Ik heb perongeluk ja gestemd voordat ik bedacht dat ik toch niet kanquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:11 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, op de poll hebben 6 mensen ja gezegd.
Nog mensen die ook meedoen of blijft het hierbij?
Overigens vind ik 6 wel genoeg om een meet te houden, wat jullie?
Hoe weet je nu al dat je niet kan, we hebben nog geen datum gepriktquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb perongeluk ja gestemd voordat ik bedacht dat ik toch niet kan
Iets met overbezorgde ouders die denken dat iedere internetter een pedofiel is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:16 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al dat je niet kan, we hebben nog geen datum geprikt
Zo goed?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:11 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, op de poll hebben 6 mensen ja gezegd.
Dan houden ze de meet bij jou thuis.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iets met overbezorgde ouders die denken dat iedere internetter een pedofiel is.
Had je al hele plannen voor een TT ja?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
En wat heb je hiermee bereikt?
Een stomme TT "ninja". Nou poe. Wees er maar trots op! Buh!
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Had een leuke originele titel, ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je al hele plannen voor een TT ja?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je al hele plannen voor een TT ja?
is toch oud genoeg om eens weg te mogen desnoods zeg je dat je op een date bent met robin die is ook nog jong als je niet erg vind dat hij z'n kussen meeneemtquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
is toch oud genoeg om eens weg te mogen desnoods zeg je dat je op een date bent met robin die is ook nog jong als je niet erg vind dat hij z'n kussen meeneemt
Goede oplossingquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
is toch oud genoeg om eens weg te mogen desnoods zeg je dat je op een date bent met robin die is ook nog jong als je niet erg vind dat hij z'n kussen meeneemt
En jij verwacht dat ik hier antwoord op ga geven?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan ben je toch allang niet meer interessant voor pedofielen, of heb je nog steeds cup A!?
Hahaha. Oh, ik heb ook gestemd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
Dat zou wel beleefd zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En jij verwacht dat ik hier antwoord op ga geven?
Ok ik heb F.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat zou wel beleefd zijn in ieder geval.
Mooi, dus als de dijken bij Bloemendaal opgeblazen worden, dan kunnen we jou daar neerleggen!quote:
Ik heb het niet bestaande Zquote:
Ik mag soberzo bijna niets, echt heel overbezorgd in vergelijking met anderenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het niet bestaande Z
Maar alle gekheid op een stokje. Eerst mocht ik van mijn ouders ook niet naar de POL-meet, maar ik heb ze na veel zeuren toch weten te overtuigen
Hoho, het kussen is pure merchandise. Niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
Hmm, mijn ouders zijn ook wat overbezorgd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik mag soberzo bijna niets, echt heel overbezorgd in vergelijking met anderen
Euhm die zijn er nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geef ze voorbeelden van andere situaties waar je ook wat meer vrijheid kreeg, maar waar het dus ook gewoon goed ging.
Ok.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Euhm die zijn er niet
Maar zullen we het even ontopic houden?
Waar heb je een kussen van?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoho, het kussen is pure merchandise. Niets meer en niets minder.
Het ging nooit goed toen je meer vrijheid kreegquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Euhm die zijn er niet
Maar zullen we het even ontopic houden?
Ah, goede keus. pics?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een Yoko (TTGL) dakimakura.
Hier ontbreekt enige uitleg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
Apollon.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef Bakakame het volgende:
Ik weet niet waar ik mee moet beginnen, Sakamichi no Apollon of Tsuritama.. E7AO laat ik denk ik nog even staan, ben namelijk met m'n huisgenoot E7 aan 't kijken dus kijk die wel eerst af
Dakimakura!quote:
Goed idee, kan ik die ook meteen meepikkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Apollon.
En voor de spamherhaling, de recensie staat op Animees. Van Appollon (trollololol Qunix)
Ow en ik ga uiteraard ook naar de meet als ik kan, ook al heb ik niet gestemd.
Nou en, ik meng me graag in discussiesquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HET IS NOOIT TE LAAT! EN IK HAD HET NIET TEGEN JOU!
Voorkant:quote:
uhhhhquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Overigens ben ik toen in het OV gespot en heeft iemand toen een foto gemaakt
Held, echt tof dat je zoiets hebt. Ziet er tof uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Ik was met mijn vrienden naar de Burger King en legde het kussen dus naast me. Toen zag een man dat ik me een beetje schaamde.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Held, echt tof dat je zoiets hebt. Ziet er tof uit.
In Japan zijn veel meer gekkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:25 schreef Qunix het volgende:
Toch wel apart, denk ik zo....
Hier in NL word je nagekeken als gek en in Japan zou je niet eens raar op gekeken worden. Dat geldt ook met andere dingen.
Gewoon een andere cultuurquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:25 schreef Qunix het volgende:
Toch wel apart, denk ik zo....
Hier in NL word je nagekeken als gek en in Japan zou je niet eens raar op gekeken worden. Dat geldt ook met andere dingen.
9gagquote:
Nederlanders kunnen anders ook "lekker gek" doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon een andere cultuur
"Doe normaal, dan doe je al gek genoeg." is typisch Nederlands
Het bewijs daarvan alleen al zit hem in de korte, vlotte, pittige kapsels.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen anders ook "lekker gek" doen.
Dat meisje is echt om verliefd op te worden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:12 schreef .Cake. het volgende:
Hmm, ik denk dat ik Sankarea en Jormungand eveneens ga volgen op Animees.
Heb volgens mij alle interessante series nu wel de eerste aflevering van bekeken en deze lijken mij het interessantste.
Ik haat 'lekker gek'quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen anders ook "lekker gek" doen.
Teamviewer?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Potver, sabnzbd+(localhost gedoe) doet moelijk!!![]()
Nee dit enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze verkopen (of verkochten) ook chocoladenfallusen op de Albert Cuyp als dat soort dingen jou smaken..quote:
Pracht serie. Het ene moment impliceert het meisje dat haar vader een paedofiel is en het andere moment krijgt de kijker inkijk in haar blouse of wat ze ook aanhad. Stijlvol studio DEEN.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat meisje is echt om verliefd op te worden.
Zijn ze niet gevoelig voor het er komen ook meisjes argument? Wie weet komen Lithia, Xaryna, Aardbei en of Robin's knuffelkussen Yoko ook. Behalve als ze denken dat alle vrouwen op het internet lesbische efebofilen zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Is er al officiële romanisatie uitgebracht? Ik heb ook de variant Aporon gezien (die de verwijzing naar de godheid inlevert in ruil voor consistentie).quote:
''Nee, die doen zich voor als meisjes! Denk maar aan dat verhaal dat ik je vorige week verteld heb van dat meisje van dertien!!''quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zijn ze niet gevoelig voor het er komen ook meisjes argument? Wie weet komen de Limburge, de Aardbei, de Xarnya en Robin's knuffelkussen Yoko ook. Behalve als ze denken dat alle vrouwen op het internet lesbische efebofilen zijn.
Zo deed mijn vader ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Nee, die doen zich voor als meisjes! Denk maar aan dat verhaal dat ik je vorige week verteld heb van dat meisje van dertien!!''
Zeg je ouders maar dat het heel veilig is bij mij in de kelder. Zit een goed slot op de deur en ach, dat die aan de verkeerde kant zit maakt toch niet zo heel veel uit?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Nee, die doen zich voor als meisjes! Denk maar aan dat verhaal dat ik je vorige week verteld heb van dat meisje van dertien!!''
Vind de art van de omgeving echt brak, totaal geen fan vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Tsuritama!
Tekenstijl ziet er mooi uit
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
En dat vraag je nu
Wat was het ook al weer... Wel iets over jazz en Apollon anime.
Ben je een otaku?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je wel een beetje boel otaku bent hoorquote:
Ik denk dat het wel meevalt. Zo veel anime heb ik ook niet gezienquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een beetje boel otaku bent hoor
Geeft niet. Ik ben een pyromaniac. Aangenaam.
Dat hoeft ook niet echt...quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Zo veel anime heb ik ook niet gezien
En een spreekbeurt over Evangelionquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet echt...
Je hebt al aardig wat "spullen". En je familie overgehaald om mee te kijken. Ook de vele verhalen die je hier plaatst doen een vermoeden geven.
Ik heb ook een keer een spreekbeurt gehouden over anime in het algemeenquote:
Hmm, ik heb nog geen figuresquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet echt...
Je hebt al aardig wat "spullen". En je familie overgehaald om mee te kijken. Ook de vele verhalen die je hier plaatst doen een vermoeden geven.
Chavez_ zou niet tevreden zijn met een uitleg van otaku waar het woord ziekelijk niet in voorkomt. Is Robin ziekelijk bezig?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een beetje boel otaku bent hoor
Geeft niet. Ik ben een pyromaniac. Aangenaam.
Populist.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Even nog terugkomend op Baka's poll: ik heb ook ja gestemd.
Repelsteeltju!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Chavez_ zou niet tevreden zijn met een uitleg van otaku waar het woord ziekelijk niet in voorkomt. Is Robin ziekelijk?
Nee die eer laat ik aan jouquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Heb je ook een poll gemaakt over Robins ziekelijke bezigheden?
Valt best mee. Mijn dakimakura doe ik voor de rest ook niets mee en het was eigenlijk best een impulsieve aankoop.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Heb je ook een poll gemaakt over Robins ziekelijke bezigheden?
Toch wel de Engels versie mag ik hopen? De Nederlandse zijn niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:51 schreef Qunix het volgende:
Ik probeer mijn moeder ook anime te laten kijken. Alleen Studio Ghibli doet het goed
Neuh, Disney troep is leuker. Zelfs als je het voor de 2378947892379ste keer kijkt
* Disney troep is geen Lion King (dat is gewoon tof), maar bedoel die slechte series bv iCarly en die 2 blonde tweeling.
Bedoel je anime? Dat is Japans met Nederlandse ondertiteling. Disney is... Ja.... Je weet wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Toch wel de Engels versie mag ik hopen? De Nederlandse zijn niet om aan te zien.
Ik ook, maar ik weet niet zo goed waarom.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
iCarly is leuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:51 schreef Qunix het volgende:
Ik probeer mijn moeder ook anime te laten kijken. Alleen Studio Ghibli doet het goed
Neuh, Disney troep is leuker. Zelfs als je het voor de 2378947892379ste keer kijkt
* Disney troep is geen Lion King (dat is gewoon tof), maar bedoel die slechte series bv iCarly en die 2 blonde tweeling.
blonde tweeling... Ik wilde eerst 2 blonde jongens typen...quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bedoelde iCarly en die 2blonde tweeling.
Sam ook wel, misschien nog wel meer dan Carly, maar het programma is ruk.quote:
Wat voor anime kijkt je moeder dan het liefst? Mijn pa vond Infinite Stratos, FMA, Death Note leuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb mijn moeder een beetje into anime gekregen. Klein beetje. Mijn vader veracht het.
Ik vind het soms oprecht komisch. Ook die broer Spencer, wat een baas.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sam ook wel, misschien nog wel meer dan Carly, maar het programma is ruk.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:03 schreef Easymodo het volgende:
Mijn vader heeft vroeger wel wat anime dvd's gekocht, zoals Ninja scroll en Spirited away. Verder geeft hij geen ene fuck om anime en kijkt hij liever programma's, zoals the voice of holland.
Oh ja, mijn moeder kijkt Aziatische drama's (close enough).
Oh god. Vooral dat laatste. Poor you.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:03 schreef Easymodo het volgende:
Mijn vader heeft vroeger wel wat anime dvd's gekocht, zoals Ninja scroll en Spirited away. Verder geeft hij geen ene fuck om anime en kijkt hij liever programma's, zoals the voice of holland.
Oh ja, mijn moeder kijkt Aziatische drama's (close enough).
Waarom?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh god. Vooral dat laatste. Poor you.
Echt he. Zij maar klagen dat ik niet naar beneden kom om mee te kijken. Sowieso, RTL 4 en SBS 6quote:
Mijn ouders klagen daar ook over, maar mijn ouders kijken vooral detectives. Daar heb ik te veel van gezien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:20 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Echt he. Zij maar klagen dat ik niet naar beneden kom om mee te kijken. Sowieso, RTL 4 en SBS 6.
Koop anders gewoon een TV-kaart.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:27 schreef Easymodo het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar Koefnoen, maar dat kan ik eigenlijk alleen op uitzending gemist kijken. Misschien is het tijd om op kamers te gaan, lol.
Kan me niet echt schelen dat ik geen tv kan kijken, aangezien er bijna geen leuke programmas zijn. Het enige vervelende is dat ik de wii niet kan gebruiken. Heb spellen zoals Legend of Zelda, Xenoblade en the Last story nog steeds niet uitgespeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Koop anders gewoon een TV-kaart.
Nogmaals, tv-kaart is de uitkomst.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:33 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Kan me niet echt schelen dat ik geen tv kan kijken, aangezien er bijna geen leuke programmas zijn. Het enige vervelende is dat ik de wii niet kan gebruiken. Heb spellen zoals Legend of Zelda, Xenoblade en the Last story nog steeds niet uitgespeeld.
Kan, maar hoeft niet hoor. Iig niet voor de eerste aflevering. Mocht je het daarom laten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
En nu ga ik Fallout: New Vegas spelen omdat ik g.v.d. weer te laat ben om mijn fiets op te halen en dan door te gaan naar de centrale bibliotheek (omdat Jazz voor Dummies) om geen complete Jazz-noob te zijn als ik aan Kids on the Slope begin.
Alan Wake is heel goed! Ik heb hem ook uitgespeeldquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:38 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben gister begonnen met Alan Wake. Leuk, sfeervol.
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:46 schreef Easymodo het volgende:
Het is een laptop, dus mijn scherm is nogal klein. Speelt nogal ongemakkelijk + nieuwe tv's zijn niet eens zo duur meer.
Ja, het staat voor Gyo To Sakamichi no Tenshi, oftewel "de vis en de Hellingengel."quote:
Shorsuquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:15 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik niet zo van de character design, maar Jakku van Hoten is best cool.
Wil je er over praten jong?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
Raar trouwens, dat geslachtsdelen gecensureerd moeten worden.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef robin007bond het volgende:
Ik zocht net Gyo To Sakamichi no Tenshi op Google op.
Even dacht ik dat het echt was
Die reclame zegt me niets gelukkig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wil je er over praten jong?
Ow en![]()
Zag niet die NS reclame voorbij komen. "Ik heb dalvrij, zij ís vrij."
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef Qunix het volgende:
http://www.vice.com/nl/the-vice-guide-to-sex/tokyo-lazy-doll (NSFW)
Helaas welquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen GTST meer gekeken, maar is Shorsu-chan nog steeds tsundere voor Bingu?
Met anime heb je dat probleem nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef robin007bond het volgende:
GTST
Een van de meest slecht geacteerde programma's die ik ooit heb gezien.
Preciesquote:
Geen idee, al een hele tijd niet meer gezien. Wat ik wel heb gehoord is dat ze meer aan fanservice doen. Zo had ik laatst gehoord dat er een yaoi-koppel werd geintroduceerd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Helaas welze zijn getrouwd
Maar ze is laatst verlamd geworden dus ze zit even 3 maanden in Zwitserland
En Rikku heeft nu met die Turkse
En meer aan product placementquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:02 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Geen idee, al een hele tijd niet meer gezien. Wat ik wel heb gehoord is dat ze meer aan fanservice doen. Zo had ik laatst gehoord dat er een yaoi-koppel werd geintroduceerd.
Ah, kijk je de dubbed version?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En meer aan product placement
Maar Breakers ipv Pocky's
zo verschrikkelijk dattie best grappig was voor een keerquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wil je er over praten jong?
Ow en![]()
Zag niet die NS reclame voorbij komen. "Ik heb dalvrij, zij ís vrij."
Moeder en broertje vonden death note tof. En ze vond Avatar: The last airbender stiekem heel tof, wat geen anime is, maar wel een 'tekenfilm' dus het telt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat voor anime kijkt je moeder dan het liefst? Mijn pa vond Infinite Stratos, FMA, Death Note leuk.
Mijn moeder vooral: FMA en 5 centimeters per second.
Ze hadden een kind geadopteerd zelfs, en toen weer niet, en toen weer wel, en nu weer niet...quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen GTST meer gekeken, maar is Shorsu-chan nog steeds tsundere voor Bingu?
In Japan verkopen de dvd's en Blurays ook voor geen meter.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:22 schreef redboyke het volgende:
ik heb another gekeken maar vond er niks aan.
Komt omdat als je eenmaal de Another weet het hele verhaal 'n beetje saai wordt om nog 'n keer door te lopen.. Ja, het was leuk, maar niet zo leuk dat ik het opnieuw ga kijken of iemand aan zou raden als diegene al weet wie het is..quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In Japan verkopen de dvd's en Blurays ook voor geen meter.
Is dat niet hetzelfde land waar Baccano ook voor geen meter verkocht?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In Japan verkopen de dvd's en Blurays ook voor geen meter.
Zie je nou welquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb spijt van mijn Lucky Star bash. Hij begint eigenlijk best leuk te worden.
Die verwijzingen
Echt alles komt wel aan bod: Haruhi, Monster Hunter, Fate/Stay Night, Comiket, Street Fighter, DDR
Hopelijk is het me vergeven.
xx
robin
En waar Infinite Stratos ontzettend goed verkocht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde land waar Baccano ook voor geen meter verkocht?
Weg met jouw 3 ep regelquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wist ik veel dat hij beter werd na de eerste 3 episodes.
Mijn punt is gemaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En waar Infinite Stratos ontzettend goed verkocht.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
maar die regel gaat in vrijwel alle gevallen op...
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De 3-episode regel is arbitrair en onzinnig.
dat mag jij vinden...quote:
Ik hoor van iedereen dat het een matige serie is vol met clichés.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef De_Ilias het volgende:
guilty crown afgekeken, wat een slap einde zeg.
Precies.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat mag jij vinden...
ik gebruik het niet actief ofzo.. maar het klopt gewoon bij het gros van de series...
Waar komt dat getal drie vandaan? Waarom is het geen twee of acht? Waarom zou je een serie waarover je gehoord hebt dat 'ie zal blijven teleurstellen nog twee afleveringen doorkijken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat mag jij vinden...
ik gebruik het niet actief ofzo.. maar het klopt gewoon bij het gros van de series...
3 is idd de norm. Of 5, of 7...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
ligt het aan mij of is het opeens populair geworden... twee punten te gebruiken als je een zin niet afmaakt.. ik dacht altijd dat drie de norm was.
Ik weet niet ... precies ... waar maar er was een of ander vrouwmens ... die dat veels te veel ... gebruikte ...quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
3 is idd de norm. Of 5, of 7...
In ieder geval een oneven aantal.
- Talent showsquote:
Waarom Maurice de Hond?quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:54 schreef outcast_within het volgende:
- Mensen die malafide koopshows organiseren voor ouderen.
- Maurice de hond
- Republikeinen
- Kim jong ... Un? was het? Heb wel weer zin in berichtgeving uit Noord Korea. Altijd leuk.
- Alle hongerige uitgemergelde kindjes in kansloze gebieden. Het liefste prematuur in de zwangerschap. Zie het als een soort van anti conceptie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Easymodo op 14-04-2012 10:24:48 ]
wat is het nut van een 2de naam?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:51 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso mag van mij iedereen met de naam Patrycia of Priscilla wel weg.
Ik heb een tweede naam, maar ben niet gedoopt.
Geen idee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is het nut van een 2de naam?
alleen maar "whoohoo, kijk mij een 2de naam hebben"?
Ik ken er 3. Één is zelfs Peter R. De Vries, en niet degene op tv.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:27 schreef Klipnap het volgende:
Als je maar niet Peter de Vries opschrijft. Dan vermoord je een hoop mensen in een keer.
Ik heb ook een tweede naamquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee.
In Amerika is het veel gebruikelijker dan hier.
Gister was er geloof ik nog nieuws uit Noord Korea. Ze probeerden een satelliet de ruimte in te sturen maar de raket is ontploft. Zuid Korea probeert nu zoveel mogelijk stukken van die raket uit de zee te vissen, de VS ziet het als provocatie en stopt met voedselleveringen (ofzo).quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:54 schreef outcast_within het volgende:
- Kim jong ... Un? was het? Heb wel weer zin in berichtgeving uit Noord Korea. Altijd leuk.
SWJ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
SWJ
Dan Geert.
(voor de modjes... Het is een grapje)
alsof het stoppen van voedselleveringen nut heeft...quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gister was er geloof ik nog nieuws uit Noord Korea. Ze probeerden een satelliet de ruimte in te sturen maar de raket is ontploft. Zuid Korea probeert nu zoveel mogelijk stukken van die raket uit de zee te vissen, de VS ziet het als provocatie en stopt met voedselleveringen (ofzo).
quote:
Tja, ik heb het ook niet bedachtquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:05 schreef mschol het volgende:
[..]
alsof het stoppen van voedselleveringen nut heeft...
Na twee keer pas?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Alleen na twee keer die rotatie gezien te hebben was ik er wel klaar mee. Plus er zit één geluidsfragment in die er niet goed in past, zorgt voor een soort struikelmoment in het geheel.
[..]
Tja, ik heb het ook niet bedacht![]()
Ik ben pro. Je weet.quote:
[ Bericht 22% gewijzigd door mschol op 14-04-2012 12:25:36 ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
gister (opnieuw) een begin gemaakt met Mirrai nikki... vooral dat eerste voorstukje kon ik mij echt totaal niks van herinneren
helaas niet kijken vandaag, er moet een aquariumpje geplaatst wordenHoewel dat toch wel echt belangrijk is. Deze week is de laatste aflevering, en een aflevering of twee geleden heb ik samen met Bakakame heftig gespeculeerd omtrent dat stukje dat jij nu bedoelt en de gebeurtenissen. Erg leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 1e of de 2e?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
De intro van Mirai NikkiVolg de serie niet ofzo, maar toch een coole OP!
1:
2:
Ik prefereer 1. Maar 2 is ook niet slecht.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Mijn tweede naam is Daniël (een Joodse naam).quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb ook een tweede naammaar ik ben wel gedoopt.
(Nina zit niet eens in mijn naam)
Ik vind het gewoon leuk om Yuno te zien. Dat maakt alles goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Alleen na twee keer die rotatie gezien te hebben was ik er wel klaar mee. Plus er zit één geluidsfragment in die er niet goed in past, zorgt voor een soort struikelmoment in het geheel.
Allebei zijn ze best bruut.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
De eerste natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De 1e of de 2e?
1:
2:
Ik prefereer 1. Maar 2 is ook niet slecht.
Zolang ze maar weer in beeld zijn vind ik het goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef .Cake. het volgende:
Overigens vind ik Kore wa Zombie desu ka? OF THE DEAD maar matigjes. Er gebeurt geen reet.
Ga kijken, erg leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef Easymodo het volgende:
Heb niet echt een Nederlandse naam, eerder een Nederlandse naam. Oh ja, ook nog wat bijnamen.
Whoops, faalpost. Heb een moeilijke naam, vandaar dat ik een 2e (Nederlandse) naam heb gekregen. :pquote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig gewordenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:10 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Whoops, faalpost. Heb een moeilijke naam, vandaar dat ik een 2e (Nederlandse) naam heb gekregen. :p
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:16 schreef redboyke het volgende:
aangezien niemand antwoord dan stel ik het nog eens:
is er iets als manga watcher voor windows?
beetje zoals die mal updater maar dan als je volgende klikt dat je dan volgende aflevering download of live kan kijken maar dat het ook je series bijhoudt
Bij de Malupdater zit ook een Mangalijst, misschien helpt dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:16 schreef redboyke het volgende:
aangezien niemand antwoord dan stel ik het nog eens:
is er iets als manga watcher voor windows?
beetje zoals die mal updater maar dan als je volgende klikt dat je dan volgende aflevering download of live kan kijken maar dat het ook je series bijhoudt
Code Geassquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie, ik heb tengen toppa guran lagann en deathnote gekeken, nu heb ik in de ergens bij ep 80 van one piece, maar op een of andere manier boeit deze serie mij niet. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe serie om te kijken en nu zal dit voor jullie vloeken in de kerk zijn maar het liefst met engelse audio. (ik luister veeel liever dan dat ik lees)
edit: in de style van deathnote en TTGL graag (:
Terecht dat je gestopt bent met One Piece, er komt geen eind aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie, ik heb tengen toppa guran lagann en deathnote gekeken, nu heb ik in de ergens bij ep 80 van one piece, maar op een of andere manier boeit deze serie mij niet. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe serie om te kijken en nu zal dit voor jullie vloeken in de kerk zijn maar het liefst met engelse audio. (ik luister veeel liever dan dat ik lees)
in dezelfde sfeer als de serie ja?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Code Geass
Beetje in de sfeer van Code geass, maar dan met Mecha.
Daar ga ik weer; ik moet wat meer gaan proofreaden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:23 schreef matchline het volgende:
[..]
in dezelfde sfeer als de serie ja?
Veel series hebben ook wel een engelse dub versie, vooral als je van subgroepen als OZC enzo download.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
Full metal alchemist is volgens mij ook dubbed te vinden,maar brotherhood is dan weer origineel. ik zou die japanse stemmen maar gewoon worden want anders kan je net zo goed pokemon kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
ik heb http://domdomsoft.com/hom(...)rsion-4-7-1-release/quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Je kunt beter gewoon je manga downloaden en met HoneyComb of CDisplay(ex) bekijken.
Goed idee trouwens, misschien dat ik ooit zo'n programma kan maken.
ACX is een fansubgroep die Neon Genesis Evangelion doet met dual audio.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:34 schreef matchline het volgende:
Ik download nu alle bovenstaande anime's! hartelijk dank hiervoor (:
Helemaal mee eens! Deze ga ik ook volgen, denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef .Cake. het volgende:
Sankarea heeft de mooiste ED van dit seizoen, zei ik met een geposeerde blik.
Redline:quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef Klipnap het volgende:
WTF.
Deze gast is ziek.
(Kom ik aan met mijn Dokuro-chan melodietje)
-Bill Gatesquote:
Handen af van dit kabinet, de bankiers en Monsanto. En wat heeft de familie Rothschild in hemelsnaam fout gedaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
-Bill Gates
-Monsanto
-Apple
-Bankiers
-Goldman Sachs
-Rothschild
-Dictatuur regering
-Kabinet Rutte
-FED
*hoi
Oda is nog tot 2022 bezig!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Terecht dat je gestopt bent met One Piece, er komt geen eind aan.
Jij poseur jij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef .Cake. het volgende:
Sankarea heeft de mooiste ED van dit seizoen, zei ik met een geposeerde blik.
Justin Bieber (als hij dood zou gaan zouden zijn fans epic lulz veroorzaken)quote:
Je kan ook zijn manier van doodgaan bepalen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij poseur jij.
[..]
Gerard Joling (op voorwaarde dat het zijn populariteit niet vergroot)
Ik kijk op dit moment Eureka 7, een hele goede serie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:34 schreef matchline het volgende:
Ik download nu alle bovenstaande anime's! hartelijk dank hiervoor (:
Geeft niks, ze blijven nog wel een tijdje houdbaar hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Je kan ook zijn manier van doodgaan bepalen.
Ziet er goed uit .Cake, maar het zal wel een tijdje duren voordat ik de nieuwe series ga uitproberen.
Ik heb het gezien die nieuwspresentratrice is mijn favoriet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gister was er geloof ik nog nieuws uit Noord Korea. Ze probeerden een satelliet de ruimte in te sturen maar de raket is ontploft. Zuid Korea probeert nu zoveel mogelijk stukken van die raket uit de zee te vissen, de VS ziet het als provocatie en stopt met voedselleveringen (ofzo).
Zo blijf ik alsmaar achter de feiten aanlopen. Nog zo'n 12 anime, 4 manga en 4 video games te gaan. Mocht downloaden van series onmogelijk worden, heb ik alsnog genoeg series overquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Geeft niks, ze blijven nog wel een tijdje houdbaar hoor
Zij is echt de personificatie van het werkwoord "Indoctrineren"quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:00 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb het gezien die nieuwspresentratrice is mijn favoriet.
Haha, ja ik heb dat ook hoor. Heb zo'n 12 series nog klaar staan die ik wil gaan kijken, iets van 5 waar ik af en toe een paar van kijk, 5 die ik wil herkijken én alle lopende series van het huidige seizoen. Met hier en daar een film.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:12 schreef Easymodo het volgende:
Zo blijf ik alsmaar achter de feiten aanlopen. Nog zo'n 12 anime, 4 manga en 4 video games te gaan. Mocht downloaden van series onmogelijk worden, heb ik alsnog genoeg series over.
Geen idee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen wat 'ecto' is?
Welke context?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen wat 'ecto' is?
Wanneer op fok iemand ecto genoemd wordt. Ik kom dat steeds vaker tegen. Zal wel een meme zijn die ik niet heb meegekregen.quote:
Oh, no clue dan..quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer op fok iemand ecto genoemd wordt. Ik kom dat steeds vaker tegen. Zal wel een meme zijn die ik niet heb meegekregen.
Eeeh... Ecto heeft nogal wat betekenissen blijkbaar, dus misschien kan je het beter vragen aan iemand die de term ook echt gebruikt? PM is your friend!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer op fok iemand ecto genoemd wordt. Ik kom dat steeds vaker tegen. Zal wel een meme zijn die ik niet heb meegekregen.
Ja, dat moet ik de volgende keer maar doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eeeh... Ecto heeft nogal wat betekenissen blijkbaar, dus misschien kan je het beter vragen aan iemand die de term ook echt gebruikt? PM is your friend!
EDIT: Met je ecto.
stop stealing bandwith jij vlegel!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:22 schreef .Cake. het volgende:
Weet je zeker dat het geen typefout is?
[ afbeelding ]
Blijf van de drugs af in het vervolg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:12 schreef robin007bond het volgende:
Eyy bandbreedtestelers jullie worden gepakt door de polizei aaaaaah XD IKSDEE
Nog nooit iets aangeraakt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Blijf van de drugs af in het vervolg.
Steindo Gate blijft geniaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Easymodo het volgende:
Steindo;gate VN opening:
Steindo;gate opening:
Nee, maar van iedereen hoor ik dat het een goede serie is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Easymodo het volgende:
Heeft iemand al Space Brothers gezien? Ziet er ook wel interessant uit.
Ja is tof, en het zit al aan de 17 manga volumes dus het wordt ook nog een lange seriequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Easymodo het volgende:
Pff.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef Klipnap het volgende:
Oh en wie kan dit spelen?
[ afbeelding ]
Jup. Leuk om te volgen. Ik had twijfels, maar ik ga hem wel volgen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Easymodo het volgende:
He, niks tegen die schildpad he! Speciaal voor Azusa gekocht!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:36 schreef Klipnap het volgende:
Stomme Ritsu, Yui, Tsumugi en Mio. Kunnen ze alles kopen wat ze willen, kopen ze een schildpad
Wat een baka's. Ik heb de serie nog nooit gezien, maar wel 2 kleine figurines gekregen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:36 schreef Klipnap het volgende:
Stomme Ritsu, Yui, Tsumugi en Mio. Kunnen ze alles kopen wat ze willen, kopen ze een schildpad
Gewoon kijken. Een van de betere slice of life en sowieso de beste moe show.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wat een baka's. Ik heb de serie nog nooit gezien, maar wel 2 kleine figurines gekregen.
Azusa wilde hem niet eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
He, niks tegen die schildpad he! Speciaal voor Azusa gekocht!
Maar goed, muziek is een soort thema maar is eigenlijk niet belangrijk. K-ON!(!) gaat gewoon puur om het schattigheidsgehalte en de lol die er in de conversaties zit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Azusa wilde hem niet eens
Had dan een extra drumding gekocht, daar heb je nog wat aan.
Stomme Yui is al tevreden als ze met geld gemept wordt.
[ afbeelding ]
2de episode was jammer jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:
Kore wa Zombie Desu ka? of the Dead, de 2e episode is zo saai dat ik hem drop.
Meh, het voelt een beetje als 'My Little Pony' kijken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon kijken. Een van de betere slice of life en sowieso de beste moe show.
2/10quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:50 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Meh, het voelt een beetje als 'My Little Pony' kijken.
Ik geef je zoveel als je het leuk vindt:quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:50 schreef Easymodo het volgende:
[..]
my little ponyquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:50 schreef Easymodo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
my little ponywat een bazenserie was dat
Door die bronies die dat allemaal kijken. Ik wou zien of het wel iets was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh shit, waar wordt ze voor betaald?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik geef je zoveel als je het leuk vindt:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
my little ponywat een bazenserie was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha, geweldigquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:58 schreef Easymodo het volgende:
Soms wel. Heb wel series gezien, zoals "My little sister can't be this cute!" en Minami-ke. K-On leek een beetje op Beck, maar dan met "cute girls doing cute things" in plaats van plotplotplot.
Uhmm, iedereen wilt wel een meet, maar er is nog niet echt iets concreets of een datum geplanned. Je hebt nog niets gemist dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:07 schreef Charlea het volgende:
Goh, ben ik er een weekend niet gelijk heel deel d'r doorheen. Wat is er met een meet? Plaats dit even voor ik 12 pagina's door ga lezen
Op zondag werken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:11 schreef mschol het volgende:
tis dat ik morgen moet werken, anders was ik morgen de hele dag mirai nikki gaan kijken...
heb et wel weer even gehad na sjouwen van een 200KG aquarium (excl inhoud, wat ruwweg 900liter water is) en all heil to glasdragers, ow het onderstel is ook een goeie 80 kilo denk ik
mja, zaterdag of zondag, of vrijdagavond, dat mag ik zelf bepalen, als het maar gebeurd als er niemand aanwezig isquote:
Ah, oké. Handigquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, zaterdag of zondag, of vrijdagavond, dat mag ik zelf bepalen, als het maar gebeurd als er niemand aanwezig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |