Is dat noodzakelijk voor een kamerlid oid?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef waht het volgende:
[..]
Ze moet de Armeense genocide nog erkennen.
Ja schijnbaar wel, als je ouders Turks zijn dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk voor een kamerlid oid?
Ik betaal met plezier.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
3 weken lang door de belastingbetaler verzorgd voetbal op tv.
Dat doet PSV goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
3 weken lang door de belastingbetaler verzorgd voetbal op tv.
En als je bakker het is?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wel, als je ouders Turks zijn dan.
Die presteren zo slecht dat ze alleen nog maar op TV komen voor de troostprijs en op een commerciele zender.quote:
Zijn daar geen gradaties in? Zelfs de Nazi's kenden die aanvankelijk.quote:
Ik ben schuldig aan een keer op de SP gestemd hebben danquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:19 schreef JoaC het volgende:
Guilt by associaton bekennen is verplicht tegenwoordig
Titus' bakker is een Turk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef remlof het volgende:
D_G's bakker ontkent de Armeense genocide?
Zelfs ik, in 2006 voor de gemeenteraad, puur om hun lokale standpunten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben schuldig aan een keer op de SP gestemd hebben dan(alhoewel dat bijna 14 jaar geleden is)
Bij 100.000 posts ben je officieel een virtuele eenzame autist.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:53 schreef robin007bond het volgende:
Arme du_ke
100.000 moet je juist zien als een mijlpaal!
Waarom moet hij nou weer naar een Turkse bakker gaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef remlof het volgende:
D_G's bakker ontkent de Armeense genocide?
Ik zou nog eerder PvdA stemmen dan SP, de enige die ik ten opzichte van de SP het nadeel van de twijfel geef is het CDA(en de PVV, alhoewel ik die over het algemeen vergeet serieus te nemen).quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs ik, in 2006 voor de gemeenteraad, puur om hun lokale standpunten.
Maar er moet heel wat gebeuren voor ik SP zou stemmen voor het parlement, dan nog eerder VVD vrees ik.
Notewaardige postquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben schuldig aan een keer op de SP gestemd hebben dan(alhoewel dat bijna 14 jaar geleden is)
Nazi'squote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zijn daar geen gradaties in? Zelfs de Nazi's kenden die aanvankelijk.
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Enkel als ze, zoals De_Guidance, elke ochtend naar een poster van Atatürk salueren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk voor een kamerlid oid?
Zegt de persoon die zich nog niet eens durft te laten zien op een POL-meetquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Bij 100.000 posts ben je officieel een virtuele eenzame autist.
Ligt die in je bed dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:38 schreef TitusPullo het volgende:
Ik salueer iedere ochtend naar Albayrak.
Armenen en Koerden oa zijn dan ook enorm genaaid door het westen, aan de andere kant heeft het wel meegeholpen aan de welvaart hierzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:32 schreef waht het volgende:
[..]
Enkel als ze, zoals De_Guidance, elke ochtend naar een poster van Atatürk salueren.
Vandaar al die klonen van oldbies!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Bij 100.000 posts ben je officieel een virtuele eenzame autist.
Die dominante zus ws.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:38 schreef TitusPullo het volgende:
Ik salueer iedere ochtend naar Albayrak.
nog nooit een kloon gemaaktquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Vandaar al die klonen van oldbies!!!!
Zo gaat het in het leger toch ook niet?quote:
Oh ik dacht dan je dan voor haar naakte lichaam ging staan, salueerde en zei "at your service!".quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zo gaat het in het leger toch ook niet?
Ik denk dat dat bij die andere albayrak wel een vereiste was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik dacht dan je dan voor haar naakte lichaam ging staan, salueerde en zei "at your service!".
Naaldhakken in je zakquote:
Oké, maar wij hebben ze niet proberen uit te moorden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Armenen en Koerden oa zijn dan ook enorm genaaid door het westen, aan de andere kant heeft het wel meegeholpen aan de welvaart hierzo.
Dat is een beetje het dubbelslachtige aan het hele M-O verhaal, al die gasten die nu (en toen) rotzooi aan het uithalen zijn hebben daar reden toe, omdat het westen van dergelijke problemen afwilde.
Nee, maar mijn vlag gaat wel omhoog.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik dacht dan je dan voor haar naakte lichaam ging staan, salueerde en zei "at your service!".
Nu dat ik het herinner heb ik in 2006 ook op de SP gestemd. Hopelijk word ik het vergeven bij de hemelpoort (en op FOK!).quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als student is het enigszins uit eigenbelang te verklaren. Dus het is u vergeven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu dat ik het herinner heb ik in 2006 ook op de SP gestemd. Hopelijk word ik het vergeven bij de hemelpoort (en op FOK!).
Het westen heeft wel de middelen aan irak geleverd waarmee ze etnische zuiveringen konden plegen en de politici zullen daar vast niks vanaf hebben geweten(alhoewel men in afrika tijdens de koude oorlog er ook niet vies van was om van beide zijden wapentjes te testen omdat men zomaar grenzen door stamgebied heentrokken) maar uiteindelijk kwam het er in het M-O op neer dat men dictatoriale regimes danwel discutabele democratieen toestonden, zodat men in het westen van de olieopbrengsten kon genieten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:49 schreef waht het volgende:
[..]
Oké, maar wij hebben ze niet proberen uit te moorden.
Reagan en Thatcher zijn de beste politici die de mensheid gekend heeft.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:53 schreef De_Guidance het volgende:
Hij vond Reagan en Thatcher ook geweldig
Vlak Gorbatsjov niet uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Reagan en Thatcher zijn de beste politici die de mensheid gekend heeft.
Ik vroeg jou net iets over D66.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Reagan en Thatcher zijn de beste politici die de mensheid gekend heeft.
Frans van Anraat anyone?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het westen heeft wel de middelen aan irak geleverd waarmee ze etnische zuiveringen konden plegen
Dat is alsof je een drugsdealer zou veroordelen voor het leveren van drugs, dat doen we toch ook niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het westen heeft wel de middelen aan irak geleverd waarmee ze etnische zuiveringen konden plegen en de politici zullen daar vast niks vanaf hebben geweten(alhoewel men in afrika tijdens de koude oorlog er ook niet vies van was om van beide zijden wapentjes te testen omdat men zomaar grenzen door stamgebied heentrokken) maar uiteindelijk kwam het er in het M-O op neer dat men dictatoriale regimes danwel discutabele democratieen toestonden, zodat men in het westen van de olieopbrengsten kon genieten.
Precies wat JoaC zegt, de beeldvorming. Inhoudelijk gezien zit het wel goed, maar qua vorm vind ik het niet zoveel. Beetje subjectief dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:56 schreef De_Guidance het volgende:
En wat is er mis met Fatma , Friek?
Mocht VS willenquote:
quote:AMSTERDAM - Een duoraadslid van de SP in Amsterdam-West zou presentator Jort Kelder maar wat graag van de aardbodem zien verdwijnen. "Kan iemand die Jort afschieten? Dank", aldus Pascal Smit.
Smit wenst Jort Kelder ook een chronische ziekte toe op zijn Facebookprofiel. "Hij moet een chronische ziekte krijgen en kreperen in de bijstand die pleurishond en de rest van zijn soort. En elke dag pijn lijden en zelf z'n medicijnen dokken...naar de voedselbank die hufter."
VS is een pretentieuze bal.quote:
Iets zegt mij dat de Koude Oorlog met een leider als Brezjnev of Andropov heel anders was afgelopenquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gorbatsjov kon niet anders, maar ben een grotere liefhebber van hem dan van reagan.
Ha, Spuit 11.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:04 schreef Zienswijze het volgende:
Jort Kelder bedoel je?
Over hem gesproken, SP-politici doet maar al te graag radicale uitspraken:
[..]
Oke want je was ook al zo fel over Albayrak zonder echt aanwijsbare reden maar goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Precies wat JoaC zegt, de beeldvorming. Inhoudelijk gezien zit het wel goed, maar qua vorm vind ik het niet zoveel. Beetje subjectief dus.
Beetje zo'n weifelende excuustruus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Precies wat JoaC zegt, de beeldvorming. Inhoudelijk gezien zit het wel goed, maar qua vorm vind ik het niet zoveel. Beetje subjectief dus.
in de meeste landen mag je al de cel in(of erger) als je drugs op zak hebt, laatstaan als je het doorverkoopt aan derden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:01 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is alsof je een drugsdealer zou veroordelen voor het leveren van drugs, dat doen we toch ook niet?
Kutjood.quote:
Qua tekst gekke Amerika-lover.quote:
Alleen spreekt Jort ABN.quote:
Ja, eerder.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat de Koude Oorlog met een leider als Brezjnev of Andropov heel anders was afgelopen
Ik wurg je met een Israëlische vlag, antisemiet.quote:
Is Jort ook homo?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Qua tekst gekke Amerika-lover.
Hij idealiseerde in zijn jeugd Gordon gekko. Dat doet VS nu ook.
Sja, als het maar gratis is he, SP!quote:De SP'er schrijft uitgebreid over zijn haat richting liberalen. "Ik haat die types", schrijft hij. "En maar champagne blijven tanken en Aston Martin blijven rijden. Bestond de guillotine nog maar! Doodtrappen dat tuig." Mocht het daadwerkelijk tot moord komen en Smit krijgt een celstraf, dan vindt hij dat niet erg. "Ik word beroemd en krijg gratis eten. Langer dan vijftien jaar krijg ik toch niet", schrijft Smit.
Een titel die ik met trots draag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:07 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wurg je met een Israëlische vlag, antisemiet.
Koude oorlog liep pas af vanaf het moment Jeltsin zich op het rode plein bezig hield, als 'staatsgreep' anders was uitgepakt had je een ander verhaal gehad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat de Koude Oorlog met een leider als Brezjnev of Andropov heel anders was afgelopen
Je draagt zeker ook zo'n Palestijnensjaaltje als die journalist uit Feuten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een titel die ik met trots draag.
Hij is z'n verstand dus nog niet kwijt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar hij vond Gordon Gekko wel bijna erotiserend zei hij net.
Als je niks kunt kun je altijd nog SP-raadslid worden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:08 schreef Zienswijze het volgende:
Het wordt nog leuker, vooral het laatste:
[..]
Sja, als het maar gratis is he, SP!
Heb het wel overwogen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
Je draagt zeker ook zo'n Palestijnensjaaltje als die journalist uit Feuten.
Vond.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is z'n verstand dus nog niet kwijt.
Maar niet gedaan, er is dus nog hoop.quote:
Jeltsin kon dat alleen maar doen dankzij Gorbatsjov. Met een hardliner aan de top had het Rode Plein in '91 niet meer bestaan. Net als de grote steden in het westen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Koude oorlog liep pas af vanaf het moment Jeltsin zich op het rode plein bezig hield, als 'staatsgreep' anders was uitgepakt had je een ander verhaal gehad.
Logisch, hij wordt met de dood bedreigd omdat hij een kapitalistisch voorvechter is.quote:
Lekker schelden op de rijken en je verdient een paar duizend euro per maand als raadslid. De ironie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je niks kunt kun je altijd nog SP-raadslid worden.
Het lot van de Palestijnen gaat mij dan ook niet dusdanig aan het hart dat ik het nodig vind om zo'n malle sjaal te dragen.quote:
Dat programma is eerder opgenomen dan gisteren en kom-eens-uit-die-slachtofferrolquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Logisch, hij wordt met de dood bedreigd omdat hij een kapitalistisch voorvechter is.
Iemand met 'n beetje verstand gaat dan dimmen, niemand heeft zin de volgende Fortuyn te zijn.
Er is geen vuiler volk op de wereld dan die-hard rooie rakkers en milieufreaks.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat programma is eerder opgenomen dan gisteren en kom-eens-uit-die-slachtofferrol
Paar duizend euro? Volgens mij was die gast raadslid in een of ander gat. Mag je blij zijn met 150 euro per maand.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Lekker schelden op de rijken en je verdient een paar duizend euro per maand als raadslid. De ironie!
Oké.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is geen vuiler volk op de wereld dan die-hard rooie rakkers.
Beste is gewoon je muil houden in hun aanwezigheid.
In jouw geval is dat wellicht wel het meest verstandig inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is geen vuiler volk op de wereld dan die-hard rooie rakkers en milieufreaks.
Beste is gewoon je muil houden in hun aanwezigheid.
Klopt , raadsleden buiten de grote steden verdienen er heel weinig aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Paar duizend euro? Volgens mij was die gast raadslid in een of ander gat. Mag je blij zijn met 150 euro per maand.
En dan nog 80% van je salaris naar de SP-kas.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Paar duizend euro? Volgens mij was die gast raadslid in een of ander gat. Mag je blij zijn met 150 euro per maand.
Het is gewoon zo, hij maakt programma's over geld en meteen moet hij een kogel door de kop aldus meneertje SP raadslidje.quote:
Nope. Amsterdamquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Een duoraadslid van de SP in Amsterdam-West zou presentator Jort Kelder maar wat graag van de aardbodem zien verdwijnen.
Verdelen ze dat geld onder de armen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En dan nog 80% van je salaris naar de SP-kas.
Oke. Maar goed, dan is raadslid nog geen vetpot. Het is immers een bijbaantje.quote:
U is een wijs man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lot van de Palestijnen gaat mij dan ook niet dusdanig aan het hart dat ik het nodig vind om zo'n malle sjaal te dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |