He, niks tegen die schildpad he! Speciaal voor Azusa gekocht!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:36 schreef Klipnap het volgende:
Stomme Ritsu, Yui, Tsumugi en Mio. Kunnen ze alles kopen wat ze willen, kopen ze een schildpad
Wat een baka's. Ik heb de serie nog nooit gezien, maar wel 2 kleine figurines gekregen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:36 schreef Klipnap het volgende:
Stomme Ritsu, Yui, Tsumugi en Mio. Kunnen ze alles kopen wat ze willen, kopen ze een schildpad
Gewoon kijken. Een van de betere slice of life en sowieso de beste moe show.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wat een baka's. Ik heb de serie nog nooit gezien, maar wel 2 kleine figurines gekregen.
Azusa wilde hem niet eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
He, niks tegen die schildpad he! Speciaal voor Azusa gekocht!
Maar goed, muziek is een soort thema maar is eigenlijk niet belangrijk. K-ON!(!) gaat gewoon puur om het schattigheidsgehalte en de lol die er in de conversaties zit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Azusa wilde hem niet eens
Had dan een extra drumding gekocht, daar heb je nog wat aan.
Stomme Yui is al tevreden als ze met geld gemept wordt.
[ afbeelding ]
2de episode was jammer jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:
Kore wa Zombie Desu ka? of the Dead, de 2e episode is zo saai dat ik hem drop.
Meh, het voelt een beetje als 'My Little Pony' kijken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon kijken. Een van de betere slice of life en sowieso de beste moe show.
2/10quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:50 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Meh, het voelt een beetje als 'My Little Pony' kijken.
Ik geef je zoveel als je het leuk vindt:quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:50 schreef Easymodo het volgende:
[..]
my little ponyquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:50 schreef Easymodo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
my little ponywat een bazenserie was dat
Door die bronies die dat allemaal kijken. Ik wou zien of het wel iets was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh shit, waar wordt ze voor betaald?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik geef je zoveel als je het leuk vindt:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
my little ponywat een bazenserie was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha, geweldigquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:58 schreef Easymodo het volgende:
Soms wel. Heb wel series gezien, zoals "My little sister can't be this cute!" en Minami-ke. K-On leek een beetje op Beck, maar dan met "cute girls doing cute things" in plaats van plotplotplot.
Uhmm, iedereen wilt wel een meet, maar er is nog niet echt iets concreets of een datum geplanned. Je hebt nog niets gemist dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:07 schreef Charlea het volgende:
Goh, ben ik er een weekend niet gelijk heel deel d'r doorheen. Wat is er met een meet? Plaats dit even voor ik 12 pagina's door ga lezen
Op zondag werken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:11 schreef mschol het volgende:
tis dat ik morgen moet werken, anders was ik morgen de hele dag mirai nikki gaan kijken...
heb et wel weer even gehad na sjouwen van een 200KG aquarium (excl inhoud, wat ruwweg 900liter water is) en all heil to glasdragers, ow het onderstel is ook een goeie 80 kilo denk ik
mja, zaterdag of zondag, of vrijdagavond, dat mag ik zelf bepalen, als het maar gebeurd als er niemand aanwezig isquote:
Ah, oké. Handigquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, zaterdag of zondag, of vrijdagavond, dat mag ik zelf bepalen, als het maar gebeurd als er niemand aanwezig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |