Held, echt tof dat je zoiets hebt. Ziet er tof uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Overigens ben ik toen in het OV gespot en heeft iemand toen een foto gemaakt
Ik was met mijn vrienden naar de Burger King en legde het kussen dus naast me. Toen zag een man dat ik me een beetje schaamde.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:05 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Held, echt tof dat je zoiets hebt. Ziet er tof uit.
In Japan zijn veel meer gekkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:25 schreef Qunix het volgende:
Toch wel apart, denk ik zo....
Hier in NL word je nagekeken als gek en in Japan zou je niet eens raar op gekeken worden. Dat geldt ook met andere dingen.
Gewoon een andere cultuurquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:25 schreef Qunix het volgende:
Toch wel apart, denk ik zo....
Hier in NL word je nagekeken als gek en in Japan zou je niet eens raar op gekeken worden. Dat geldt ook met andere dingen.
9gagquote:
Nederlanders kunnen anders ook "lekker gek" doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon een andere cultuur
"Doe normaal, dan doe je al gek genoeg." is typisch Nederlands
Het bewijs daarvan alleen al zit hem in de korte, vlotte, pittige kapsels.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen anders ook "lekker gek" doen.
Dat meisje is echt om verliefd op te worden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:12 schreef .Cake. het volgende:
Hmm, ik denk dat ik Sankarea en Jormungand eveneens ga volgen op Animees.
Heb volgens mij alle interessante series nu wel de eerste aflevering van bekeken en deze lijken mij het interessantste.
Ik haat 'lekker gek'quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen anders ook "lekker gek" doen.
Teamviewer?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Potver, sabnzbd+(localhost gedoe) doet moelijk!!![]()
Nee dit enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze verkopen (of verkochten) ook chocoladenfallusen op de Albert Cuyp als dat soort dingen jou smaken..quote:
Pracht serie. Het ene moment impliceert het meisje dat haar vader een paedofiel is en het andere moment krijgt de kijker inkijk in haar blouse of wat ze ook aanhad. Stijlvol studio DEEN.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat meisje is echt om verliefd op te worden.
Zijn ze niet gevoelig voor het er komen ook meisjes argument? Wie weet komen Lithia, Xaryna, Aardbei en of Robin's knuffelkussen Yoko ook. Behalve als ze denken dat alle vrouwen op het internet lesbische efebofilen zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iets met overbezorgde ouders die denken dat iedere internetter een pedofiel is.
Is er al officile romanisatie uitgebracht? Ik heb ook de variant Aporon gezien (die de verwijzing naar de godheid inlevert in ruil voor consistentie).quote:
''Nee, die doen zich voor als meisjes! Denk maar aan dat verhaal dat ik je vorige week verteld heb van dat meisje van dertien!!''quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zijn ze niet gevoelig voor het er komen ook meisjes argument? Wie weet komen de Limburge, de Aardbei, de Xarnya en Robin's knuffelkussen Yoko ook. Behalve als ze denken dat alle vrouwen op het internet lesbische efebofilen zijn.
Zo deed mijn vader ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Nee, die doen zich voor als meisjes! Denk maar aan dat verhaal dat ik je vorige week verteld heb van dat meisje van dertien!!''
Zeg je ouders maar dat het heel veilig is bij mij in de kelder. Zit een goed slot op de deur en ach, dat die aan de verkeerde kant zit maakt toch niet zo heel veel uit?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Nee, die doen zich voor als meisjes! Denk maar aan dat verhaal dat ik je vorige week verteld heb van dat meisje van dertien!!''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |