Nogmaals, tv-kaart is de uitkomst.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:33 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Kan me niet echt schelen dat ik geen tv kan kijken, aangezien er bijna geen leuke programmas zijn. Het enige vervelende is dat ik de wii niet kan gebruiken. Heb spellen zoals Legend of Zelda, Xenoblade en the Last story nog steeds niet uitgespeeld.
Kan, maar hoeft niet hoor. Iig niet voor de eerste aflevering. Mocht je het daarom laten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
En nu ga ik Fallout: New Vegas spelen omdat ik g.v.d. weer te laat ben om mijn fiets op te halen en dan door te gaan naar de centrale bibliotheek (omdat Jazz voor Dummies) om geen complete Jazz-noob te zijn als ik aan Kids on the Slope begin.
Alan Wake is heel goed! Ik heb hem ook uitgespeeldquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:38 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben gister begonnen met Alan Wake. Leuk, sfeervol.
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:46 schreef Easymodo het volgende:
Het is een laptop, dus mijn scherm is nogal klein. Speelt nogal ongemakkelijk + nieuwe tv's zijn niet eens zo duur meer.
Ja, het staat voor Gyo To Sakamichi no Tenshi, oftewel "de vis en de Hellingengel."quote:
Shorsuquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:15 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik niet zo van de character design, maar Jakku van Hoten is best cool.
Wil je er over praten jong?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:22 schreef robin007bond het volgende:
Raar trouwens, dat geslachtsdelen gecensureerd moeten worden.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef robin007bond het volgende:
Ik zocht net Gyo To Sakamichi no Tenshi op Google op.
Even dacht ik dat het echt was
Die reclame zegt me niets gelukkig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wil je er over praten jong?
Ow en![]()
Zag niet die NS reclame voorbij komen. "Ik heb dalvrij, zij ís vrij."
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef Qunix het volgende:
http://www.vice.com/nl/the-vice-guide-to-sex/tokyo-lazy-doll (NSFW)
Helaas welquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen GTST meer gekeken, maar is Shorsu-chan nog steeds tsundere voor Bingu?
Met anime heb je dat probleem nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef robin007bond het volgende:
GTST
Een van de meest slecht geacteerde programma's die ik ooit heb gezien.
Preciesquote:
Geen idee, al een hele tijd niet meer gezien. Wat ik wel heb gehoord is dat ze meer aan fanservice doen. Zo had ik laatst gehoord dat er een yaoi-koppel werd geintroduceerd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Helaas welze zijn getrouwd
Maar ze is laatst verlamd geworden dus ze zit even 3 maanden in Zwitserland
En Rikku heeft nu met die Turkse
En meer aan product placementquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:02 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Geen idee, al een hele tijd niet meer gezien. Wat ik wel heb gehoord is dat ze meer aan fanservice doen. Zo had ik laatst gehoord dat er een yaoi-koppel werd geintroduceerd.
Ah, kijk je de dubbed version?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En meer aan product placement
Maar Breakers ipv Pocky's
zo verschrikkelijk dattie best grappig was voor een keerquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wil je er over praten jong?
Ow en![]()
Zag niet die NS reclame voorbij komen. "Ik heb dalvrij, zij ís vrij."
Moeder en broertje vonden death note tof. En ze vond Avatar: The last airbender stiekem heel tof, wat geen anime is, maar wel een 'tekenfilm' dus het telt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat voor anime kijkt je moeder dan het liefst? Mijn pa vond Infinite Stratos, FMA, Death Note leuk.
Mijn moeder vooral: FMA en 5 centimeters per second.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |