Ja, ik vind het slap om je account om te wisselen om de postcount.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Aha, ik snap 'm al. Met die nieuwe user van net.
Maar jij bent dan ook alle schaamte voorbij wat dat betreft.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik vind het slap om je account om te wisselen om de postcount.
Maar dat ben ik
Barack even nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 03:00 schreef remlof het volgende:
Ik ga nog eens even wat History Channel kijken ofzo
quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Aha, ik snap 'm al. Met die nieuwe user van net.
Drempelvrees.quote:
Dat zou best een leuke schuilnaam zijn.quote:
Hier zou een grap over de moeder van Koos hebben kunnen staan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:53 schreef robin007bond het volgende:
100.000 moet je juist zien als een mijlpaal!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:04 schreef Tem het volgende:
Welke emotionele staat zou je hebben bij de 200.000ste post?
Hij heeft voorgoed de onschuld van Tony Soprano in ochtendjas bedorven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Toch enigszins discutabel dat VS pretendeert verslaafd te zijn aan de Sopranos.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij heeft voorgoed de onschuld van Tony Soprano in ochtendjas bedorven.
Hard. Reinhard.quote:
Worstenbroodje van 3 euro, koopje toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:18 schreef eriksd het volgende:
Irritante voordringen bij de bakker
Irritante oud-zuid moeders met kutkinderen die geen benul van geld hebben![]()
Lullige cake: 6 euro 90.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Worstenbroodje van 3 euro, koopje toch?
Voor jou is dat helemaal een koopje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Wel achter een leuke feature van m'n tv gekomen trouwens. Nu dat ik 'm aangesloten heb via de router kan ik direct van m'n pc allerlei films/series direct streamen met ondertitelingen. Nul kwaliteitsverlies en gezeik met kabels. Mooi werk.
Ga nou eens een vak leren jongen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Wel achter een leuke feature van m'n tv gekomen trouwens. Nu dat ik 'm aangesloten heb via de router kan ik direct van m'n pc allerlei films/series direct streamen met ondertitelingen. Nul kwaliteitsverlies en gezeik met kabels. Mooi werk.
Vergeleken met z'n gebruikelijke tijdsbesteding is dit een hoge vorm van vakmanschap.quote:
Samsung zeker.....quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Friek_ het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wiens vader zei dit een aantal jaar geleden ook?
Niet echt een verrassing..quote:
Kolere..... dat was mijn oude stamkroeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:01 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, de lokale alto- en gothictent sluit zijn deuren (voor de kenners: de Extase). Mijn grappen over dat er nu een gat in de markt ontstaat, maar gelukkig niet meer in de armen van gothics worden niet gewaardeerd op Facebook.
Dit verbaast mij niet. Het niveau van Friek_'s humor verbaast mij evenmin.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kolere..... dat was mijn oude stamkroeg.
Dat ik een spoor van vernieling achterlaat ook niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit verbaast mij niet. Het niveau van Friek_'s humor verbaast mij evenmin.
Alle trends komen en gaan om 40 jaar later weer terug te komen en opnieuw af te sterven.quote:
Die is van zeer hoog niveau.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit verbaast mij niet. Het niveau van Friek_'s humor verbaast mij evenmin.
Post dan iets goed van de Cure.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alle trends komen en gaan om 40 jaar later weer terug te komen en opnieuw af te sterven.
Desalniettemin bijft the Cure tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |