Na twee keer pas?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Alleen na twee keer die rotatie gezien te hebben was ik er wel klaar mee. Plus er zit n geluidsfragment in die er niet goed in past, zorgt voor een soort struikelmoment in het geheel.
[..]
Tja, ik heb het ook niet bedacht![]()
Ik ben pro. Je weet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door mschol op 14-04-2012 12:25:36 ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
gister (opnieuw) een begin gemaakt met Mirrai nikki... vooral dat eerste voorstukje kon ik mij echt totaal niks van herinneren
helaas niet kijken vandaag, er moet een aquariumpje geplaatst wordenHoewel dat toch wel echt belangrijk is. Deze week is de laatste aflevering, en een aflevering of twee geleden heb ik samen met Bakakame heftig gespeculeerd omtrent dat stukje dat jij nu bedoelt en de gebeurtenissen. Erg leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 1e of de 2e?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
De intro van Mirai NikkiVolg de serie niet ofzo, maar toch een coole OP!
1:
2:
Ik prefereer 1. Maar 2 is ook niet slecht.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Mijn tweede naam is Danil (een Joodse naam).quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb ook een tweede naammaar ik ben wel gedoopt.
(Nina zit niet eens in mijn naam)
Ik vind het gewoon leuk om Yuno te zien. Dat maakt alles goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Alleen na twee keer die rotatie gezien te hebben was ik er wel klaar mee. Plus er zit n geluidsfragment in die er niet goed in past, zorgt voor een soort struikelmoment in het geheel.
Allebei zijn ze best bruut.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
De eerste natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De 1e of de 2e?
1:
2:
Ik prefereer 1. Maar 2 is ook niet slecht.
Zolang ze maar weer in beeld zijn vind ik het goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef .Cake. het volgende:
Overigens vind ik Kore wa Zombie desu ka? OF THE DEAD maar matigjes. Er gebeurt geen reet.
Ga kijken, erg leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef Easymodo het volgende:
Heb niet echt een Nederlandse naam, eerder een Nederlandse naam. Oh ja, ook nog wat bijnamen.
Whoops, faalpost. Heb een moeilijke naam, vandaar dat ik een 2e (Nederlandse) naam heb gekregen. :pquote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig gewordenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:10 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Whoops, faalpost. Heb een moeilijke naam, vandaar dat ik een 2e (Nederlandse) naam heb gekregen. :p
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:16 schreef redboyke het volgende:
aangezien niemand antwoord dan stel ik het nog eens:
is er iets als manga watcher voor windows?
beetje zoals die mal updater maar dan als je volgende klikt dat je dan volgende aflevering download of live kan kijken maar dat het ook je series bijhoudt
Bij de Malupdater zit ook een Mangalijst, misschien helpt dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:16 schreef redboyke het volgende:
aangezien niemand antwoord dan stel ik het nog eens:
is er iets als manga watcher voor windows?
beetje zoals die mal updater maar dan als je volgende klikt dat je dan volgende aflevering download of live kan kijken maar dat het ook je series bijhoudt
Code Geassquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie, ik heb tengen toppa guran lagann en deathnote gekeken, nu heb ik in de ergens bij ep 80 van one piece, maar op een of andere manier boeit deze serie mij niet. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe serie om te kijken en nu zal dit voor jullie vloeken in de kerk zijn maar het liefst met engelse audio. (ik luister veeel liever dan dat ik lees)
edit: in de style van deathnote en TTGL graag (:
Terecht dat je gestopt bent met One Piece, er komt geen eind aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie, ik heb tengen toppa guran lagann en deathnote gekeken, nu heb ik in de ergens bij ep 80 van one piece, maar op een of andere manier boeit deze serie mij niet. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe serie om te kijken en nu zal dit voor jullie vloeken in de kerk zijn maar het liefst met engelse audio. (ik luister veeel liever dan dat ik lees)
in dezelfde sfeer als de serie ja?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Code Geass
Beetje in de sfeer van Code geass, maar dan met Mecha.
Daar ga ik weer; ik moet wat meer gaan proofreaden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:23 schreef matchline het volgende:
[..]
in dezelfde sfeer als de serie ja?
Veel series hebben ook wel een engelse dub versie, vooral als je van subgroepen als OZC enzo download.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
Full metal alchemist is volgens mij ook dubbed te vinden,maar brotherhood is dan weer origineel. ik zou die japanse stemmen maar gewoon worden want anders kan je net zo goed pokemon kijkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
ik heb http://domdomsoft.com/hom(...)rsion-4-7-1-release/quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Je kunt beter gewoon je manga downloaden en met HoneyComb of CDisplay(ex) bekijken.
Goed idee trouwens, misschien dat ik ooit zo'n programma kan maken.
ACX is een fansubgroep die Neon Genesis Evangelion doet met dual audio.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:34 schreef matchline het volgende:
Ik download nu alle bovenstaande anime's! hartelijk dank hiervoor (:
Helemaal mee eens! Deze ga ik ook volgen, denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef .Cake. het volgende:
Sankarea heeft de mooiste ED van dit seizoen, zei ik met een geposeerde blik.
Redline:quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:28 schreef Klipnap het volgende:
WTF.
Deze gast is ziek.
(Kom ik aan met mijn Dokuro-chan melodietje)
-Bill Gatesquote:
Handen af van dit kabinet, de bankiers en Monsanto. En wat heeft de familie Rothschild in hemelsnaam fout gedaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
-Bill Gates
-Monsanto
-Apple
-Bankiers
-Goldman Sachs
-Rothschild
-Dictatuur regering
-Kabinet Rutte
-FED
*hoi
Oda is nog tot 2022 bezig!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Terecht dat je gestopt bent met One Piece, er komt geen eind aan.
Jij poseur jij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef .Cake. het volgende:
Sankarea heeft de mooiste ED van dit seizoen, zei ik met een geposeerde blik.
Justin Bieber (als hij dood zou gaan zouden zijn fans epic lulz veroorzaken)quote:
Je kan ook zijn manier van doodgaan bepalen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jij poseur jij.
[..]
Gerard Joling (op voorwaarde dat het zijn populariteit niet vergroot)
Ik kijk op dit moment Eureka 7, een hele goede serie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:34 schreef matchline het volgende:
Ik download nu alle bovenstaande anime's! hartelijk dank hiervoor (:
Geeft niks, ze blijven nog wel een tijdje houdbaar hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:43 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Je kan ook zijn manier van doodgaan bepalen.
Ziet er goed uit .Cake, maar het zal wel een tijdje duren voordat ik de nieuwe series ga uitproberen.
Ik heb het gezien die nieuwspresentratrice is mijn favoriet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gister was er geloof ik nog nieuws uit Noord Korea. Ze probeerden een satelliet de ruimte in te sturen maar de raket is ontploft. Zuid Korea probeert nu zoveel mogelijk stukken van die raket uit de zee te vissen, de VS ziet het als provocatie en stopt met voedselleveringen (ofzo).
Zo blijf ik alsmaar achter de feiten aanlopen. Nog zo'n 12 anime, 4 manga en 4 video games te gaan. Mocht downloaden van series onmogelijk worden, heb ik alsnog genoeg series overquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:52 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Geeft niks, ze blijven nog wel een tijdje houdbaar hoor
Zij is echt de personificatie van het werkwoord "Indoctrineren"quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:00 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb het gezien die nieuwspresentratrice is mijn favoriet.
Haha, ja ik heb dat ook hoor. Heb zo'n 12 series nog klaar staan die ik wil gaan kijken, iets van 5 waar ik af en toe een paar van kijk, 5 die ik wil herkijken n alle lopende series van het huidige seizoen. Met hier en daar een film.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:12 schreef Easymodo het volgende:
Zo blijf ik alsmaar achter de feiten aanlopen. Nog zo'n 12 anime, 4 manga en 4 video games te gaan. Mocht downloaden van series onmogelijk worden, heb ik alsnog genoeg series over.
Geen idee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen wat 'ecto' is?
Welke context?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen wat 'ecto' is?
Wanneer op fok iemand ecto genoemd wordt. Ik kom dat steeds vaker tegen. Zal wel een meme zijn die ik niet heb meegekregen.quote:
Oh, no clue dan..quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer op fok iemand ecto genoemd wordt. Ik kom dat steeds vaker tegen. Zal wel een meme zijn die ik niet heb meegekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eeeh... Ecto heeft nogal wat betekenissen blijkbaar, dus misschien kan je het beter vragen aan iemand die de term ook echt gebruikt? PM is your friend!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer op fok iemand ecto genoemd wordt. Ik kom dat steeds vaker tegen. Zal wel een meme zijn die ik niet heb meegekregen.
Ja, dat moet ik de volgende keer maar doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eeeh... Ecto heeft nogal wat betekenissen blijkbaar, dus misschien kan je het beter vragen aan iemand die de term ook echt gebruikt? PM is your friend!
EDIT: Met je ecto.
stop stealing bandwith jij vlegel!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:22 schreef .Cake. het volgende:
Weet je zeker dat het geen typefout is?
[ afbeelding ]
Blijf van de drugs af in het vervolg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:12 schreef robin007bond het volgende:
Eyy bandbreedtestelers jullie worden gepakt door de polizei aaaaaah XD IKSDEE
Nog nooit iets aangeraakt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Blijf van de drugs af in het vervolg.
Steindo Gate blijft geniaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Easymodo het volgende:
Steindo;gate VN opening:
Steindo;gate opening:
Nee, maar van iedereen hoor ik dat het een goede serie is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Easymodo het volgende:
Heeft iemand al Space Brothers gezien? Ziet er ook wel interessant uit.
Ja is tof, en het zit al aan de 17 manga volumes dus het wordt ook nog een lange seriequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Easymodo het volgende:
Pff.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef Klipnap het volgende:
Oh en wie kan dit spelen?
[ afbeelding ]
Jup. Leuk om te volgen. Ik had twijfels, maar ik ga hem wel volgen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Easymodo het volgende:
He, niks tegen die schildpad he! Speciaal voor Azusa gekocht!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:36 schreef Klipnap het volgende:
Stomme Ritsu, Yui, Tsumugi en Mio. Kunnen ze alles kopen wat ze willen, kopen ze een schildpad
Wat een baka's. Ik heb de serie nog nooit gezien, maar wel 2 kleine figurines gekregen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:36 schreef Klipnap het volgende:
Stomme Ritsu, Yui, Tsumugi en Mio. Kunnen ze alles kopen wat ze willen, kopen ze een schildpad
Gewoon kijken. Een van de betere slice of life en sowieso de beste moe show.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Wat een baka's. Ik heb de serie nog nooit gezien, maar wel 2 kleine figurines gekregen.
Azusa wilde hem niet eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
He, niks tegen die schildpad he! Speciaal voor Azusa gekocht!
Maar goed, muziek is een soort thema maar is eigenlijk niet belangrijk. K-ON!(!) gaat gewoon puur om het schattigheidsgehalte en de lol die er in de conversaties zit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:45 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Azusa wilde hem niet eens
Had dan een extra drumding gekocht, daar heb je nog wat aan.
Stomme Yui is al tevreden als ze met geld gemept wordt.
[ afbeelding ]
2de episode was jammer jaquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:
Kore wa Zombie Desu ka? of the Dead, de 2e episode is zo saai dat ik hem drop.
Meh, het voelt een beetje als 'My Little Pony' kijken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon kijken. Een van de betere slice of life en sowieso de beste moe show.
2/10quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:50 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Meh, het voelt een beetje als 'My Little Pony' kijken.
Ik geef je zoveel als je het leuk vindt:quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:50 schreef Easymodo het volgende:
[..]
my little ponyquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:50 schreef Easymodo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
my little ponywat een bazenserie was dat
Door die bronies die dat allemaal kijken. Ik wou zien of het wel iets was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh shit, waar wordt ze voor betaald?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik geef je zoveel als je het leuk vindt:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
my little ponywat een bazenserie was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha, geweldigquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:58 schreef Easymodo het volgende:
Soms wel. Heb wel series gezien, zoals "My little sister can't be this cute!" en Minami-ke. K-On leek een beetje op Beck, maar dan met "cute girls doing cute things" in plaats van plotplotplot.
Uhmm, iedereen wilt wel een meet, maar er is nog niet echt iets concreets of een datum geplanned. Je hebt nog niets gemist dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:07 schreef Charlea het volgende:
Goh, ben ik er een weekend niet gelijk heel deel d'r doorheen. Wat is er met een meet? Plaats dit even voor ik 12 pagina's door ga lezen
Op zondag werken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:11 schreef mschol het volgende:
tis dat ik morgen moet werken, anders was ik morgen de hele dag mirai nikki gaan kijken...
heb et wel weer even gehad na sjouwen van een 200KG aquarium (excl inhoud, wat ruwweg 900liter water is) en all heil to glasdragers, ow het onderstel is ook een goeie 80 kilo denk ik
mja, zaterdag of zondag, of vrijdagavond, dat mag ik zelf bepalen, als het maar gebeurd als er niemand aanwezig isquote:
Ah, ok. Handigquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, zaterdag of zondag, of vrijdagavond, dat mag ik zelf bepalen, als het maar gebeurd als er niemand aanwezig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |