Je draagt zeker ook zo'n Palestijnensjaaltje als die journalist uit Feuten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een titel die ik met trots draag.
Hij is z'n verstand dus nog niet kwijt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar hij vond Gordon Gekko wel bijna erotiserend zei hij net.
Als je niks kunt kun je altijd nog SP-raadslid worden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:08 schreef Zienswijze het volgende:
Het wordt nog leuker, vooral het laatste:
[..]
Sja, als het maar gratis is he, SP!
Heb het wel overwogen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:09 schreef waht het volgende:
[..]
Je draagt zeker ook zo'n Palestijnensjaaltje als die journalist uit Feuten.
Vond.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is z'n verstand dus nog niet kwijt.
Maar niet gedaan, er is dus nog hoop.quote:
Jeltsin kon dat alleen maar doen dankzij Gorbatsjov. Met een hardliner aan de top had het Rode Plein in '91 niet meer bestaan. Net als de grote steden in het westen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Koude oorlog liep pas af vanaf het moment Jeltsin zich op het rode plein bezig hield, als 'staatsgreep' anders was uitgepakt had je een ander verhaal gehad.
Logisch, hij wordt met de dood bedreigd omdat hij een kapitalistisch voorvechter is.quote:
Lekker schelden op de rijken en je verdient een paar duizend euro per maand als raadslid. De ironie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je niks kunt kun je altijd nog SP-raadslid worden.
Het lot van de Palestijnen gaat mij dan ook niet dusdanig aan het hart dat ik het nodig vind om zo'n malle sjaal te dragen.quote:
Dat programma is eerder opgenomen dan gisteren en kom-eens-uit-die-slachtofferrolquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Logisch, hij wordt met de dood bedreigd omdat hij een kapitalistisch voorvechter is.
Iemand met 'n beetje verstand gaat dan dimmen, niemand heeft zin de volgende Fortuyn te zijn.
Er is geen vuiler volk op de wereld dan die-hard rooie rakkers en milieufreaks.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat programma is eerder opgenomen dan gisteren en kom-eens-uit-die-slachtofferrol
Paar duizend euro? Volgens mij was die gast raadslid in een of ander gat. Mag je blij zijn met 150 euro per maand.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Lekker schelden op de rijken en je verdient een paar duizend euro per maand als raadslid. De ironie!
Oké.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is geen vuiler volk op de wereld dan die-hard rooie rakkers.
Beste is gewoon je muil houden in hun aanwezigheid.
In jouw geval is dat wellicht wel het meest verstandig inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is geen vuiler volk op de wereld dan die-hard rooie rakkers en milieufreaks.
Beste is gewoon je muil houden in hun aanwezigheid.
Klopt , raadsleden buiten de grote steden verdienen er heel weinig aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Paar duizend euro? Volgens mij was die gast raadslid in een of ander gat. Mag je blij zijn met 150 euro per maand.
En dan nog 80% van je salaris naar de SP-kas.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Paar duizend euro? Volgens mij was die gast raadslid in een of ander gat. Mag je blij zijn met 150 euro per maand.
Het is gewoon zo, hij maakt programma's over geld en meteen moet hij een kogel door de kop aldus meneertje SP raadslidje.quote:
Nope. Amsterdamquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Een duoraadslid van de SP in Amsterdam-West zou presentator Jort Kelder maar wat graag van de aardbodem zien verdwijnen.
Verdelen ze dat geld onder de armen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En dan nog 80% van je salaris naar de SP-kas.
Oke. Maar goed, dan is raadslid nog geen vetpot. Het is immers een bijbaantje.quote:
U is een wijs man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lot van de Palestijnen gaat mij dan ook niet dusdanig aan het hart dat ik het nodig vind om zo'n malle sjaal te dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |