Daar ga ik weer; ik moet wat meer gaan proofreaden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:23 schreef matchline het volgende:
[..]
in dezelfde sfeer als de serie ja?
Veel series hebben ook wel een engelse dub versie, vooral als je van subgroepen als OZC enzo download.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie, ik heb tengen toppa guran lagann en deathnote gekeken, nu heb ik in de ergens bij ep 80 van one piece, maar op een of andere manier boeit deze serie mij niet. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe serie om te kijken en nu zal dit voor jullie vloeken in de kerk zijn maar het liefst met engelse audio. (ik luister veeel liever dan dat ik lees)
edit: in de style van deathnote en TTGL graag (:
Full metal alchemist is volgens mij ook dubbed te vinden,maar brotherhood is dan weer origineel. ik zou die japanse stemmen maar gewoon worden want anders kan je net zo goed pokemon kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie, ik heb tengen toppa guran lagann en deathnote gekeken, nu heb ik in de ergens bij ep 80 van one piece, maar op een of andere manier boeit deze serie mij niet. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe serie om te kijken en nu zal dit voor jullie vloeken in de kerk zijn maar het liefst met engelse audio. (ik luister veeel liever dan dat ik lees)
edit: in de style van deathnote en TTGL graag (:
ik heb http://domdomsoft.com/hom(...)rsion-4-7-1-release/quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Je kunt beter gewoon je manga downloaden en met HoneyComb of CDisplay(ex) bekijken.
Goed idee trouwens, misschien dat ik ooit zo'n programma kan maken.
ACX is een fansubgroep die Neon Genesis Evangelion doet met dual audio.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:34 schreef matchline het volgende:
Ik download nu alle bovenstaande anime's! hartelijk dank hiervoor (:
Helemaal mee eens! Deze ga ik ook volgen, denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef .Cake. het volgende:
Sankarea heeft de mooiste ED van dit seizoen, zei ik met een geposeerde blik.
Redline:quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef Klipnap het volgende:
WTF.
Deze gast is ziek.
(Kom ik aan met mijn Dokuro-chan melodietje)
-Bill Gatesquote:
Handen af van dit kabinet, de bankiers en Monsanto. En wat heeft de familie Rothschild in hemelsnaam fout gedaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
-Bill Gates
-Monsanto
-Apple
-Bankiers
-Goldman Sachs
-Rothschild
-Dictatuur regering
-Kabinet Rutte
-FED
*hoi
Oda is nog tot 2022 bezig!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Terecht dat je gestopt bent met One Piece, er komt geen eind aan.
Jij poseur jij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef .Cake. het volgende:
Sankarea heeft de mooiste ED van dit seizoen, zei ik met een geposeerde blik.
Justin Bieber (als hij dood zou gaan zouden zijn fans epic lulz veroorzaken)quote:
Je kan ook zijn manier van doodgaan bepalen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij poseur jij.
[..]
Gerard Joling (op voorwaarde dat het zijn populariteit niet vergroot)
Ik kijk op dit moment Eureka 7, een hele goede serie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:34 schreef matchline het volgende:
Ik download nu alle bovenstaande anime's! hartelijk dank hiervoor (:
Geeft niks, ze blijven nog wel een tijdje houdbaar hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Je kan ook zijn manier van doodgaan bepalen.
Ziet er goed uit .Cake, maar het zal wel een tijdje duren voordat ik de nieuwe series ga uitproberen.
Ik heb het gezien die nieuwspresentratrice is mijn favoriet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gister was er geloof ik nog nieuws uit Noord Korea. Ze probeerden een satelliet de ruimte in te sturen maar de raket is ontploft. Zuid Korea probeert nu zoveel mogelijk stukken van die raket uit de zee te vissen, de VS ziet het als provocatie en stopt met voedselleveringen (ofzo).
Zo blijf ik alsmaar achter de feiten aanlopen. Nog zo'n 12 anime, 4 manga en 4 video games te gaan. Mocht downloaden van series onmogelijk worden, heb ik alsnog genoeg series overquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Geeft niks, ze blijven nog wel een tijdje houdbaar hoor
Zij is echt de personificatie van het werkwoord "Indoctrineren"quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:00 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb het gezien die nieuwspresentratrice is mijn favoriet.
Haha, ja ik heb dat ook hoor. Heb zo'n 12 series nog klaar staan die ik wil gaan kijken, iets van 5 waar ik af en toe een paar van kijk, 5 die ik wil herkijken n alle lopende series van het huidige seizoen. Met hier en daar een film.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:12 schreef Easymodo het volgende:
Zo blijf ik alsmaar achter de feiten aanlopen. Nog zo'n 12 anime, 4 manga en 4 video games te gaan. Mocht downloaden van series onmogelijk worden, heb ik alsnog genoeg series over.
Geen idee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen wat 'ecto' is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |