Mooi, dus als de dijken bij Bloemendaal opgeblazen worden, dan kunnen we jou daar neerleggen!quote:
Ik heb het niet bestaande Zquote:
Ik mag soberzo bijna niets, echt heel overbezorgd in vergelijking met anderenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb het niet bestaande Z
Maar alle gekheid op een stokje. Eerst mocht ik van mijn ouders ook niet naar de POL-meet, maar ik heb ze na veel zeuren toch weten te overtuigen
Hoho, het kussen is pure merchandise. Niets meer en niets minder.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
is toch oud genoeg om eens weg te mogen desnoods zeg je dat je op een date bent met robin die is ook nog jong als je niet erg vind dat hij z'n kussen meeneemt
Hmm, mijn ouders zijn ook wat overbezorgd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik mag soberzo bijna niets, echt heel overbezorgd in vergelijking met anderen
Euhm die zijn er nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geef ze voorbeelden van andere situaties waar je ook wat meer vrijheid kreeg, maar waar het dus ook gewoon goed ging.
Ok.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Euhm die zijn er niet
Maar zullen we het even ontopic houden?
Waar heb je een kussen van?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoho, het kussen is pure merchandise. Niets meer en niets minder.
Het ging nooit goed toen je meer vrijheid kreegquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Euhm die zijn er niet
Maar zullen we het even ontopic houden?
Ah, goede keus. pics?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een Yoko (TTGL) dakimakura.
Hier ontbreekt enige uitleg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
is toch oud genoeg om eens weg te mogen desnoods zeg je dat je op een date bent met robin die is ook nog jong als je niet erg vind dat hij z'n kussen meeneemt
Apollon.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef Bakakame het volgende:
Ik weet niet waar ik mee moet beginnen, Sakamichi no Apollon of Tsuritama.. E7AO laat ik denk ik nog even staan, ben namelijk met m'n huisgenoot E7 aan 't kijken dus kijk die wel eerst af
Dakimakura!quote:
Goed idee, kan ik die ook meteen meepikkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Apollon.
En voor de spamherhaling, de recensie staat op Animees. Van Appollon (trollololol Qunix)
Ow en ik ga uiteraard ook naar de meet als ik kan, ook al heb ik niet gestemd.
Nou en, ik meng me graag in discussiesquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HET IS NOOIT TE LAAT! EN IK HAD HET NIET TEGEN JOU!
Voorkant:quote:
uhhhhquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Overigens ben ik toen in het OV gespot en heeft iemand toen een foto gemaakt
Held, echt tof dat je zoiets hebt. Ziet er tof uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Overigens ben ik toen in het OV gespot en heeft iemand toen een foto gemaakt
Ik was met mijn vrienden naar de Burger King en legde het kussen dus naast me. Toen zag een man dat ik me een beetje schaamde.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Held, echt tof dat je zoiets hebt. Ziet er tof uit.
In Japan zijn veel meer gekkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:25 schreef Qunix het volgende:
Toch wel apart, denk ik zo....
Hier in NL word je nagekeken als gek en in Japan zou je niet eens raar op gekeken worden. Dat geldt ook met andere dingen.
Gewoon een andere cultuurquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:25 schreef Qunix het volgende:
Toch wel apart, denk ik zo....
Hier in NL word je nagekeken als gek en in Japan zou je niet eens raar op gekeken worden. Dat geldt ook met andere dingen.
9gagquote:
Nederlanders kunnen anders ook "lekker gek" doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon een andere cultuur
"Doe normaal, dan doe je al gek genoeg." is typisch Nederlands
Het bewijs daarvan alleen al zit hem in de korte, vlotte, pittige kapsels.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen anders ook "lekker gek" doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |