Verhuis.quote:Op maandag 16 april 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
Ik haat deze tyfusregio.
90% van de vacatures zijn lasser, draaibank werker of hovenier.
Kut Twente.
Ik concentreer me wel op m'n studie.quote:Op maandag 16 april 2012 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog vluchten naar Brussel.
Wanneer ik m'n diploma heb staat dat ook zeker in de planning.quote:
Ga je maar plantsoentjes aanschoffelen tot je beter werk hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werkloos zijn is nog nooit zo aantrekkelijk geweest.
Waarom zou ik, heb 't geld toch niet nodig.quote:Op maandag 16 april 2012 13:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga je maar plantsoentjes aanschoffelen tot je beter werk hebt.
En anders donder je maar op met je gejank. Das niet Twente-waardig.
Of whatever... je pakt gewoon werk aan. Stilzitten is voor watjes.quote:Op maandag 16 april 2012 13:08 schreef Reya het volgende:
Plantsoenen schoffelen, dat is zeker Twente-waardig.
Prima, bied me maar wat aan dan.quote:Op maandag 16 april 2012 13:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Of whatever... je pakt gewoon werk aan. Stilzitten is voor watjes.
Heb je verkoop capaciteiten dan?quote:Op maandag 16 april 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, bied me maar wat aan dan.
Mijn stofzuigerverkoper-opleiding suggereert van wel.quote:
quote:
Lol... pm me maar.quote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn stofzuigerverkoper-opleiding suggereert van wel.
Wat moet je hebben in je PM dan?quote:
http://www.cvpresentatie.(...)inebediende-m-v.htmlquote:Op maandag 16 april 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, bied me maar wat aan dan.
Wat voor stofzuiger kan je mij aanraden, een goedkope graag en als het met stofzakken werkt dan één waar ze wel voor verkrijgbaar zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn stofzuigerverkoper-opleiding suggereert van wel.
Simpele consumptiegoederen misschien wel.quote:
Zo'n stofzuiger dat op een duplo mannetje lijkt.quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Auti het volgende:
[..]
Wat voor stofzuiger kan je mij aanraden, een goedkope graag en als het met stofzakken werkt dan één waar ze wel voor verkrijgbaar zijn.
Het verdere gesprek hierover. Ga dit niet publiek doen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat moet je hebben in je PM dan?
Surequote:
Heh, jammer, daar gaat ons vermaak.quote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het verdere gesprek hierover. Ga dit niet publiek doen.
Aangezien het begrip hoofdletter in die vacature niet bekend is acht ik dat mee te vallen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.cvpresentatie.(...)inebediende-m-v.html
Oh, wacht, laat maar, dat vereist een goede kennis van de Nederlandse taal,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |