Is dat noodzakelijk voor een kamerlid oid?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef waht het volgende:
[..]
Ze moet de Armeense genocide nog erkennen.
Ja schijnbaar wel, als je ouders Turks zijn dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk voor een kamerlid oid?
Ik betaal met plezier.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
3 weken lang door de belastingbetaler verzorgd voetbal op tv.
Dat doet PSV goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
3 weken lang door de belastingbetaler verzorgd voetbal op tv.
En als je bakker het is?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wel, als je ouders Turks zijn dan.
Die presteren zo slecht dat ze alleen nog maar op TV komen voor de troostprijs en op een commerciele zender.quote:
Zijn daar geen gradaties in? Zelfs de Nazi's kenden die aanvankelijk.quote:
Ik ben schuldig aan een keer op de SP gestemd hebben danquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:19 schreef JoaC het volgende:
Guilt by associaton bekennen is verplicht tegenwoordig
Titus' bakker is een Turk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef remlof het volgende:
D_G's bakker ontkent de Armeense genocide?
Zelfs ik, in 2006 voor de gemeenteraad, puur om hun lokale standpunten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben schuldig aan een keer op de SP gestemd hebben dan(alhoewel dat bijna 14 jaar geleden is)
Bij 100.000 posts ben je officieel een virtuele eenzame autist.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:53 schreef robin007bond het volgende:
Arme du_ke
100.000 moet je juist zien als een mijlpaal!
Waarom moet hij nou weer naar een Turkse bakker gaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef remlof het volgende:
D_G's bakker ontkent de Armeense genocide?
Ik zou nog eerder PvdA stemmen dan SP, de enige die ik ten opzichte van de SP het nadeel van de twijfel geef is het CDA(en de PVV, alhoewel ik die over het algemeen vergeet serieus te nemen).quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs ik, in 2006 voor de gemeenteraad, puur om hun lokale standpunten.
Maar er moet heel wat gebeuren voor ik SP zou stemmen voor het parlement, dan nog eerder VVD vrees ik.
Notewaardige postquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben schuldig aan een keer op de SP gestemd hebben dan(alhoewel dat bijna 14 jaar geleden is)
Nazi'squote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zijn daar geen gradaties in? Zelfs de Nazi's kenden die aanvankelijk.
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Enkel als ze, zoals De_Guidance, elke ochtend naar een poster van Atatürk salueren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk voor een kamerlid oid?
Zegt de persoon die zich nog niet eens durft te laten zien op een POL-meetquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Bij 100.000 posts ben je officieel een virtuele eenzame autist.
Ligt die in je bed dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:38 schreef TitusPullo het volgende:
Ik salueer iedere ochtend naar Albayrak.
Armenen en Koerden oa zijn dan ook enorm genaaid door het westen, aan de andere kant heeft het wel meegeholpen aan de welvaart hierzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:32 schreef waht het volgende:
[..]
Enkel als ze, zoals De_Guidance, elke ochtend naar een poster van Atatürk salueren.
Vandaar al die klonen van oldbies!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Bij 100.000 posts ben je officieel een virtuele eenzame autist.
Die dominante zus ws.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:38 schreef TitusPullo het volgende:
Ik salueer iedere ochtend naar Albayrak.
nog nooit een kloon gemaaktquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Vandaar al die klonen van oldbies!!!!
Zo gaat het in het leger toch ook niet?quote:
Oh ik dacht dan je dan voor haar naakte lichaam ging staan, salueerde en zei "at your service!".quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zo gaat het in het leger toch ook niet?
Ik denk dat dat bij die andere albayrak wel een vereiste was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik dacht dan je dan voor haar naakte lichaam ging staan, salueerde en zei "at your service!".
Naaldhakken in je zakquote:
Oké, maar wij hebben ze niet proberen uit te moorden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Armenen en Koerden oa zijn dan ook enorm genaaid door het westen, aan de andere kant heeft het wel meegeholpen aan de welvaart hierzo.
Dat is een beetje het dubbelslachtige aan het hele M-O verhaal, al die gasten die nu (en toen) rotzooi aan het uithalen zijn hebben daar reden toe, omdat het westen van dergelijke problemen afwilde.
Nee, maar mijn vlag gaat wel omhoog.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik dacht dan je dan voor haar naakte lichaam ging staan, salueerde en zei "at your service!".
Nu dat ik het herinner heb ik in 2006 ook op de SP gestemd. Hopelijk word ik het vergeven bij de hemelpoort (en op FOK!).quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als student is het enigszins uit eigenbelang te verklaren. Dus het is u vergeven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nu dat ik het herinner heb ik in 2006 ook op de SP gestemd. Hopelijk word ik het vergeven bij de hemelpoort (en op FOK!).
Het westen heeft wel de middelen aan irak geleverd waarmee ze etnische zuiveringen konden plegen en de politici zullen daar vast niks vanaf hebben geweten(alhoewel men in afrika tijdens de koude oorlog er ook niet vies van was om van beide zijden wapentjes te testen omdat men zomaar grenzen door stamgebied heentrokken) maar uiteindelijk kwam het er in het M-O op neer dat men dictatoriale regimes danwel discutabele democratieen toestonden, zodat men in het westen van de olieopbrengsten kon genieten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:49 schreef waht het volgende:
[..]
Oké, maar wij hebben ze niet proberen uit te moorden.
Reagan en Thatcher zijn de beste politici die de mensheid gekend heeft.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:53 schreef De_Guidance het volgende:
Hij vond Reagan en Thatcher ook geweldig
Vlak Gorbatsjov niet uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Reagan en Thatcher zijn de beste politici die de mensheid gekend heeft.
Ik vroeg jou net iets over D66.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Reagan en Thatcher zijn de beste politici die de mensheid gekend heeft.
Frans van Anraat anyone?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het westen heeft wel de middelen aan irak geleverd waarmee ze etnische zuiveringen konden plegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |