Ga je nog iets bijzonders doen of ga je gewoon de kroeg in?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:17 schreef waht het volgende:
[..]
Viel mee. Vanavond ga ik weer, heb weinig zin echter.
De kroeg in, schertsende opmerkingen maken en afsluitend een broodje döner eten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:17 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ga je nog iets bijzonders doen of ga je gewoon de kroeg in?
Ik heb juist zin om vaak te stappen, maar mn budget laat dat minder vaak toe dan ik wil.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
Klinkt bekend, heb ook vaak geen zin om te stappen en als ik er eenmaal ben heb ik 't enorm naar m'n zin.
Dat is 't juist.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb juist zin om vaak te stappen, maar mn budget laat dat minder vaak toe dan ik wil.
Die opmerkingen richten jullie toch wel alleen tot elkaar?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:20 schreef waht het volgende:
[..]
De kroeg in, schertsende opmerkingen maken en afsluitend een broodje döner eten.
Ja dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
Klinkt bekend, heb ook vaak geen zin om te stappen en als ik er eenmaal ben heb ik 't enorm naar m'n zin.
Ach ja, altijd nog beter dan op zaterdag alleen thuis zitten.quote:
Dat vind ik heerlijk, was het iedere dag maar zaterdag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ja, altijd nog beter dan op zaterdag alleen thuis zitten.
Dat kan ik niet beloven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die opmerkingen richten jullie toch wel alleen tot elkaar?
Als ik al alleen thuis zit op zaterdagavond heb ik genoeg backlog aan games weg te werken, dus ik verveel me niet snel oid.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint, met je fijnzinnige ironie.quote:
Ik hou me altijd voor het een keer te proberen, en als het dan zover is en ik een keer alleen zit erger ik me kapot. Dus om dat maar te voorkomen ga ik maar op stap met vrienden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat vind ik heerlijk, was het iedere dag maar zaterdag.
quote:
Ja precies, en je moet het contact altijd levende houden m.i.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, onze geweldige sociale status mag niet lijden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ja precies, en je moet het contact altijd levende houden m.i.
Ik zal een aantal opmerkingen over de hoge heren uit Den Haag maken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint, met je fijnzinnige ironie.
Zodra je ouder dan 30 word, zul je wel merken dat het makkelijker gaat om zaterdagavondjes te skippen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou me altijd voor het een keer te proberen, en als het dan zover is en ik een keer alleen zit erger ik me kapot. Dus om dat maar te voorkomen ga ik maar op stap met vrienden.
Je hebt natuurlijk in Utrecht Henk en Ingrid al onderwezen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal een aantal opmerkingen over de hoge heren uit Den Haag maken.
Hm, dan bewaar ik mijn saaie avonden alleen maar voor wanneer ik grijs ben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je ouder dan 30 word, zul je wel merken dat het makkelijker gaat om zaterdagavondjes te skippen.
Kan je mooi eens een grammaticaboek erbij pakken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je ouder dan 30 word, zul je wel merken dat het makkelijker gaat om zaterdagavondjes te skippen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je mooi eens een grammaticaboek erbij pakken.
Onderwezen als in aangehoord en beloofd dat wij (als in POLCAFE) zouden praten over het ontwerpen van democratie 2.0.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk in Utrecht Henk en Ingrid al onderwezen.
Gelukkig representeren wij de grootste lobbygroep van Nederland en is dit een koud kunstje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:38 schreef waht het volgende:
[..]
Onderwezen als in aangehoord en beloofd dat wij (als in POLCAFE) zouden praten over het ontwerpen van democratie 2.0.
Ja, echt.
Ik weet niet of H&I er ook zo over dachten nadat remlof hun hond had mishandeld.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig representeren wij de grootste lobbygroep van Nederland en is dit een koud kunstje.
Alsof ik dat er niet bij zou hebben als het een officieel document zou betreffen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je mooi eens een grammaticaboek erbij pakken.
Zijn fervente PVV haat is in alle facetten des levens terug te vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ik weet niet of H&I er ook zo over dachten nadat remlof hun hond had mishandeld.
Was het een Duitse herder?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ik weet niet of H&I er ook zo over dachten nadat remlof hun hond had mishandeld.
Geen enkele blanke in het Witte Huis.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:46 schreef TitusPullo het volgende:
Met de Philippe Remarque?
[ afbeelding ]
Nee, het kwam over als een soort bastaard. Alhoewel mijn kennis van hondenrassen amper toereikend is.quote:
Zodra de 'hype' van de PVV over is zal hij het als argument gebruiken voor de tijd waarin hij een man geworden is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn fervente PVV haat is in alle facetten des levens terug te vinden.
Van onschuldig IT medewerker naar sociaal-democratische vrijheidsstrijder op het wereldwijde web.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra de 'hype' van de PVV over is zal hij het als argument gebruiken voor de tijd waarin hij een man geworden is.
http://feministing.com/2012/04/13/tennesse-anti-hand-holdin/quote:Tennessee senators approved an update to the state’s abstinence-based sex education law that includes warnings against “gateway sexual activity.”
In a new family life instructions bill, holding hands and kissing could be considered gateways to sex.
Ze hadden, bij de vk, de PvdA er beter van langs kunnen geven toen men tijdens paars II hun 'sociale' standpunten lieten vallen ten gunste van de zorgverzekeraars en nutsbedrijven. Bos is de enige geweest die die standpunten nog redelijk wist te verkopen voor de achterban, waar Cohen zichzelf belachelijk maakte en Samsom zich tot een SP-Light wilt laten bombarderen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:03 schreef 3-voud het volgende:
Bos krijgt er flink van langs...
http://www.volkskrant.nl/(...)p-alle-fronten.dhtml
Terecht ook. Ze moeten de PvdA opheffen.
Charisma is dan ook geen garantie voor goed beleid.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hadden, bij de vk, de PvdA er beter van langs kunnen geven toen men tijdens paars II hun 'sociale' standpunten lieten vallen ten gunste van de zorgverzekeraars en nutsbedrijven. Bos is de enige geweest die die standpunten nog redelijk wist te verkopen voor de achterban, waar Cohen zichzelf belachelijk maakte en Samsom zich tot een SP-Light wilt laten bombarderen.
quote:
http://jezebel.com/589875(...)ks-before-conceptionquote:Batshit Insane Lawmakers Attempting to Declare Women ‘Pregnant’ Two Weeks Before Conception
Ik vind zon Commissie de Wit iets betrouwbaarder dan jouw huiskameropvatting.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:11 schreef eriksd het volgende:
Ik vind dat Bos onder de gegeven omstandigheden naar eer en geweten heeft gehandeld en het resultaat is er nou eenmaal zoals het er is. Dat de kamer niet geinformeerd werd lijkt mij in zo'n situatie niet meer dan normaal, en overnight de waarde vaststellen is een onmogelijke opgave.
Dat beweer ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Charisma is dan ook geen garantie voor goed beleid.
Het is dat ze zulke mooie vliegdekschepen hebben, anders zou ik ze afvallen. Deze staten dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
[..]
http://jezebel.com/589875(...)ks-before-conception
Heb je de samenstelling van de commissie al bekeken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vind zon Commissie de Wit iets betrouwbaarder dan jouw huiskameropvatting.
Dat je bij 1 of 2 puntjes je eigen bedenkingen kunt hebben wil niet zeggen dat je het hele rapport af kunt schieten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je de samenstelling van de commissie al bekeken?
Heb je het rapport überhaupt gelezen?
Vind je het vooral niet een hoop open deuren inschoppen? "De kamer is slecht geinformeerd". Dat zooitje had nog wat bedenktijd moeten krijgen?
Het is wel ironisch dat een commissie aangevoerd door een SPer juist bij de verantwoordelijkheid van een PvdA minister uitkomt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vind zon Commissie de Wit iets betrouwbaarder dan jouw huiskameropvatting.
Ik heb mijn bedenkingen bij de conclusies, niet 1 of 2 puntjes. Lees het nou maar eens, en neem even de samenstelling van de commissie mee. Want dat was een zooitje wrakhout.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat je bij 1 of 2 puntjes je eigen bedenkingen kunt hebben wil niet zeggen dat je het hele rapport af kunt schieten.
Allang gelezen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen bij de conclusies, niet 1 of 2 puntjes. Lees het nou maar eens, en neem even de samenstelling van de commissie mee. Want dat was een zooitje wrakhout.
Dat sowieso. Vooral die opmerking dat het tot aanbeveling strekt een richtlijn op te zetten hoe in het vervolg te handelen. Dat dat na 4 jaar nog niet plaats heeft gevonden zegt alweer genoeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:21 schreef Reya het volgende:
Ik zou sowieso niet al te veel fiducie hebben in parlementaire commissies.
De kamer maakt zich dan ook drukker over pagina 13 incidenten die de peilingen kunnen beinvloeden, jammergenoeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vooral die opmerking dat het tot aanbeveling strekt een richtlijn op te zetten hoe in het vervolg te handelen. Dat dat na 4 jaar nog niet plaats heeft gevonden zegt alweer genoeg.
Daar kan de commissie niets aan doen. Het zijn geen beleidsmakers. Toch reken je ze er min of meer op af. Anders gooi je het er niet in.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vooral die opmerking dat het tot aanbeveling strekt een richtlijn op te zetten hoe in het vervolg te handelen. Dat dat na 4 jaar nog niet plaats heeft gevonden zegt alweer genoeg.
Het zijn kamerleden in de commissie hé.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar kan de commissie niets aan doen. Het zijn geen beleidsmakers. Toch reken je ze er min of meer op af. Anders gooi je het er niet in.
Nee, te mager.
Het is gewoon een droevig zooitje. De commissie, het rapport en de over elkaar buitelende kamerledenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat men er een commissie over instelt zegt al genoeg over de waarde die men er in de kamer aan hecht om de boel niet te laten klappen en de verantwoordelijken naar posities buiten de politiek over te hevelen binnen die periode.
Het is een club waarvan een een paar onbeduidende kamerleden die af en toe op een knopje mogen drukken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn kamerleden in de commissie hé.
Iedereen moet even laten zien hoe enorm verkeerd men toen wel niet zat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is gewoon een droevig zooitje. De commissie, het rapport en de over elkaar buitelende kamerleden
Goed, de bevinden van de commissie zijn natuurlijk grotendeels juist. Punt is echter dat Bos vrij weinig te verwijten valt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is gewoon een droevig zooitje. De commissie, het rapport en de over elkaar buitelende kamerleden
Exact, dus dat zou toch al een indicatie voor de waarde van het hele circus moeten zijn?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is een club waarvan een een paar onbeduidende kamerleden die af en toe op een knopje mogen drukken.
Maar wat heb je er nog aan, de verantwoordelijken zijn de politiek uit, Groenink is baas af en men kan hooguit met het vingertje wijzen. Uiteindelijk zal het niks oplossen en ook geen les zijn voor de toekomstige kamer-/regeringsleden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt er dus niets aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar wat heb je er nog aan, de verantwoordelijken zijn de politiek uit, Groenink is baas af en men kan hooguit met het vingertje wijzen. Uiteindelijk zal het niks oplossen en ook geen les zijn voor de toekomstige kamer-/regeringsleden.
Precies, en dat zal nu nooit meer gebeuren..quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Iedereen moet even laten zien hoe enorm verkeerd men toen wel niet zat.
Euh, nee?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact, dus dat zou toch al een indicatie voor de waarde van het hele circus moeten zijn?
Of die vrouw van D66.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:32 schreef waht het volgende:
Dat Dion Graus tijdelijk in die commissie zat zegt genoeg. Klapmongool.
Sjoegem?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Euh, nee?
Ze hebben sjoegem van het onderwerp, in de kamer stellen ze wienig voor als het komt op beleid maken.
Wat is je punt eigenlijk?
Misschien zijn er wel huisdieren mishandeld tijdens de overname.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:32 schreef waht het volgende:
Dat Dion Graus tijdelijk in die commissie zat zegt genoeg. Klapmongool.
De hond van Bos is verwaarloosd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel huisdieren mishandeld tijdens de overname.
Dion moet z'n vrouw eens wat minder mishandelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel huisdieren mishandeld tijdens de overname.
En die moeten dan gaan oordelen. Geweldig toch. Kijk het lijstje:quote:
Groenink heeft genoeg onderkinnen om een paar dagen zonder eten te zitten hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De hond van Bos is verwaarloosd.
Het zijn allemaal een beetje zwakke schakels als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zwakste schakel in de hele Tweede Kamerfractie.
Qua beeldvorming wel, qua dossiers etc. is ze uitstekendquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
quote:
Pia Dijkstra, die vroeger het NOS Journaal presenteerde?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die zei dat mensen niet zo op die Brandon moesten springen voor aandacht, omdat het complexer zou liggen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Pia Dijkstra, die vroeger het NOS Journaal presenteerde?
Ze moet de Armeense genocide nog erkennen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:56 schreef De_Guidance het volgende:
En wat is er mis met Fatma , Friek?
Volgens mij doet ze het best goed namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |