Na twee keer pas?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Alleen na twee keer die rotatie gezien te hebben was ik er wel klaar mee. Plus er zit n geluidsfragment in die er niet goed in past, zorgt voor een soort struikelmoment in het geheel.
[..]
Tja, ik heb het ook niet bedacht![]()
Ik ben pro. Je weet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door mschol op 14-04-2012 12:25:36 ]mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:14 schreef mschol het volgende:
gister (opnieuw) een begin gemaakt met Mirrai nikki... vooral dat eerste voorstukje kon ik mij echt totaal niks van herinneren
helaas niet kijken vandaag, er moet een aquariumpje geplaatst wordenHoewel dat toch wel echt belangrijk is. Deze week is de laatste aflevering, en een aflevering of twee geleden heb ik samen met Bakakame heftig gespeculeerd omtrent dat stukje dat jij nu bedoelt en de gebeurtenissen. Erg leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 1e of de 2e?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
De intro van Mirai NikkiVolg de serie niet ofzo, maar toch een coole OP!
1:
2:
Ik prefereer 1. Maar 2 is ook niet slecht.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Mijn tweede naam is Danil (een Joodse naam).quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:50 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb ook een tweede naammaar ik ben wel gedoopt.
(Nina zit niet eens in mijn naam)
Ik vind het gewoon leuk om Yuno te zien. Dat maakt alles goed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]![]()
Alleen na twee keer die rotatie gezien te hebben was ik er wel klaar mee. Plus er zit n geluidsfragment in die er niet goed in past, zorgt voor een soort struikelmoment in het geheel.
Allebei zijn ze best bruut.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
De eerste natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:38 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De 1e of de 2e?
1:
2:
Ik prefereer 1. Maar 2 is ook niet slecht.
Zolang ze maar weer in beeld zijn vind ik het goedquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef .Cake. het volgende:
Overigens vind ik Kore wa Zombie desu ka? OF THE DEAD maar matigjes. Er gebeurt geen reet.
Ga kijken, erg leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef Easymodo het volgende:
Heb niet echt een Nederlandse naam, eerder een Nederlandse naam. Oh ja, ook nog wat bijnamen.
Whoops, faalpost. Heb een moeilijke naam, vandaar dat ik een 2e (Nederlandse) naam heb gekregen. :pquote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig gewordenquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:10 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Whoops, faalpost. Heb een moeilijke naam, vandaar dat ik een 2e (Nederlandse) naam heb gekregen. :p
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:16 schreef redboyke het volgende:
aangezien niemand antwoord dan stel ik het nog eens:
is er iets als manga watcher voor windows?
beetje zoals die mal updater maar dan als je volgende klikt dat je dan volgende aflevering download of live kan kijken maar dat het ook je series bijhoudt
Bij de Malupdater zit ook een Mangalijst, misschien helpt dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:16 schreef redboyke het volgende:
aangezien niemand antwoord dan stel ik het nog eens:
is er iets als manga watcher voor windows?
beetje zoals die mal updater maar dan als je volgende klikt dat je dan volgende aflevering download of live kan kijken maar dat het ook je series bijhoudt
Code Geassquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie, ik heb tengen toppa guran lagann en deathnote gekeken, nu heb ik in de ergens bij ep 80 van one piece, maar op een of andere manier boeit deze serie mij niet. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe serie om te kijken en nu zal dit voor jullie vloeken in de kerk zijn maar het liefst met engelse audio. (ik luister veeel liever dan dat ik lees)
edit: in de style van deathnote en TTGL graag (:
Terecht dat je gestopt bent met One Piece, er komt geen eind aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:19 schreef matchline het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie, ik heb tengen toppa guran lagann en deathnote gekeken, nu heb ik in de ergens bij ep 80 van one piece, maar op een of andere manier boeit deze serie mij niet. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe serie om te kijken en nu zal dit voor jullie vloeken in de kerk zijn maar het liefst met engelse audio. (ik luister veeel liever dan dat ik lees)
edit: in de style van deathnote en TTGL graag (:
in dezelfde sfeer als de serie ja?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:22 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Code Geass
Beetje in de sfeer van Code geass, maar dan met Mecha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |