quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je mooi eens een grammaticaboek erbij pakken.
Onderwezen als in aangehoord en beloofd dat wij (als in POLCAFE) zouden praten over het ontwerpen van democratie 2.0.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk in Utrecht Henk en Ingrid al onderwezen.
Gelukkig representeren wij de grootste lobbygroep van Nederland en is dit een koud kunstje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:38 schreef waht het volgende:
[..]
Onderwezen als in aangehoord en beloofd dat wij (als in POLCAFE) zouden praten over het ontwerpen van democratie 2.0.
Ja, echt.
Ik weet niet of H&I er ook zo over dachten nadat remlof hun hond had mishandeld.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig representeren wij de grootste lobbygroep van Nederland en is dit een koud kunstje.
Alsof ik dat er niet bij zou hebben als het een officieel document zou betreffen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je mooi eens een grammaticaboek erbij pakken.
Zijn fervente PVV haat is in alle facetten des levens terug te vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ik weet niet of H&I er ook zo over dachten nadat remlof hun hond had mishandeld.
Was het een Duitse herder?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ik weet niet of H&I er ook zo over dachten nadat remlof hun hond had mishandeld.
Geen enkele blanke in het Witte Huis.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:46 schreef TitusPullo het volgende:
Met de Philippe Remarque?
[ afbeelding ]
Nee, het kwam over als een soort bastaard. Alhoewel mijn kennis van hondenrassen amper toereikend is.quote:
Zodra de 'hype' van de PVV over is zal hij het als argument gebruiken voor de tijd waarin hij een man geworden is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn fervente PVV haat is in alle facetten des levens terug te vinden.
Van onschuldig IT medewerker naar sociaal-democratische vrijheidsstrijder op het wereldwijde web.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra de 'hype' van de PVV over is zal hij het als argument gebruiken voor de tijd waarin hij een man geworden is.
http://feministing.com/2012/04/13/tennesse-anti-hand-holdin/quote:Tennessee senators approved an update to the state’s abstinence-based sex education law that includes warnings against “gateway sexual activity.”
In a new family life instructions bill, holding hands and kissing could be considered gateways to sex.
Ze hadden, bij de vk, de PvdA er beter van langs kunnen geven toen men tijdens paars II hun 'sociale' standpunten lieten vallen ten gunste van de zorgverzekeraars en nutsbedrijven. Bos is de enige geweest die die standpunten nog redelijk wist te verkopen voor de achterban, waar Cohen zichzelf belachelijk maakte en Samsom zich tot een SP-Light wilt laten bombarderen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:03 schreef 3-voud het volgende:
Bos krijgt er flink van langs...
http://www.volkskrant.nl/(...)p-alle-fronten.dhtml
Terecht ook. Ze moeten de PvdA opheffen.
Charisma is dan ook geen garantie voor goed beleid.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hadden, bij de vk, de PvdA er beter van langs kunnen geven toen men tijdens paars II hun 'sociale' standpunten lieten vallen ten gunste van de zorgverzekeraars en nutsbedrijven. Bos is de enige geweest die die standpunten nog redelijk wist te verkopen voor de achterban, waar Cohen zichzelf belachelijk maakte en Samsom zich tot een SP-Light wilt laten bombarderen.
quote:
http://jezebel.com/589875(...)ks-before-conceptionquote:Batshit Insane Lawmakers Attempting to Declare Women ‘Pregnant’ Two Weeks Before Conception
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |