Is dat noodzakelijk voor een kamerlid oid?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:59 schreef waht het volgende:
[..]
Ze moet de Armeense genocide nog erkennen.
Ja schijnbaar wel, als je ouders Turks zijn dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk voor een kamerlid oid?
Ik betaal met plezier.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
3 weken lang door de belastingbetaler verzorgd voetbal op tv.
Dat doet PSV goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
3 weken lang door de belastingbetaler verzorgd voetbal op tv.
En als je bakker het is?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja schijnbaar wel, als je ouders Turks zijn dan.
Die presteren zo slecht dat ze alleen nog maar op TV komen voor de troostprijs en op een commerciele zender.quote:
Zijn daar geen gradaties in? Zelfs de Nazi's kenden die aanvankelijk.quote:
Ik ben schuldig aan een keer op de SP gestemd hebben danquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:19 schreef JoaC het volgende:
Guilt by associaton bekennen is verplicht tegenwoordig
Titus' bakker is een Turk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef remlof het volgende:
D_G's bakker ontkent de Armeense genocide?
Zelfs ik, in 2006 voor de gemeenteraad, puur om hun lokale standpunten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben schuldig aan een keer op de SP gestemd hebben dan(alhoewel dat bijna 14 jaar geleden is)
Bij 100.000 posts ben je officieel een virtuele eenzame autist.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:53 schreef robin007bond het volgende:
Arme du_ke
100.000 moet je juist zien als een mijlpaal!
Waarom moet hij nou weer naar een Turkse bakker gaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef remlof het volgende:
D_G's bakker ontkent de Armeense genocide?
Ik zou nog eerder PvdA stemmen dan SP, de enige die ik ten opzichte van de SP het nadeel van de twijfel geef is het CDA(en de PVV, alhoewel ik die over het algemeen vergeet serieus te nemen).quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs ik, in 2006 voor de gemeenteraad, puur om hun lokale standpunten.
Maar er moet heel wat gebeuren voor ik SP zou stemmen voor het parlement, dan nog eerder VVD vrees ik.
Notewaardige postquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben schuldig aan een keer op de SP gestemd hebben dan(alhoewel dat bijna 14 jaar geleden is)
Nazi'squote:Op zaterdag 14 april 2012 15:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zijn daar geen gradaties in? Zelfs de Nazi's kenden die aanvankelijk.
Ik ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Enkel als ze, zoals De_Guidance, elke ochtend naar een poster van Atatürk salueren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk voor een kamerlid oid?
Zegt de persoon die zich nog niet eens durft te laten zien op een POL-meetquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Bij 100.000 posts ben je officieel een virtuele eenzame autist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |