Ja, ik vind het slap om je account om te wisselen om de postcount.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Aha, ik snap 'm al. Met die nieuwe user van net.
Maar jij bent dan ook alle schaamte voorbij wat dat betreft.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik vind het slap om je account om te wisselen om de postcount.
Maar dat ben ik
Barack even nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 03:00 schreef remlof het volgende:
Ik ga nog eens even wat History Channel kijken ofzo
quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Aha, ik snap 'm al. Met die nieuwe user van net.
Drempelvrees.quote:
Dat zou best een leuke schuilnaam zijn.quote:
Hier zou een grap over de moeder van Koos hebben kunnen staan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:53 schreef robin007bond het volgende:
100.000 moet je juist zien als een mijlpaal!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:04 schreef Tem het volgende:
Welke emotionele staat zou je hebben bij de 200.000ste post?
Hij heeft voorgoed de onschuld van Tony Soprano in ochtendjas bedorven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Toch enigszins discutabel dat VS pretendeert verslaafd te zijn aan de Sopranos.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij heeft voorgoed de onschuld van Tony Soprano in ochtendjas bedorven.
Hard. Reinhard.quote:
Worstenbroodje van 3 euro, koopje toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:18 schreef eriksd het volgende:
Irritante voordringen bij de bakker
Irritante oud-zuid moeders met kutkinderen die geen benul van geld hebben![]()
Lullige cake: 6 euro 90.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Worstenbroodje van 3 euro, koopje toch?
Voor jou is dat helemaal een koopje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Wel achter een leuke feature van m'n tv gekomen trouwens. Nu dat ik 'm aangesloten heb via de router kan ik direct van m'n pc allerlei films/series direct streamen met ondertitelingen. Nul kwaliteitsverlies en gezeik met kabels. Mooi werk.
Ga nou eens een vak leren jongen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Wel achter een leuke feature van m'n tv gekomen trouwens. Nu dat ik 'm aangesloten heb via de router kan ik direct van m'n pc allerlei films/series direct streamen met ondertitelingen. Nul kwaliteitsverlies en gezeik met kabels. Mooi werk.
Vergeleken met z'n gebruikelijke tijdsbesteding is dit een hoge vorm van vakmanschap.quote:
Samsung zeker.....quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wiens vader zei dit een aantal jaar geleden ook?
Niet echt een verrassing..quote:
Kolere..... dat was mijn oude stamkroeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:01 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, de lokale alto- en gothictent sluit zijn deuren (voor de kenners: de Extase). Mijn grappen over dat er nu een gat in de markt ontstaat, maar gelukkig niet meer in de armen van gothics worden niet gewaardeerd op Facebook.
Dit verbaast mij niet. Het niveau van Friek_'s humor verbaast mij evenmin.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kolere..... dat was mijn oude stamkroeg.
Dat ik een spoor van vernieling achterlaat ook niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit verbaast mij niet. Het niveau van Friek_'s humor verbaast mij evenmin.
Alle trends komen en gaan om 40 jaar later weer terug te komen en opnieuw af te sterven.quote:
Die is van zeer hoog niveau.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit verbaast mij niet. Het niveau van Friek_'s humor verbaast mij evenmin.
Post dan iets goed van de Cure.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alle trends komen en gaan om 40 jaar later weer terug te komen en opnieuw af te sterven.
Desalniettemin bijft the Cure tof.
quote:
Nietzscheaanse verspreking.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Elitaire humor is meestal verchrikkelijk.
Wacht maar tot ik mijn VVD-lach ten gehore breng.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Elitaire humor is meestal verchrikkelijk.
Klinkt meestal als iemand die stikt in zijn eigen keelaardappel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mijn VVD-lach ten gehore breng.
Monty python is denk ik mn favo humor groep aller tijden, en ze namen zelfs de moeite om zelf duits te spreken voor een synchronisatiequote:
Leuke was .... die maakte humor voor een iq +120.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Monty python is denk ik mn favo humor groep aller tijden, en ze namen zelfs de moeite om zelf duits te spreken voor een synchronisatie
Hebben wij ook, best relaxed. Helaas worden niet alle bestandsformaten ondersteund.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Friek_ het volgende:
als men niet zo snel op zn teentjes getrapt is als tegenwoordig, is dat doorgaans ook niet het geval.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
In een topic hiernaast denkt men dat een grap niet denigrerend kan zijn.
Mwoah, als ik een grap maak dan kan die lollig en denigrerend zijn. No problem. Het is aan een ieder zelf om zich wel of niet beledigd te voelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als men niet zo snel op zn teentjes getrapt is als tegenwoordig, is dat doorgaans ook niet het geval.
geen rekening houden met het publiek waar je voor speelt en gewoon doen waar je goed in bent is niet het zelfde als humor maken voor een bepaalde doelgroep.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuke was .... die maakte humor voor een iq +120.
Dat hele topic gaat serieus helemaal nergens over. Het beste wat we eruit kunnen halen is een Dr.Nikita die de boel bij elkaar scheldt. Working on it.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
Dat kan inderdaad geregeld worden. Nog effe en een van ons is een verderfelijk stuk varkenskots die door Mohammed in zn reet wordt geneukt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat hele topic gaat serieus helemaal nergens over. Het beste wat we eruit kunnen halen is een Dr.Nikita die de boel bij elkaar scheldt. Working on it.
van nikita kan ik het begrijpen, je zou maar het hele jaar goulash moeten eten, daar word je gewoon neerslachtig van.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat hele topic gaat serieus helemaal nergens over. Het beste wat we eruit kunnen halen is een Dr.Nikita die de boel bij elkaar scheldt. Working on it.
Rutte maakt een grap en meteen iedereen in paniekquote:
Het zal mij echt een worst wezen. Grap of geen grap, ik hoop gewoon dat het kabinet er snel mee ophoudt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rutte maakt een grap en meteen iedereen in paniek
Links komt op voor links.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rutte maakt een grap en meteen iedereen in paniek
Wat zou je denken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
Stom kankerforum. Waarom nou weer een posting verwijderen?
Die idiote softmod.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
Stom kankerforum. Waarom nou weer een posting verwijderen?
Oh gaan we weer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat jij bij 3-voud in zn reet woont.
Dan kennen ze jou nog niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
Deze flauwe grap zal het al zo wankele kabinet de beslissende slag toedienen!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zal mij echt een worst wezen. Grap of geen grap, ik hoop gewoon dat het kabinet er snel mee ophoudt.
Ik moest hier hardop om lachen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Deze flauwe grap zal het al wankele kabinet de beslissende slag toedienen!!!
Ik ook, en morgen zal ik er weer zijn. Alleen vanavond ben ik er niet, want dan komt Boze_Appel.quote:
Kijk je wel een beetje uit? Straks richten ze hun volkse woede op jou.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:08 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zit in de metro met Feyenoord-volk (inclusief tatoos en doorgesnoven vrouwenhoofden) en ze hebben ontdekt dat er ergens een pedofiel woont en ze bespreken hoe ze hem inelkaar gaan meppen.
Zeker nu hij een Mocro-kapsel heeft.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:10 schreef waht het volgende:
[..]
Kijk je wel een beetje uit? Straks richten ze hun volkse woede op jou.
Ik ben wel blij dat er ook nog blank geboefte in Rotterdam woont.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:08 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zit in de metro met Feyenoord-volk (inclusief tatoos en doorgesnoven vrouwenhoofden) en ze hebben ontdekt dat er ergens een pedofiel woont en ze bespreken hoe ze hem inelkaar gaan meppen.
Maar ik neem aan dat je geweldig hebt doorgehaald.quote:
Viel mee. Vanavond ga ik weer, heb weinig zin echter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je geweldig hebt doorgehaald.
Ga je nog iets bijzonders doen of ga je gewoon de kroeg in?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:17 schreef waht het volgende:
[..]
Viel mee. Vanavond ga ik weer, heb weinig zin echter.
De kroeg in, schertsende opmerkingen maken en afsluitend een broodje döner eten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ga je nog iets bijzonders doen of ga je gewoon de kroeg in?
Ik heb juist zin om vaak te stappen, maar mn budget laat dat minder vaak toe dan ik wil.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
Klinkt bekend, heb ook vaak geen zin om te stappen en als ik er eenmaal ben heb ik 't enorm naar m'n zin.
Dat is 't juist.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb juist zin om vaak te stappen, maar mn budget laat dat minder vaak toe dan ik wil.
Die opmerkingen richten jullie toch wel alleen tot elkaar?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:20 schreef waht het volgende:
[..]
De kroeg in, schertsende opmerkingen maken en afsluitend een broodje döner eten.
Ja dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
Klinkt bekend, heb ook vaak geen zin om te stappen en als ik er eenmaal ben heb ik 't enorm naar m'n zin.
Ach ja, altijd nog beter dan op zaterdag alleen thuis zitten.quote:
Dat vind ik heerlijk, was het iedere dag maar zaterdag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ja, altijd nog beter dan op zaterdag alleen thuis zitten.
Dat kan ik niet beloven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die opmerkingen richten jullie toch wel alleen tot elkaar?
Als ik al alleen thuis zit op zaterdagavond heb ik genoeg backlog aan games weg te werken, dus ik verveel me niet snel oid.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint, met je fijnzinnige ironie.quote:
Ik hou me altijd voor het een keer te proberen, en als het dan zover is en ik een keer alleen zit erger ik me kapot. Dus om dat maar te voorkomen ga ik maar op stap met vrienden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat vind ik heerlijk, was het iedere dag maar zaterdag.
quote:
Ja precies, en je moet het contact altijd levende houden m.i.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, onze geweldige sociale status mag niet lijden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ja precies, en je moet het contact altijd levende houden m.i.
Ik zal een aantal opmerkingen over de hoge heren uit Den Haag maken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint, met je fijnzinnige ironie.
Zodra je ouder dan 30 word, zul je wel merken dat het makkelijker gaat om zaterdagavondjes te skippen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou me altijd voor het een keer te proberen, en als het dan zover is en ik een keer alleen zit erger ik me kapot. Dus om dat maar te voorkomen ga ik maar op stap met vrienden.
Je hebt natuurlijk in Utrecht Henk en Ingrid al onderwezen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal een aantal opmerkingen over de hoge heren uit Den Haag maken.
Hm, dan bewaar ik mijn saaie avonden alleen maar voor wanneer ik grijs ben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je ouder dan 30 word, zul je wel merken dat het makkelijker gaat om zaterdagavondjes te skippen.
Kan je mooi eens een grammaticaboek erbij pakken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je ouder dan 30 word, zul je wel merken dat het makkelijker gaat om zaterdagavondjes te skippen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je mooi eens een grammaticaboek erbij pakken.
Onderwezen als in aangehoord en beloofd dat wij (als in POLCAFE) zouden praten over het ontwerpen van democratie 2.0.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk in Utrecht Henk en Ingrid al onderwezen.
Gelukkig representeren wij de grootste lobbygroep van Nederland en is dit een koud kunstje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:38 schreef waht het volgende:
[..]
Onderwezen als in aangehoord en beloofd dat wij (als in POLCAFE) zouden praten over het ontwerpen van democratie 2.0.
Ja, echt.
Ik weet niet of H&I er ook zo over dachten nadat remlof hun hond had mishandeld.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig representeren wij de grootste lobbygroep van Nederland en is dit een koud kunstje.
Alsof ik dat er niet bij zou hebben als het een officieel document zou betreffen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je mooi eens een grammaticaboek erbij pakken.
Zijn fervente PVV haat is in alle facetten des levens terug te vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ik weet niet of H&I er ook zo over dachten nadat remlof hun hond had mishandeld.
Was het een Duitse herder?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ik weet niet of H&I er ook zo over dachten nadat remlof hun hond had mishandeld.
Geen enkele blanke in het Witte Huis.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:46 schreef TitusPullo het volgende:
Met de Philippe Remarque?
[ afbeelding ]
Nee, het kwam over als een soort bastaard. Alhoewel mijn kennis van hondenrassen amper toereikend is.quote:
Zodra de 'hype' van de PVV over is zal hij het als argument gebruiken voor de tijd waarin hij een man geworden is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn fervente PVV haat is in alle facetten des levens terug te vinden.
Van onschuldig IT medewerker naar sociaal-democratische vrijheidsstrijder op het wereldwijde web.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra de 'hype' van de PVV over is zal hij het als argument gebruiken voor de tijd waarin hij een man geworden is.
http://feministing.com/2012/04/13/tennesse-anti-hand-holdin/quote:Tennessee senators approved an update to the state’s abstinence-based sex education law that includes warnings against “gateway sexual activity.”
In a new family life instructions bill, holding hands and kissing could be considered gateways to sex.
Ze hadden, bij de vk, de PvdA er beter van langs kunnen geven toen men tijdens paars II hun 'sociale' standpunten lieten vallen ten gunste van de zorgverzekeraars en nutsbedrijven. Bos is de enige geweest die die standpunten nog redelijk wist te verkopen voor de achterban, waar Cohen zichzelf belachelijk maakte en Samsom zich tot een SP-Light wilt laten bombarderen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:03 schreef 3-voud het volgende:
Bos krijgt er flink van langs...
http://www.volkskrant.nl/(...)p-alle-fronten.dhtml
Terecht ook. Ze moeten de PvdA opheffen.
Charisma is dan ook geen garantie voor goed beleid.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hadden, bij de vk, de PvdA er beter van langs kunnen geven toen men tijdens paars II hun 'sociale' standpunten lieten vallen ten gunste van de zorgverzekeraars en nutsbedrijven. Bos is de enige geweest die die standpunten nog redelijk wist te verkopen voor de achterban, waar Cohen zichzelf belachelijk maakte en Samsom zich tot een SP-Light wilt laten bombarderen.
quote:
http://jezebel.com/589875(...)ks-before-conceptionquote:Batshit Insane Lawmakers Attempting to Declare Women ‘Pregnant’ Two Weeks Before Conception
Ik vind zon Commissie de Wit iets betrouwbaarder dan jouw huiskameropvatting.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:11 schreef eriksd het volgende:
Ik vind dat Bos onder de gegeven omstandigheden naar eer en geweten heeft gehandeld en het resultaat is er nou eenmaal zoals het er is. Dat de kamer niet geinformeerd werd lijkt mij in zo'n situatie niet meer dan normaal, en overnight de waarde vaststellen is een onmogelijke opgave.
Dat beweer ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Charisma is dan ook geen garantie voor goed beleid.
Het is dat ze zulke mooie vliegdekschepen hebben, anders zou ik ze afvallen. Deze staten dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://jezebel.com/589875(...)ks-before-conception
Heb je de samenstelling van de commissie al bekeken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vind zon Commissie de Wit iets betrouwbaarder dan jouw huiskameropvatting.
Dat je bij 1 of 2 puntjes je eigen bedenkingen kunt hebben wil niet zeggen dat je het hele rapport af kunt schieten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je de samenstelling van de commissie al bekeken?
Heb je het rapport überhaupt gelezen?
Vind je het vooral niet een hoop open deuren inschoppen? "De kamer is slecht geinformeerd". Dat zooitje had nog wat bedenktijd moeten krijgen?
Het is wel ironisch dat een commissie aangevoerd door een SPer juist bij de verantwoordelijkheid van een PvdA minister uitkomt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vind zon Commissie de Wit iets betrouwbaarder dan jouw huiskameropvatting.
Ik heb mijn bedenkingen bij de conclusies, niet 1 of 2 puntjes. Lees het nou maar eens, en neem even de samenstelling van de commissie mee. Want dat was een zooitje wrakhout.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat je bij 1 of 2 puntjes je eigen bedenkingen kunt hebben wil niet zeggen dat je het hele rapport af kunt schieten.
Allang gelezen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen bij de conclusies, niet 1 of 2 puntjes. Lees het nou maar eens, en neem even de samenstelling van de commissie mee. Want dat was een zooitje wrakhout.
Dat sowieso. Vooral die opmerking dat het tot aanbeveling strekt een richtlijn op te zetten hoe in het vervolg te handelen. Dat dat na 4 jaar nog niet plaats heeft gevonden zegt alweer genoeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:21 schreef Reya het volgende:
Ik zou sowieso niet al te veel fiducie hebben in parlementaire commissies.
De kamer maakt zich dan ook drukker over pagina 13 incidenten die de peilingen kunnen beinvloeden, jammergenoeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vooral die opmerking dat het tot aanbeveling strekt een richtlijn op te zetten hoe in het vervolg te handelen. Dat dat na 4 jaar nog niet plaats heeft gevonden zegt alweer genoeg.
Daar kan de commissie niets aan doen. Het zijn geen beleidsmakers. Toch reken je ze er min of meer op af. Anders gooi je het er niet in.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vooral die opmerking dat het tot aanbeveling strekt een richtlijn op te zetten hoe in het vervolg te handelen. Dat dat na 4 jaar nog niet plaats heeft gevonden zegt alweer genoeg.
Het zijn kamerleden in de commissie hé.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar kan de commissie niets aan doen. Het zijn geen beleidsmakers. Toch reken je ze er min of meer op af. Anders gooi je het er niet in.
Nee, te mager.
Het is gewoon een droevig zooitje. De commissie, het rapport en de over elkaar buitelende kamerledenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat men er een commissie over instelt zegt al genoeg over de waarde die men er in de kamer aan hecht om de boel niet te laten klappen en de verantwoordelijken naar posities buiten de politiek over te hevelen binnen die periode.
Het is een club waarvan een een paar onbeduidende kamerleden die af en toe op een knopje mogen drukken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn kamerleden in de commissie hé.
Iedereen moet even laten zien hoe enorm verkeerd men toen wel niet zat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is gewoon een droevig zooitje. De commissie, het rapport en de over elkaar buitelende kamerleden
Goed, de bevinden van de commissie zijn natuurlijk grotendeels juist. Punt is echter dat Bos vrij weinig te verwijten valt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is gewoon een droevig zooitje. De commissie, het rapport en de over elkaar buitelende kamerleden
Exact, dus dat zou toch al een indicatie voor de waarde van het hele circus moeten zijn?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is een club waarvan een een paar onbeduidende kamerleden die af en toe op een knopje mogen drukken.
Maar wat heb je er nog aan, de verantwoordelijken zijn de politiek uit, Groenink is baas af en men kan hooguit met het vingertje wijzen. Uiteindelijk zal het niks oplossen en ook geen les zijn voor de toekomstige kamer-/regeringsleden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt er dus niets aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar wat heb je er nog aan, de verantwoordelijken zijn de politiek uit, Groenink is baas af en men kan hooguit met het vingertje wijzen. Uiteindelijk zal het niks oplossen en ook geen les zijn voor de toekomstige kamer-/regeringsleden.
Precies, en dat zal nu nooit meer gebeuren..quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Iedereen moet even laten zien hoe enorm verkeerd men toen wel niet zat.
Euh, nee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact, dus dat zou toch al een indicatie voor de waarde van het hele circus moeten zijn?
Of die vrouw van D66.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:32 schreef waht het volgende:
Dat Dion Graus tijdelijk in die commissie zat zegt genoeg. Klapmongool.
Sjoegem?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Euh, nee?
Ze hebben sjoegem van het onderwerp, in de kamer stellen ze wienig voor als het komt op beleid maken.
Wat is je punt eigenlijk?
Misschien zijn er wel huisdieren mishandeld tijdens de overname.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:32 schreef waht het volgende:
Dat Dion Graus tijdelijk in die commissie zat zegt genoeg. Klapmongool.
De hond van Bos is verwaarloosd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel huisdieren mishandeld tijdens de overname.
Dion moet z'n vrouw eens wat minder mishandelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel huisdieren mishandeld tijdens de overname.
En die moeten dan gaan oordelen. Geweldig toch. Kijk het lijstje:quote:
Groenink heeft genoeg onderkinnen om een paar dagen zonder eten te zitten hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De hond van Bos is verwaarloosd.
Het zijn allemaal een beetje zwakke schakels als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zwakste schakel in de hele Tweede Kamerfractie.
Qua beeldvorming wel, qua dossiers etc. is ze uitstekendquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:
Pia Dijkstra, die vroeger het NOS Journaal presenteerde?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die zei dat mensen niet zo op die Brandon moesten springen voor aandacht, omdat het complexer zou liggen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Pia Dijkstra, die vroeger het NOS Journaal presenteerde?
Ze moet de Armeense genocide nog erkennen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:56 schreef De_Guidance het volgende:
En wat is er mis met Fatma , Friek?
Volgens mij doet ze het best goed namelijk.
Is dat noodzakelijk voor een kamerlid oid?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef waht het volgende:
[..]
Ze moet de Armeense genocide nog erkennen.
Ja schijnbaar wel, als je ouders Turks zijn dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk voor een kamerlid oid?
Ik betaal met plezier.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
3 weken lang door de belastingbetaler verzorgd voetbal op tv.
Dat doet PSV goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
3 weken lang door de belastingbetaler verzorgd voetbal op tv.
En als je bakker het is?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wel, als je ouders Turks zijn dan.
Die presteren zo slecht dat ze alleen nog maar op TV komen voor de troostprijs en op een commerciele zender.quote:
Zijn daar geen gradaties in? Zelfs de Nazi's kenden die aanvankelijk.quote:
Ik ben schuldig aan een keer op de SP gestemd hebben danquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:19 schreef JoaC het volgende:
Guilt by associaton bekennen is verplicht tegenwoordig
Titus' bakker is een Turk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef remlof het volgende:
D_G's bakker ontkent de Armeense genocide?
Zelfs ik, in 2006 voor de gemeenteraad, puur om hun lokale standpunten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben schuldig aan een keer op de SP gestemd hebben dan(alhoewel dat bijna 14 jaar geleden is)
Bij 100.000 posts ben je officieel een virtuele eenzame autist.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:53 schreef robin007bond het volgende:
Arme du_ke
100.000 moet je juist zien als een mijlpaal!
Waarom moet hij nou weer naar een Turkse bakker gaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef remlof het volgende:
D_G's bakker ontkent de Armeense genocide?
Ik zou nog eerder PvdA stemmen dan SP, de enige die ik ten opzichte van de SP het nadeel van de twijfel geef is het CDA(en de PVV, alhoewel ik die over het algemeen vergeet serieus te nemen).quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs ik, in 2006 voor de gemeenteraad, puur om hun lokale standpunten.
Maar er moet heel wat gebeuren voor ik SP zou stemmen voor het parlement, dan nog eerder VVD vrees ik.
Notewaardige postquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben schuldig aan een keer op de SP gestemd hebben dan(alhoewel dat bijna 14 jaar geleden is)
Nazi'squote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zijn daar geen gradaties in? Zelfs de Nazi's kenden die aanvankelijk.
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Enkel als ze, zoals De_Guidance, elke ochtend naar een poster van Atatürk salueren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk voor een kamerlid oid?
Zegt de persoon die zich nog niet eens durft te laten zien op een POL-meetquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Bij 100.000 posts ben je officieel een virtuele eenzame autist.
Ligt die in je bed dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:38 schreef TitusPullo het volgende:
Ik salueer iedere ochtend naar Albayrak.
Armenen en Koerden oa zijn dan ook enorm genaaid door het westen, aan de andere kant heeft het wel meegeholpen aan de welvaart hierzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:32 schreef waht het volgende:
[..]
Enkel als ze, zoals De_Guidance, elke ochtend naar een poster van Atatürk salueren.
Vandaar al die klonen van oldbies!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Bij 100.000 posts ben je officieel een virtuele eenzame autist.
Die dominante zus ws.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:38 schreef TitusPullo het volgende:
Ik salueer iedere ochtend naar Albayrak.
nog nooit een kloon gemaaktquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Vandaar al die klonen van oldbies!!!!
Zo gaat het in het leger toch ook niet?quote:
Oh ik dacht dan je dan voor haar naakte lichaam ging staan, salueerde en zei "at your service!".quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zo gaat het in het leger toch ook niet?
Ik denk dat dat bij die andere albayrak wel een vereiste was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik dacht dan je dan voor haar naakte lichaam ging staan, salueerde en zei "at your service!".
Naaldhakken in je zakquote:
Oké, maar wij hebben ze niet proberen uit te moorden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Armenen en Koerden oa zijn dan ook enorm genaaid door het westen, aan de andere kant heeft het wel meegeholpen aan de welvaart hierzo.
Dat is een beetje het dubbelslachtige aan het hele M-O verhaal, al die gasten die nu (en toen) rotzooi aan het uithalen zijn hebben daar reden toe, omdat het westen van dergelijke problemen afwilde.
Nee, maar mijn vlag gaat wel omhoog.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik dacht dan je dan voor haar naakte lichaam ging staan, salueerde en zei "at your service!".
Nu dat ik het herinner heb ik in 2006 ook op de SP gestemd. Hopelijk word ik het vergeven bij de hemelpoort (en op FOK!).quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als student is het enigszins uit eigenbelang te verklaren. Dus het is u vergeven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu dat ik het herinner heb ik in 2006 ook op de SP gestemd. Hopelijk word ik het vergeven bij de hemelpoort (en op FOK!).
Het westen heeft wel de middelen aan irak geleverd waarmee ze etnische zuiveringen konden plegen en de politici zullen daar vast niks vanaf hebben geweten(alhoewel men in afrika tijdens de koude oorlog er ook niet vies van was om van beide zijden wapentjes te testen omdat men zomaar grenzen door stamgebied heentrokken) maar uiteindelijk kwam het er in het M-O op neer dat men dictatoriale regimes danwel discutabele democratieen toestonden, zodat men in het westen van de olieopbrengsten kon genieten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:49 schreef waht het volgende:
[..]
Oké, maar wij hebben ze niet proberen uit te moorden.
Reagan en Thatcher zijn de beste politici die de mensheid gekend heeft.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:53 schreef De_Guidance het volgende:
Hij vond Reagan en Thatcher ook geweldig
Vlak Gorbatsjov niet uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Reagan en Thatcher zijn de beste politici die de mensheid gekend heeft.
Ik vroeg jou net iets over D66.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Reagan en Thatcher zijn de beste politici die de mensheid gekend heeft.
Frans van Anraat anyone?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het westen heeft wel de middelen aan irak geleverd waarmee ze etnische zuiveringen konden plegen
Dat is alsof je een drugsdealer zou veroordelen voor het leveren van drugs, dat doen we toch ook niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het westen heeft wel de middelen aan irak geleverd waarmee ze etnische zuiveringen konden plegen en de politici zullen daar vast niks vanaf hebben geweten(alhoewel men in afrika tijdens de koude oorlog er ook niet vies van was om van beide zijden wapentjes te testen omdat men zomaar grenzen door stamgebied heentrokken) maar uiteindelijk kwam het er in het M-O op neer dat men dictatoriale regimes danwel discutabele democratieen toestonden, zodat men in het westen van de olieopbrengsten kon genieten.
Precies wat JoaC zegt, de beeldvorming. Inhoudelijk gezien zit het wel goed, maar qua vorm vind ik het niet zoveel. Beetje subjectief dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:56 schreef De_Guidance het volgende:
En wat is er mis met Fatma , Friek?
Mocht VS willenquote:
quote:AMSTERDAM - Een duoraadslid van de SP in Amsterdam-West zou presentator Jort Kelder maar wat graag van de aardbodem zien verdwijnen. "Kan iemand die Jort afschieten? Dank", aldus Pascal Smit.
Smit wenst Jort Kelder ook een chronische ziekte toe op zijn Facebookprofiel. "Hij moet een chronische ziekte krijgen en kreperen in de bijstand die pleurishond en de rest van zijn soort. En elke dag pijn lijden en zelf z'n medicijnen dokken...naar de voedselbank die hufter."
VS is een pretentieuze bal.quote:
Iets zegt mij dat de Koude Oorlog met een leider als Brezjnev of Andropov heel anders was afgelopenquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gorbatsjov kon niet anders, maar ben een grotere liefhebber van hem dan van reagan.
Ha, Spuit 11.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:04 schreef Zienswijze het volgende:
Jort Kelder bedoel je?
Over hem gesproken, SP-politici doet maar al te graag radicale uitspraken:
[..]
Oke want je was ook al zo fel over Albayrak zonder echt aanwijsbare reden maar goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Precies wat JoaC zegt, de beeldvorming. Inhoudelijk gezien zit het wel goed, maar qua vorm vind ik het niet zoveel. Beetje subjectief dus.
Beetje zo'n weifelende excuustruus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Precies wat JoaC zegt, de beeldvorming. Inhoudelijk gezien zit het wel goed, maar qua vorm vind ik het niet zoveel. Beetje subjectief dus.
in de meeste landen mag je al de cel in(of erger) als je drugs op zak hebt, laatstaan als je het doorverkoopt aan derden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:01 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is alsof je een drugsdealer zou veroordelen voor het leveren van drugs, dat doen we toch ook niet?
Kutjood.quote:
Qua tekst gekke Amerika-lover.quote:
Alleen spreekt Jort ABN.quote:
Ja, eerder.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat de Koude Oorlog met een leider als Brezjnev of Andropov heel anders was afgelopen
Ik wurg je met een Israëlische vlag, antisemiet.quote:
Is Jort ook homo?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Qua tekst gekke Amerika-lover.
Hij idealiseerde in zijn jeugd Gordon gekko. Dat doet VS nu ook.
Sja, als het maar gratis is he, SP!quote:De SP'er schrijft uitgebreid over zijn haat richting liberalen. "Ik haat die types", schrijft hij. "En maar champagne blijven tanken en Aston Martin blijven rijden. Bestond de guillotine nog maar! Doodtrappen dat tuig." Mocht het daadwerkelijk tot moord komen en Smit krijgt een celstraf, dan vindt hij dat niet erg. "Ik word beroemd en krijg gratis eten. Langer dan vijftien jaar krijg ik toch niet", schrijft Smit.
Een titel die ik met trots draag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:07 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wurg je met een Israëlische vlag, antisemiet.
Koude oorlog liep pas af vanaf het moment Jeltsin zich op het rode plein bezig hield, als 'staatsgreep' anders was uitgepakt had je een ander verhaal gehad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat de Koude Oorlog met een leider als Brezjnev of Andropov heel anders was afgelopen
Je draagt zeker ook zo'n Palestijnensjaaltje als die journalist uit Feuten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een titel die ik met trots draag.
Hij is z'n verstand dus nog niet kwijt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar hij vond Gordon Gekko wel bijna erotiserend zei hij net.
Als je niks kunt kun je altijd nog SP-raadslid worden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:08 schreef Zienswijze het volgende:
Het wordt nog leuker, vooral het laatste:
[..]
Sja, als het maar gratis is he, SP!
Heb het wel overwogen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
Je draagt zeker ook zo'n Palestijnensjaaltje als die journalist uit Feuten.
Vond.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is z'n verstand dus nog niet kwijt.
Maar niet gedaan, er is dus nog hoop.quote:
Jeltsin kon dat alleen maar doen dankzij Gorbatsjov. Met een hardliner aan de top had het Rode Plein in '91 niet meer bestaan. Net als de grote steden in het westen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Koude oorlog liep pas af vanaf het moment Jeltsin zich op het rode plein bezig hield, als 'staatsgreep' anders was uitgepakt had je een ander verhaal gehad.
Logisch, hij wordt met de dood bedreigd omdat hij een kapitalistisch voorvechter is.quote:
Lekker schelden op de rijken en je verdient een paar duizend euro per maand als raadslid. De ironie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je niks kunt kun je altijd nog SP-raadslid worden.
Het lot van de Palestijnen gaat mij dan ook niet dusdanig aan het hart dat ik het nodig vind om zo'n malle sjaal te dragen.quote:
Dat programma is eerder opgenomen dan gisteren en kom-eens-uit-die-slachtofferrolquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Logisch, hij wordt met de dood bedreigd omdat hij een kapitalistisch voorvechter is.
Iemand met 'n beetje verstand gaat dan dimmen, niemand heeft zin de volgende Fortuyn te zijn.
Er is geen vuiler volk op de wereld dan die-hard rooie rakkers en milieufreaks.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat programma is eerder opgenomen dan gisteren en kom-eens-uit-die-slachtofferrol
Paar duizend euro? Volgens mij was die gast raadslid in een of ander gat. Mag je blij zijn met 150 euro per maand.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Lekker schelden op de rijken en je verdient een paar duizend euro per maand als raadslid. De ironie!
Oké.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is geen vuiler volk op de wereld dan die-hard rooie rakkers.
Beste is gewoon je muil houden in hun aanwezigheid.
In jouw geval is dat wellicht wel het meest verstandig inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is geen vuiler volk op de wereld dan die-hard rooie rakkers en milieufreaks.
Beste is gewoon je muil houden in hun aanwezigheid.
Klopt , raadsleden buiten de grote steden verdienen er heel weinig aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Paar duizend euro? Volgens mij was die gast raadslid in een of ander gat. Mag je blij zijn met 150 euro per maand.
En dan nog 80% van je salaris naar de SP-kas.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Paar duizend euro? Volgens mij was die gast raadslid in een of ander gat. Mag je blij zijn met 150 euro per maand.
Het is gewoon zo, hij maakt programma's over geld en meteen moet hij een kogel door de kop aldus meneertje SP raadslidje.quote:
Nope. Amsterdamquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Een duoraadslid van de SP in Amsterdam-West zou presentator Jort Kelder maar wat graag van de aardbodem zien verdwijnen.
Verdelen ze dat geld onder de armen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En dan nog 80% van je salaris naar de SP-kas.
Oke. Maar goed, dan is raadslid nog geen vetpot. Het is immers een bijbaantje.quote:
U is een wijs man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lot van de Palestijnen gaat mij dan ook niet dusdanig aan het hart dat ik het nodig vind om zo'n malle sjaal te dragen.
Je zou kunnen zeggen dat Gorbatsjov het heeft gedelegeert, en Jeltsin dat heeft afgemaakt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Jeltsin kon dat alleen maar doen dankzij Gorbatsjov. Met een hardliner aan de top had het Rode Plein in '91 niet meer bestaan. Net als de grote steden in het westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |