Mijn stofzuigerverkoper-opleiding suggereert van wel.quote:
quote:
Lol... pm me maar.quote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn stofzuigerverkoper-opleiding suggereert van wel.
Wat moet je hebben in je PM dan?quote:
http://www.cvpresentatie.(...)inebediende-m-v.htmlquote:Op maandag 16 april 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, bied me maar wat aan dan.
Wat voor stofzuiger kan je mij aanraden, een goedkope graag en als het met stofzakken werkt dan één waar ze wel voor verkrijgbaar zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn stofzuigerverkoper-opleiding suggereert van wel.
Simpele consumptiegoederen misschien wel.quote:
Zo'n stofzuiger dat op een duplo mannetje lijkt.quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Auti het volgende:
[..]
Wat voor stofzuiger kan je mij aanraden, een goedkope graag en als het met stofzakken werkt dan één waar ze wel voor verkrijgbaar zijn.
Het verdere gesprek hierover. Ga dit niet publiek doen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat moet je hebben in je PM dan?
Surequote:
Heh, jammer, daar gaat ons vermaak.quote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het verdere gesprek hierover. Ga dit niet publiek doen.
Aangezien het begrip hoofdletter in die vacature niet bekend is acht ik dat mee te vallen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.cvpresentatie.(...)inebediende-m-v.html
Oh, wacht, laat maar, dat vereist een goede kennis van de Nederlandse taal,
Ja. Geen hogere wiskunde ofzo.quote:
Komt wel iets meer bij kijken dan hoogdraverij.quote:Op maandag 16 april 2012 13:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Geen hogere wiskunde ofzo.
Gewoon wat toegepaste psychologie
Nee, wat heb ik met GS te maken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:14 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ient_een_lintje.html
Tel de doodsverwensingen
VS, misschien iets om je druk over te maken?
Luchtquote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon geniaal. Lucht verkopen
Geen idee, je was ook zo overstuur vanwege Jort Kelder.quote:Op maandag 16 april 2012 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wat heb ik met GS te maken.
Wat jij wil.quote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Komt wel iets meer bij kijken dan hoogdraverij.
Was jij zo'n fondsenwerver?quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Heb het zes jaar als bijbaan gedaan.
Of anders wat dehydrated waterquote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon geniaal. Lucht verkopen
Zo te horen sta jij garant voor een miljoen omzet.quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Heb het zes jaar als bijbaan gedaan.
Ja maar dat is Wouter Bos niet.quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen idee, je was ook zo overstuur vanwege Jort Kelder.
Ik sta niet garant voor een ton aan omzet.quote:Op maandag 16 april 2012 13:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo te horen sta jij garant voor een miljoen omzet.
Bij deze bied ik je een ton aan salaris aan voor dat simpele werk. Wanneer begin je? Schrijf ik het op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |