 2012 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland wou wel, maar de VN werkte niet echt mee.
De Nederlandse belofte was dan ook "vrije" Molukken onder onze hoede.quote:Op maandag 16 april 2012 11:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik vond NL wel erg passief in het geven van een andere oplossing als de VN dwars lag.
En terecht. Idioot akkoord natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 11:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland wou wel, maar de VN werkte niet echt mee.
En waarom dan wel idioot?quote:Op maandag 16 april 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
En terecht. Idioot akkoord natuurlijk.
50 jaar later lopen ze nog steeds te mekkeren
Alsof ze uit de jaren zeventig komen? Dan waren al mijn docenten treinkaper.quote:
We gaan onze kolonie weer terugveroveren en dan krijgen jullie je stukje land.quote:
Die is mooi. Heb ik gezien.quote:Op maandag 16 april 2012 11:33 schreef remlof het volgende:
Kijktip: Goeie film over treinkaping De Punt.
Ik ook hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik praat het niet goed, maar ik begreep wel hun boosheid.
Soit, het is ook niet zo dat ze hard probeerden te gaan werken aan een nieuwe toekomst, maar vooral bleven mokken en zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op maandag 16 april 2012 11:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik praat het niet goed, maar ik begreep wel hun boosheid.
Als je het mensen niet mogelijk maakt, dan wordt het wel lastig. Nogmaals ik vond de houding van de Nederlanders kant nog wal raken in deze kwestie. Maar dat is nog geen vrijbrief om een trein of school te kapen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Soit, het is ook niet zo dat ze hard probeerden te gaan werken aan een nieuwe toekomst, maar vooral bleven mokken en zwelgen in zelfmedelijden.
Ze mogen toch aannemen dat iets wordt beloofd ook gestand wordt gedaan? Ze hebben echt niet direct tot het meest ultieme middel gekozen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:40 schreef GSbrder het volgende:
Molukkees hebben gewoon op het verkeerde paard gewed.
Niet zo janken, koelies.
Zie, niet idioot dus.quote:Op maandag 16 april 2012 11:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
We gaan onze kolonie weer terugveroveren en dan krijgen jullie je stukje land.
Tenzij je natuurlijk voorstander bent van een groot koloniaal rijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |