Ja. Geen hogere wiskunde ofzo.quote:
Komt wel iets meer bij kijken dan hoogdraverij.quote:Op maandag 16 april 2012 13:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Geen hogere wiskunde ofzo.
Gewoon wat toegepaste psychologie
Nee, wat heb ik met GS te maken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:14 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ient_een_lintje.html
Tel de doodsverwensingen
VS, misschien iets om je druk over te maken?
Luchtquote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon geniaal. Lucht verkopen
Geen idee, je was ook zo overstuur vanwege Jort Kelder.quote:Op maandag 16 april 2012 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wat heb ik met GS te maken.
Wat jij wil.quote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Komt wel iets meer bij kijken dan hoogdraverij.
Was jij zo'n fondsenwerver?quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Heb het zes jaar als bijbaan gedaan.
Of anders wat dehydrated waterquote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef Auti het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon geniaal. Lucht verkopen
Zo te horen sta jij garant voor een miljoen omzet.quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Heb het zes jaar als bijbaan gedaan.
Ja maar dat is Wouter Bos niet.quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen idee, je was ook zo overstuur vanwege Jort Kelder.
Ik sta niet garant voor een ton aan omzet.quote:Op maandag 16 april 2012 13:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo te horen sta jij garant voor een miljoen omzet.
Bij deze bied ik je een ton aan salaris aan voor dat simpele werk. Wanneer begin je? Schrijf ik het op.
Dat wordt tractors verkopen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik sta niet garant voor een ton aan omzet.
Zeker niet in Twente.
Zeker wel, gewoon in de feed-industrie gaan.quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker niet in Twente.
Ja. Lachen man!quote:
Ik zei miljoen omzet. Salaris is een ton. Dik verdienen voor zulks eenvoudig werk zoals je omschrijft. En ons werkgebied is de Benelux met Duitsland.quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker niet in Twente.
Jij verkocht woekerpolissen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Lachen man!
Ik heb ook verzekeringen, energie, private banking, hypotheekadvies en uitvaartpolissen verkocht
Dat doe ik op meets al bij je.quote:Op maandag 16 april 2012 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker wel, gewoon in de feed-industrie gaan.
Ik zou het doen GS. Lekker de WW in tegen 70%.quote:Op maandag 16 april 2012 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zei miljoen omzet. Salaris is een ton. Dik verdienen voor zulks eenvoudig werk zoals je omschrijft. En ons werkgebied is de Benelux met Duitsland.
Wanneer kun je beginnen? Stuur ik je vast een contract op.
Ik moet voor één miljoen aan visitekaartjes en ander drukwerk verkopen? Weet je hoeveel werk dat is?quote:Op maandag 16 april 2012 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zei miljoen omzet. Salaris is een ton. Dik verdienen voor zulks eenvoudig werk zoals je omschrijft. En ons werkgebied is de Benelux met Duitsland.
Wanneer kun je beginnen? Stuur ik je vast een contract op.
Op m'n peuken nogwel!quote:Op maandag 16 april 2012 13:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat doe ik op meets al bij je.
Een beetje snacks in verleidelijke vormpjes leggen voor de Twentenaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |