quote:Op maandag 9 april 2012 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
shit, ik had al een nieuw topic klaarstaan
Ajacied ook gok ik.quote:Op maandag 9 april 2012 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
Even tien minuten wachten.quote:Op maandag 9 april 2012 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
oja jij zei dat toch van vorige week dat er nu wel uitzending zou zijn? dan had je toch gelijkquote:
Vind ik nog altijd niet zo gek als 43 miljoen voor Dani Alvesquote:Op maandag 9 april 2012 20:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Je zou maar ¤30 tot ¤40 miljoen voor een dorpsgek als Balotelli betalen.
16 miljoen Ryan Babelquote:Op maandag 9 april 2012 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind ik nog altijd niet zo gek als 43 miljoen voor Dani Alves
Alvessiquote:Op maandag 9 april 2012 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dries is zijn melktandjes verloren. Guidetti vindt ze zaterdag wel terug,.
Of Zlatan naar Barcelonaquote:Op maandag 9 april 2012 20:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net zo'n faal als Torres naar Chelseaquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jules_de_Cortequote:Op maandag 9 april 2012 20:35 schreef pberends het volgende:
Wie was die Jules nou, toch geen Jules Deelder
Renee had het over Jules de Corte.quote:Op maandag 9 april 2012 20:35 schreef pberends het volgende:
Wie was die Jules nou, toch geen Jules Deelder
quote:Op maandag 9 april 2012 20:37 schreef satecl het volgende:
Het Legioen maakt de Kuip magisch. PSV en Heracles volk niet, daarom was het een saaie finale
Ik zei gisteravond al tegen je dat het donkerrood wasquote:
Zou jij je niet moeten schamen?quote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een orginele teksten weer. Vrijdag weer hetzelfde?
quote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef satecl het volgende:
Toivonen is nog smeriger dan Verthongen en Suarez bij elkaar.
jep, je hebt meer dan gelijkquote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zei gisteravond al tegen je dat het donkerrood was
Als die Toivonen zich zo blijft gedragen, ja.quote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker bagatelliseren hequote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
bagatelliseren no2quote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
Iedere keer moet Toivonen ook iemand schoppen omdat die retard van een Wijnaldum altijd zijn man laat lopen
Of twee + z'n kuitbeenquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
Iedere keer moet Toivonen ook iemand schoppen omdat die retard van een Wijnaldum altijd zijn man laat lopen
Toivonen doet het zelf hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 20:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iedere week weer dit gelul, kunnen we door?
Dit staat er compleet los van, niet interessant lopen doen en ik noemde hem net nog een psychopaat.. lekker selectief quoten.quote:
En daar is de volgendequote:Op maandag 9 april 2012 20:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iedere week weer dit gelul, kunnen we door?
Als hij het op straat zal doen, moet ie een paar dagen zittenquote:
HIJ GING VOOR DE BAL JONGENS!quote:Op maandag 9 april 2012 19:57 schreef pberends het volgende:
"Het was een terechte gele kaart", zei Toivonen na de wedstrijd tegen Goal.com. "Ik raakte zijn enkel of kuit denk ik. Ik heb daarna mijn excuses aangeboden aan Overtoom. Of het een rode kaart waard was? Nee, dat denk ik niet. Ik ging voor de bal."
http://www.goal.com/nl/ne(...)nee-dat-denk-ik-niet
quote:Op maandag 9 april 2012 20:40 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
HIJ GING VOOR DE BAL JONGENS!
Ah, de troll is weer terugquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:41 schreef inZanity het volgende:
Och het wekelijkse Real bashen is weer begonnen hoor.
Vi
Ik heb je gemist.quote:
Wat een sneu stuk stront, terecht dat ze het er over hebben.quote:Op maandag 9 april 2012 20:40 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Pepe, de Toivoinen van de Spaanse competitie.quote:
Waar is Balotelli?quote:Op maandag 9 april 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Pepe - De Jong - Toivonen in een elftal..
Ik zeg nergens dat ik het goed keur. Maar dat structurele gelul van Johan over dat de sponsor er wat aan moet doen als een speler iets lomps doet wordt een beetje eentonig.quote:Op maandag 9 april 2012 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En daar is de volgende
Bagatelisseer maar voort
Oooh. Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 9 april 2012 20:40 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
+ Zlatan en Balotelli.quote:Op maandag 9 april 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Suárez maakt geen randdebielenovertredingen hoor. Ga maar weer in de zandbak jongen
Bakkal bijten.quote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Suárez maakt geen randdebielenovertredingen hoor. Ga maar weer in de zandbak jongen
En dat noemt zich een Italiaanquote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef tong80 het volgende:
Ik vind trouwens de rooie sweater met daaronder een blauwe blouse veel erger dan het colbertje van Derksen. De kleermaker van Derksen heeft geen smaak Maar Schelvis heeft zelf geen smaak.
Nee, die bijt mensen. Dat is lekker normaal.quote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt.. iemand bijten is normaalquote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hannibal Lector zou trots op hem zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dafuq?quote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp waarom Nigel de Jong zo scherp op de snede speelt: hij is goed ingeburgerd in Engeland.quote:Op maandag 9 april 2012 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
jan wouters op de ?quote:Op maandag 9 april 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pepe - Stam - Materazzi - ?
De Jong - van Bommel
Balotelli - Toivonen - Gatusso
Ibrahimovic
Sergio Ramosquote:Op maandag 9 april 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pepe - Stam - Materazzi - ?
De Jong - van Bommel
Balotelli - Toivonen - Gatusso
Ibrahimovic
Suarez is ook helemaal van de pot gerukt manquote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barcelonaquote:
quote:
Natuurlijk, jouw club koopt alleen maar afdankertjes van zesdeklassers uit Argentinië, Brazilië en Italië...quote:
..... grapje zeker?quote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef Elusive het volgende:
[..]
..... grapje zeker?
[ afbeelding ]
Suarez = Toivonenx10
Hij doet zichzelf meer schade aan zo te zien.quote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef Elusive het volgende:
[..]
..... grapje zeker?
[ afbeelding ]
Suarez = Toivonenx10
Wtf, deze ken/herinner ik mij geen eensquote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef Elusive het volgende:
[..]
..... grapje zeker?
[ afbeelding ]
Suarez = Toivonenx10
Hij beschermt een speler van zijn club net zo hard als sommige PSVers doen, hij is zo hypocriet als iets maar dat maak je hem niet duidelijk.quote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef Elusive het volgende:
[..]
..... grapje zeker?
[ afbeelding ]
Suarez = Toivonenx10
quote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Natuurlijk, jouw club koopt alleen maar afdankertjes van zesdeklassers uit Argentinië, Brazilië en Italië...
quote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Suárez maakt geen randdebielenovertredingen hoor.
Die kan er echt helemaal niets vanquote:
Ben je niet in de war met een failliete Schotse voetbalclub?quote:Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn club heeft dit seizoen welgeteld 0 spelers gekocht..
¤ 1,2 miljoenquote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Aadje als klankbord. Kan hij nog een afkoopsom bedingen?
Hij zit ook flink te geeuwen nu, de tering. Misschien kan hij beter bij een plaatselijk wedstrijdje curling gaan zitten.quote:Op maandag 9 april 2012 20:52 schreef Evertjan het volgende:
die vent in het rood achter JD zit te slapen!!!!
Liefdesbeet manquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
WTF is er aan de hand met die vrouw/man in het publiek
De hele tijd zit ie zoquote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Spion voor Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hij hoorde dat het over Feyenoord gingquote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 9 april 2012 20:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een failliete Schotse voetbalclub?
Je was toch voor Glasgow Rangers?quote:
Ja, dat viel me ook al op. Zeker een lage stofwisseling...quote:
Hij kijkt even naar de grond, dat kan niet?quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
goedemorgenquote:Op maandag 9 april 2012 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan lijkt op Pipo de Clown zo trouwens
á la van Persie en Derksen?quote:Op maandag 9 april 2012 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
Komt Kuyt met de trein om Koeman te begroeten?
Hij zat anders ook flink te geeuwen net. Alsof je een zwart gat van dichtbij zag, niet normaal zeg.quote:Op maandag 9 april 2012 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kijkt even naar de grond, dat kan niet?
Dit doe ik ook altijd als die VI-watchers aan het woord zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Kuyt vliegangst?quote:Op maandag 9 april 2012 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
Komt Kuyt met de trein om Koeman te begroeten?
Hij/zij lijkt nooit te reageren op wat er gebeurt in de studioquote:Op maandag 9 april 2012 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kijkt even naar de grond, dat kan niet?
Behalve als Thijs praat over zijn vriendin. Of die kerel over zaaddodende gesprekken.quote:Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit doe ik ook altijd als die VI-watchers aan het woord zijn.
Hebben ze die vergelijking al gemaakt?quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit doe ik ook altijd als die VI-watchers aan het woord zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |