iCarly is leuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:51 schreef Qunix het volgende:
Ik probeer mijn moeder ook anime te laten kijken. Alleen Studio Ghibli doet het goed
Neuh, Disney troep is leuker. Zelfs als je het voor de 2378947892379ste keer kijkt
* Disney troep is geen Lion King (dat is gewoon tof), maar bedoel die slechte series bv iCarly en die 2 blonde tweeling.
blonde tweeling... Ik wilde eerst 2 blonde jongens typen...quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik bedoelde iCarly en die 2blonde tweeling.
Sam ook wel, misschien nog wel meer dan Carly, maar het programma is ruk.quote:
Wat voor anime kijkt je moeder dan het liefst? Mijn pa vond Infinite Stratos, FMA, Death Note leuk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb mijn moeder een beetje into anime gekregen. Klein beetje. Mijn vader veracht het.
Ik vind het soms oprecht komisch. Ook die broer Spencer, wat een baas.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sam ook wel, misschien nog wel meer dan Carly, maar het programma is ruk.
Carly x Spencer.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:03 schreef Easymodo het volgende:
Mijn vader heeft vroeger wel wat anime dvd's gekocht, zoals Ninja scroll en Spirited away. Verder geeft hij geen ene fuck om anime en kijkt hij liever programma's, zoals the voice of holland.
Oh ja, mijn moeder kijkt Aziatische drama's (close enough).
Oh god. Vooral dat laatste. Poor you.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:03 schreef Easymodo het volgende:
Mijn vader heeft vroeger wel wat anime dvd's gekocht, zoals Ninja scroll en Spirited away. Verder geeft hij geen ene fuck om anime en kijkt hij liever programma's, zoals the voice of holland.
Oh ja, mijn moeder kijkt Aziatische drama's (close enough).
Waarom?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh god. Vooral dat laatste. Poor you.
Echt he. Zij maar klagen dat ik niet naar beneden kom om mee te kijken. Sowieso, RTL 4 en SBS 6quote:
Mijn ouders klagen daar ook over, maar mijn ouders kijken vooral detectives. Daar heb ik te veel van gezien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:20 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Echt he. Zij maar klagen dat ik niet naar beneden kom om mee te kijken. Sowieso, RTL 4 en SBS 6.
Koop anders gewoon een TV-kaart.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:27 schreef Easymodo het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar Koefnoen, maar dat kan ik eigenlijk alleen op uitzending gemist kijken. Misschien is het tijd om op kamers te gaan, lol.
Kan me niet echt schelen dat ik geen tv kan kijken, aangezien er bijna geen leuke programmas zijn. Het enige vervelende is dat ik de wii niet kan gebruiken. Heb spellen zoals Legend of Zelda, Xenoblade en the Last story nog steeds niet uitgespeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Koop anders gewoon een TV-kaart.
Nogmaals, tv-kaart is de uitkomst.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:33 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Kan me niet echt schelen dat ik geen tv kan kijken, aangezien er bijna geen leuke programmas zijn. Het enige vervelende is dat ik de wii niet kan gebruiken. Heb spellen zoals Legend of Zelda, Xenoblade en the Last story nog steeds niet uitgespeeld.
Kan, maar hoeft niet hoor. Iig niet voor de eerste aflevering. Mocht je het daarom laten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
En nu ga ik Fallout: New Vegas spelen omdat ik g.v.d. weer te laat ben om mijn fiets op te halen en dan door te gaan naar de centrale bibliotheek (omdat Jazz voor Dummies) om geen complete Jazz-noob te zijn als ik aan Kids on the Slope begin.
Alan Wake is heel goed! Ik heb hem ook uitgespeeldquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:38 schreef .Cake. het volgende:
Ik ben gister begonnen met Alan Wake. Leuk, sfeervol.
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:46 schreef Easymodo het volgende:
Het is een laptop, dus mijn scherm is nogal klein. Speelt nogal ongemakkelijk + nieuwe tv's zijn niet eens zo duur meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |