Ze hadden een kind geadopteerd zelfs, en toen weer niet, en toen weer wel, en nu weer niet...quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen GTST meer gekeken, maar is Shorsu-chan nog steeds tsundere voor Bingu?
In Japan verkopen de dvd's en Blurays ook voor geen meter.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:22 schreef redboyke het volgende:
ik heb another gekeken maar vond er niks aan.
Komt omdat als je eenmaal de Another weet het hele verhaal 'n beetje saai wordt om nog 'n keer door te lopen.. Ja, het was leuk, maar niet zo leuk dat ik het opnieuw ga kijken of iemand aan zou raden als diegene al weet wie het is..quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In Japan verkopen de dvd's en Blurays ook voor geen meter.
Is dat niet hetzelfde land waar Baccano ook voor geen meter verkocht?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In Japan verkopen de dvd's en Blurays ook voor geen meter.
Zie je nou welquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb spijt van mijn Lucky Star bash. Hij begint eigenlijk best leuk te worden.
Die verwijzingen
Echt alles komt wel aan bod: Haruhi, Monster Hunter, Fate/Stay Night, Comiket, Street Fighter, DDR
Hopelijk is het me vergeven.
xx
robin
En waar Infinite Stratos ontzettend goed verkocht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde land waar Baccano ook voor geen meter verkocht?
Weg met jouw 3 ep regelquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wist ik veel dat hij beter werd na de eerste 3 episodes.
Mijn punt is gemaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En waar Infinite Stratos ontzettend goed verkocht.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
maar die regel gaat in vrijwel alle gevallen op...
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De 3-episode regel is arbitrair en onzinnig.
dat mag jij vinden...quote:
Ik hoor van iedereen dat het een matige serie is vol met clichés.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef De_Ilias het volgende:
guilty crown afgekeken, wat een slap einde zeg.
Precies.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat mag jij vinden...
ik gebruik het niet actief ofzo.. maar het klopt gewoon bij het gros van de series...
Waar komt dat getal drie vandaan? Waarom is het geen twee of acht? Waarom zou je een serie waarover je gehoord hebt dat 'ie zal blijven teleurstellen nog twee afleveringen doorkijken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat mag jij vinden...
ik gebruik het niet actief ofzo.. maar het klopt gewoon bij het gros van de series...
3 is idd de norm. Of 5, of 7...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
ligt het aan mij of is het opeens populair geworden... twee punten te gebruiken als je een zin niet afmaakt.. ik dacht altijd dat drie de norm was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |