Ga je nog iets bijzonders doen of ga je gewoon de kroeg in?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:17 schreef waht het volgende:
[..]
Viel mee. Vanavond ga ik weer, heb weinig zin echter.
De kroeg in, schertsende opmerkingen maken en afsluitend een broodje döner eten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ga je nog iets bijzonders doen of ga je gewoon de kroeg in?
Ik heb juist zin om vaak te stappen, maar mn budget laat dat minder vaak toe dan ik wil.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
Klinkt bekend, heb ook vaak geen zin om te stappen en als ik er eenmaal ben heb ik 't enorm naar m'n zin.
Dat is 't juist.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb juist zin om vaak te stappen, maar mn budget laat dat minder vaak toe dan ik wil.
Die opmerkingen richten jullie toch wel alleen tot elkaar?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:20 schreef waht het volgende:
[..]
De kroeg in, schertsende opmerkingen maken en afsluitend een broodje döner eten.
Ja dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
Klinkt bekend, heb ook vaak geen zin om te stappen en als ik er eenmaal ben heb ik 't enorm naar m'n zin.
Ach ja, altijd nog beter dan op zaterdag alleen thuis zitten.quote:
Dat vind ik heerlijk, was het iedere dag maar zaterdag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ja, altijd nog beter dan op zaterdag alleen thuis zitten.
Dat kan ik niet beloven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die opmerkingen richten jullie toch wel alleen tot elkaar?
Als ik al alleen thuis zit op zaterdagavond heb ik genoeg backlog aan games weg te werken, dus ik verveel me niet snel oid.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint, met je fijnzinnige ironie.quote:
Ik hou me altijd voor het een keer te proberen, en als het dan zover is en ik een keer alleen zit erger ik me kapot. Dus om dat maar te voorkomen ga ik maar op stap met vrienden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat vind ik heerlijk, was het iedere dag maar zaterdag.
quote:
Ja precies, en je moet het contact altijd levende houden m.i.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, onze geweldige sociale status mag niet lijden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ja precies, en je moet het contact altijd levende houden m.i.
Ik zal een aantal opmerkingen over de hoge heren uit Den Haag maken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint, met je fijnzinnige ironie.
Zodra je ouder dan 30 word, zul je wel merken dat het makkelijker gaat om zaterdagavondjes te skippen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou me altijd voor het een keer te proberen, en als het dan zover is en ik een keer alleen zit erger ik me kapot. Dus om dat maar te voorkomen ga ik maar op stap met vrienden.
Je hebt natuurlijk in Utrecht Henk en Ingrid al onderwezen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal een aantal opmerkingen over de hoge heren uit Den Haag maken.
Hm, dan bewaar ik mijn saaie avonden alleen maar voor wanneer ik grijs ben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je ouder dan 30 word, zul je wel merken dat het makkelijker gaat om zaterdagavondjes te skippen.
Kan je mooi eens een grammaticaboek erbij pakken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je ouder dan 30 word, zul je wel merken dat het makkelijker gaat om zaterdagavondjes te skippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |