Ja, het staat voor Gyo To Sakamichi no Tenshi, oftewel "de vis en de Hellingengel."quote:
Shorsuquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:15 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik niet zo van de character design, maar Jakku van Hoten is best cool.
Wil je er over praten jong?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
Raar trouwens, dat geslachtsdelen gecensureerd moeten worden.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef robin007bond het volgende:
Ik zocht net Gyo To Sakamichi no Tenshi op Google op.
Even dacht ik dat het echt was
Die reclame zegt me niets gelukkig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wil je er over praten jong?
Ow en![]()
Zag niet die NS reclame voorbij komen. "Ik heb dalvrij, zij ís vrij."
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef Qunix het volgende:
http://www.vice.com/nl/the-vice-guide-to-sex/tokyo-lazy-doll (NSFW)
Helaas welquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen GTST meer gekeken, maar is Shorsu-chan nog steeds tsundere voor Bingu?
Met anime heb je dat probleem nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef robin007bond het volgende:
GTST
Een van de meest slecht geacteerde programma's die ik ooit heb gezien.
Preciesquote:
Geen idee, al een hele tijd niet meer gezien. Wat ik wel heb gehoord is dat ze meer aan fanservice doen. Zo had ik laatst gehoord dat er een yaoi-koppel werd geintroduceerd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Helaas welze zijn getrouwd
Maar ze is laatst verlamd geworden dus ze zit even 3 maanden in Zwitserland
En Rikku heeft nu met die Turkse
En meer aan product placementquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:02 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Geen idee, al een hele tijd niet meer gezien. Wat ik wel heb gehoord is dat ze meer aan fanservice doen. Zo had ik laatst gehoord dat er een yaoi-koppel werd geintroduceerd.
Ah, kijk je de dubbed version?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En meer aan product placement
Maar Breakers ipv Pocky's
zo verschrikkelijk dattie best grappig was voor een keerquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wil je er over praten jong?
Ow en![]()
Zag niet die NS reclame voorbij komen. "Ik heb dalvrij, zij ís vrij."
Moeder en broertje vonden death note tof. En ze vond Avatar: The last airbender stiekem heel tof, wat geen anime is, maar wel een 'tekenfilm' dus het telt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat voor anime kijkt je moeder dan het liefst? Mijn pa vond Infinite Stratos, FMA, Death Note leuk.
Mijn moeder vooral: FMA en 5 centimeters per second.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |