Welke context?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand mij hier uitleggen wat 'ecto' is?
Wanneer op fok iemand ecto genoemd wordt. Ik kom dat steeds vaker tegen. Zal wel een meme zijn die ik niet heb meegekregen.quote:
Oh, no clue dan..quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer op fok iemand ecto genoemd wordt. Ik kom dat steeds vaker tegen. Zal wel een meme zijn die ik niet heb meegekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eeeh... Ecto heeft nogal wat betekenissen blijkbaar, dus misschien kan je het beter vragen aan iemand die de term ook echt gebruikt? PM is your friend!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer op fok iemand ecto genoemd wordt. Ik kom dat steeds vaker tegen. Zal wel een meme zijn die ik niet heb meegekregen.
Ja, dat moet ik de volgende keer maar doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:23 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Eeeh... Ecto heeft nogal wat betekenissen blijkbaar, dus misschien kan je het beter vragen aan iemand die de term ook echt gebruikt? PM is your friend!
EDIT: Met je ecto.
stop stealing bandwith jij vlegel!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:22 schreef .Cake. het volgende:
Weet je zeker dat het geen typefout is?
[ afbeelding ]
Blijf van de drugs af in het vervolg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:12 schreef robin007bond het volgende:
Eyy bandbreedtestelers jullie worden gepakt door de polizei aaaaaah XD IKSDEE
Nog nooit iets aangeraakt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Blijf van de drugs af in het vervolg.
Steindo Gate blijft geniaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Easymodo het volgende:
Steindo;gate VN opening:
Steindo;gate opening:
Nee, maar van iedereen hoor ik dat het een goede serie is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Easymodo het volgende:
Heeft iemand al Space Brothers gezien? Ziet er ook wel interessant uit.
Ja is tof, en het zit al aan de 17 manga volumes dus het wordt ook nog een lange seriequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Easymodo het volgende:
Pff.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef Klipnap het volgende:
Oh en wie kan dit spelen?
[ afbeelding ]
Jup. Leuk om te volgen. Ik had twijfels, maar ik ga hem wel volgen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Easymodo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |