Ga kijken, erg leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
De intro van Mirai NikkiVolg de serie niet ofzo, maar toch een coole OP!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef Easymodo het volgende:
Heb niet echt een Nederlandse naam, eerder een Nederlandse naam. Oh ja, ook nog wat bijnamen.
Whoops, faalpost. Heb een moeilijke naam, vandaar dat ik een 2e (Nederlandse) naam heb gekregen. :pquote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig gewordenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:10 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Whoops, faalpost. Heb een moeilijke naam, vandaar dat ik een 2e (Nederlandse) naam heb gekregen. :p
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:16 schreef redboyke het volgende:
aangezien niemand antwoord dan stel ik het nog eens:
is er iets als manga watcher voor windows?
beetje zoals die mal updater maar dan als je volgende klikt dat je dan volgende aflevering download of live kan kijken maar dat het ook je series bijhoudt
Bij de Malupdater zit ook een Mangalijst, misschien helpt dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:16 schreef redboyke het volgende:
aangezien niemand antwoord dan stel ik het nog eens:
is er iets als manga watcher voor windows?
beetje zoals die mal updater maar dan als je volgende klikt dat je dan volgende aflevering download of live kan kijken maar dat het ook je series bijhoudt
Code Geassquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie, ik heb tengen toppa guran lagann en deathnote gekeken, nu heb ik in de ergens bij ep 80 van one piece, maar op een of andere manier boeit deze serie mij niet. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe serie om te kijken en nu zal dit voor jullie vloeken in de kerk zijn maar het liefst met engelse audio. (ik luister veeel liever dan dat ik lees)
edit: in de style van deathnote en TTGL graag (:
Terecht dat je gestopt bent met One Piece, er komt geen eind aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie, ik heb tengen toppa guran lagann en deathnote gekeken, nu heb ik in de ergens bij ep 80 van one piece, maar op een of andere manier boeit deze serie mij niet. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe serie om te kijken en nu zal dit voor jullie vloeken in de kerk zijn maar het liefst met engelse audio. (ik luister veeel liever dan dat ik lees)
in dezelfde sfeer als de serie ja?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Code Geass
Beetje in de sfeer van Code geass, maar dan met Mecha.
Daar ga ik weer; ik moet wat meer gaan proofreaden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:23 schreef matchline het volgende:
[..]
in dezelfde sfeer als de serie ja?
Veel series hebben ook wel een engelse dub versie, vooral als je van subgroepen als OZC enzo download.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
Full metal alchemist is volgens mij ook dubbed te vinden,maar brotherhood is dan weer origineel. ik zou die japanse stemmen maar gewoon worden want anders kan je net zo goed pokemon kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
ik heb http://domdomsoft.com/hom(...)rsion-4-7-1-release/quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Je kunt beter gewoon je manga downloaden en met HoneyComb of CDisplay(ex) bekijken.
Goed idee trouwens, misschien dat ik ooit zo'n programma kan maken.
ACX is een fansubgroep die Neon Genesis Evangelion doet met dual audio.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:34 schreef matchline het volgende:
Ik download nu alle bovenstaande anime's! hartelijk dank hiervoor (:
Helemaal mee eens! Deze ga ik ook volgen, denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef .Cake. het volgende:
Sankarea heeft de mooiste ED van dit seizoen, zei ik met een geposeerde blik.
Redline:quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef Klipnap het volgende:
WTF.
Deze gast is ziek.
(Kom ik aan met mijn Dokuro-chan melodietje)
-Bill Gatesquote:
Handen af van dit kabinet, de bankiers en Monsanto. En wat heeft de familie Rothschild in hemelsnaam fout gedaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
-Bill Gates
-Monsanto
-Apple
-Bankiers
-Goldman Sachs
-Rothschild
-Dictatuur regering
-Kabinet Rutte
-FED
*hoi
Oda is nog tot 2022 bezig!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Terecht dat je gestopt bent met One Piece, er komt geen eind aan.
Jij poseur jij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef .Cake. het volgende:
Sankarea heeft de mooiste ED van dit seizoen, zei ik met een geposeerde blik.
Justin Bieber (als hij dood zou gaan zouden zijn fans epic lulz veroorzaken)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |