quote:
Nietzscheaanse verspreking.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Elitaire humor is meestal verchrikkelijk.
Wacht maar tot ik mijn VVD-lach ten gehore breng.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Elitaire humor is meestal verchrikkelijk.
Klinkt meestal als iemand die stikt in zijn eigen keelaardappel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik mijn VVD-lach ten gehore breng.
Monty python is denk ik mn favo humor groep aller tijden, en ze namen zelfs de moeite om zelf duits te spreken voor een synchronisatiequote:
Leuke was .... die maakte humor voor een iq +120.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Monty python is denk ik mn favo humor groep aller tijden, en ze namen zelfs de moeite om zelf duits te spreken voor een synchronisatie
Hebben wij ook, best relaxed. Helaas worden niet alle bestandsformaten ondersteund.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Wel achter een leuke feature van m'n tv gekomen trouwens. Nu dat ik 'm aangesloten heb via de router kan ik direct van m'n pc allerlei films/series direct streamen met ondertitelingen. Nul kwaliteitsverlies en gezeik met kabels. Mooi werk.
als men niet zo snel op zn teentjes getrapt is als tegenwoordig, is dat doorgaans ook niet het geval.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
In een topic hiernaast denkt men dat een grap niet denigrerend kan zijn.
Mwoah, als ik een grap maak dan kan die lollig en denigrerend zijn. No problem. Het is aan een ieder zelf om zich wel of niet beledigd te voelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als men niet zo snel op zn teentjes getrapt is als tegenwoordig, is dat doorgaans ook niet het geval.
geen rekening houden met het publiek waar je voor speelt en gewoon doen waar je goed in bent is niet het zelfde als humor maken voor een bepaalde doelgroep.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuke was .... die maakte humor voor een iq +120.
Dat hele topic gaat serieus helemaal nergens over. Het beste wat we eruit kunnen halen is een Dr.Nikita die de boel bij elkaar scheldt. Working on it.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
Dat kan inderdaad geregeld worden. Nog effe en een van ons is een verderfelijk stuk varkenskots die door Mohammed in zn reet wordt geneukt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat hele topic gaat serieus helemaal nergens over. Het beste wat we eruit kunnen halen is een Dr.Nikita die de boel bij elkaar scheldt. Working on it.
van nikita kan ik het begrijpen, je zou maar het hele jaar goulash moeten eten, daar word je gewoon neerslachtig van.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat hele topic gaat serieus helemaal nergens over. Het beste wat we eruit kunnen halen is een Dr.Nikita die de boel bij elkaar scheldt. Working on it.
Rutte maakt een grap en meteen iedereen in paniekquote:
Het zal mij echt een worst wezen. Grap of geen grap, ik hoop gewoon dat het kabinet er snel mee ophoudt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rutte maakt een grap en meteen iedereen in paniek
Links komt op voor links.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rutte maakt een grap en meteen iedereen in paniek
Wat zou je denken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
Stom kankerforum. Waarom nou weer een posting verwijderen?
Die idiote softmod.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
Stom kankerforum. Waarom nou weer een posting verwijderen?
Oh gaan we weer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
Omdat jij bij 3-voud in zn reet woont.
Dan kennen ze jou nog niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
Deze flauwe grap zal het al zo wankele kabinet de beslissende slag toedienen!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zal mij echt een worst wezen. Grap of geen grap, ik hoop gewoon dat het kabinet er snel mee ophoudt.
Ik moest hier hardop om lachen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Deze flauwe grap zal het al wankele kabinet de beslissende slag toedienen!!!
Ik ook, en morgen zal ik er weer zijn. Alleen vanavond ben ik er niet, want dan komt Boze_Appel.quote:
Kijk je wel een beetje uit? Straks richten ze hun volkse woede op jou.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:08 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zit in de metro met Feyenoord-volk (inclusief tatoos en doorgesnoven vrouwenhoofden) en ze hebben ontdekt dat er ergens een pedofiel woont en ze bespreken hoe ze hem inelkaar gaan meppen.
Zeker nu hij een Mocro-kapsel heeft.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:10 schreef waht het volgende:
[..]
Kijk je wel een beetje uit? Straks richten ze hun volkse woede op jou.
Ik ben wel blij dat er ook nog blank geboefte in Rotterdam woont.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:08 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zit in de metro met Feyenoord-volk (inclusief tatoos en doorgesnoven vrouwenhoofden) en ze hebben ontdekt dat er ergens een pedofiel woont en ze bespreken hoe ze hem inelkaar gaan meppen.
Maar ik neem aan dat je geweldig hebt doorgehaald.quote:
Viel mee. Vanavond ga ik weer, heb weinig zin echter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:14 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je geweldig hebt doorgehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |