Maar laat maar? Het ene moment geef je een ton aan salaris, een post later wil je een garantie voor een omzet van 1M¤ in mijn contract en als ik mij afvraag in welke arbeidsovereenkomst jij denkt te kunnen vastleggen dat jij mij financieel aansprakelijk kan stellen voor het niet halen van jouw doelstellingen krabbel jij terug?quote:Op maandag 16 april 2012 13:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wut? Nee joh, maar laat maar. Ken dat soort types wel. Al vaker over de vloer gehad. Veel blabla, niks waar maken.
Ohjee, afgebroken onderhandelingen in de pre-contractuele fase! Ik voel een claim aankomen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar laat maar? Het ene moment geef je een ton aan salaris, een post later wil je een garantie voor een omzet van 1M¤ in mijn contract en als ik mij afvraag in welke arbeidsovereenkomst jij denkt te kunnen vastleggen dat jij mij financieel aansprakelijk kan stellen voor het niet halen van jouw doelstellingen krabbel jij terug?
Ik had mijn studie al onderbroken in mijn hoop op deze functie. Nu loop ik tegen de langstudeerdersboete aanquote:Op maandag 16 april 2012 13:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ohjee, afgebroken onderhandelingen in de pre-contractuele fase! Ik voel een claim aankomen.
Dat wordt een claim van 3k.quote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had mijn studie al onderbroken in mijn hoop op deze functie. Nu loop ik tegen de langstudeerdersboete aan.
Nogmaals: bullshit.quote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als jij stopt met betalen en een verzekeraar gooit er 200% bovenop vanwege gestegen kosten, heb jij daar juridisch niets tegenin te brengen. Als je een uitvaartverzekeraar failliet laat gaan of stopt met het uitgeven van nieuwe polissen maar slapende polissen wek benadert of ze niet toch graag goed hun uitvaart willen laten verzekeren, ditmaal niet bij firma x voor ¤10,65 voor 9000 maar bij firma y voor ¤ 15,67 voor 11000 licht je niemand op.
Leuke draai. Geef maar toe dat je wat te hoog van de toren bralde.quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar laat maar? Het ene moment geef je een ton aan salaris, een post later wil je een garantie voor een omzet van 1M¤ in mijn contract en als ik mij afvraag in welke arbeidsovereenkomst jij denkt te kunnen vastleggen dat jij mij financieel aansprakelijk kan stellen voor het niet halen van jouw doelstellingen krabbel jij terug?
Ik ben net al verbaal aangevallen over de telefoon, een hijger.quote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef Tem het volgende:
Jullie solliciteren allemaal naar een pak rammel.
Dat kan Twente prima zelf.quote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud is boos omdat we Twente hebben beledigd
Ha!quote:Op maandag 16 april 2012 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben net al verbaal aangevallen over de telefoon, een hijger.
Niks tegenin te brengen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ha!
Ik sta bekend om mijn goede telefoonstem.
Dat was GS, schele.quote:Op maandag 16 april 2012 13:48 schreef remlof het volgende:
Ah, 3-voud zit in de uitvaarten.
Waarom verbaast me dat niet?
Moet je daar een CV bij doen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:45 schreef Tem het volgende:
Jullie solliciteren allemaal naar een pak rammel.
Opvallend inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je springt al meteen in de bres voor je toekomstige Broodheer?
Ik dacht dat ze daar een Engelsman voor nodig hadden.quote:
3-feet under.quote:Op maandag 16 april 2012 13:48 schreef remlof het volgende:
Ah, 3-voud zit in de uitvaarten.
Waarom verbaast me dat niet?
Dat deed jij toen je een salarisvoorstel deed van 100k op basis van wat ik zei, om zogenaamd mij af te troeven. Jij trekt je voorstel in, niet ik.quote:Op maandag 16 april 2012 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leuke draai. Geef maar toe dat je wat te hoog van de toren bralde.
Mij maak je weinig wijs.
Waar de neuk heeft hij die gepost?quote:
Omdat het spelletje lang genoeg geduurd heeft. Ik bespaar je de verdere blamage.quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat deed jij toen je een salarisvoorstel deed van 100k op basis van wat ik zei, om zogenaamd mij af te troeven. Jij trekt je voorstel in, niet ik.
Dat weet niemandquote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar de neuk heeft hij die gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |