Ik weet niet ... precies ... waar maar er was een of ander vrouwmens ... die dat veels te veel ... gebruikte ...quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
3 is idd de norm. Of 5, of 7...
In ieder geval een oneven aantal.
- Talent showsquote:
Waarom Maurice de Hond?quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:54 schreef outcast_within het volgende:
- Mensen die malafide koopshows organiseren voor ouderen.
- Maurice de hond
- Republikeinen
- Kim jong ... Un? was het? Heb wel weer zin in berichtgeving uit Noord Korea. Altijd leuk.
- Alle hongerige uitgemergelde kindjes in kansloze gebieden. Het liefste prematuur in de zwangerschap. Zie het als een soort van anti conceptie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Easymodo op 14-04-2012 10:24:48 ]
wat is het nut van een 2de naam?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:51 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso mag van mij iedereen met de naam Patrycia of Priscilla wel weg.
Ik heb een tweede naam, maar ben niet gedoopt.
Geen idee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is het nut van een 2de naam?
alleen maar "whoohoo, kijk mij een 2de naam hebben"?
Ik ken er 3. n is zelfs Peter R. De Vries, en niet degene op tv.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:27 schreef Klipnap het volgende:
Als je maar niet Peter de Vries opschrijft. Dan vermoord je een hoop mensen in een keer.
Ik heb ook een tweede naamquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee.
In Amerika is het veel gebruikelijker dan hier.
Gister was er geloof ik nog nieuws uit Noord Korea. Ze probeerden een satelliet de ruimte in te sturen maar de raket is ontploft. Zuid Korea probeert nu zoveel mogelijk stukken van die raket uit de zee te vissen, de VS ziet het als provocatie en stopt met voedselleveringen (ofzo).quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:54 schreef outcast_within het volgende:
- Kim jong ... Un? was het? Heb wel weer zin in berichtgeving uit Noord Korea. Altijd leuk.
SWJ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:14 schreef Klipnap het volgende:
[..]
SWJ
Dan Geert.
(voor de modjes... Het is een grapje)
alsof het stoppen van voedselleveringen nut heeft...quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Gister was er geloof ik nog nieuws uit Noord Korea. Ze probeerden een satelliet de ruimte in te sturen maar de raket is ontploft. Zuid Korea probeert nu zoveel mogelijk stukken van die raket uit de zee te vissen, de VS ziet het als provocatie en stopt met voedselleveringen (ofzo).
quote:
Tja, ik heb het ook niet bedachtquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:05 schreef mschol het volgende:
[..]
alsof het stoppen van voedselleveringen nut heeft...
Na twee keer pas?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Alleen na twee keer die rotatie gezien te hebben was ik er wel klaar mee. Plus er zit n geluidsfragment in die er niet goed in past, zorgt voor een soort struikelmoment in het geheel.
[..]
Tja, ik heb het ook niet bedacht![]()
Ik ben pro. Je weet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door mschol op 14-04-2012 12:25:36 ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
gister (opnieuw) een begin gemaakt met Mirrai nikki... vooral dat eerste voorstukje kon ik mij echt totaal niks van herinneren
helaas niet kijken vandaag, er moet een aquariumpje geplaatst wordenHoewel dat toch wel echt belangrijk is. Deze week is de laatste aflevering, en een aflevering of twee geleden heb ik samen met Bakakame heftig gespeculeerd omtrent dat stukje dat jij nu bedoelt en de gebeurtenissen. Erg leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 1e of de 2e?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
De intro van Mirai NikkiVolg de serie niet ofzo, maar toch een coole OP!
1:
2:
Ik prefereer 1. Maar 2 is ook niet slecht.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Mijn tweede naam is Danil (een Joodse naam).quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb ook een tweede naammaar ik ben wel gedoopt.
(Nina zit niet eens in mijn naam)
Ik vind het gewoon leuk om Yuno te zien. Dat maakt alles goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Alleen na twee keer die rotatie gezien te hebben was ik er wel klaar mee. Plus er zit n geluidsfragment in die er niet goed in past, zorgt voor een soort struikelmoment in het geheel.
Allebei zijn ze best bruut.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
De eerste natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De 1e of de 2e?
1:
2:
Ik prefereer 1. Maar 2 is ook niet slecht.
Zolang ze maar weer in beeld zijn vind ik het goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef .Cake. het volgende:
Overigens vind ik Kore wa Zombie desu ka? OF THE DEAD maar matigjes. Er gebeurt geen reet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |