quote:
Ik weet niet eens of het van mannen wel magquote:Op maandag 9 april 2012 20:53 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maar dat mag niet van vrouwen, Toch?
JaJa, Zou ik ook maar zeggen.quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het van mannen wel magNu je het zegt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef plopkweker het volgende:
[..]
JaJa, Zou ik ook maar zeggen.Ik zeg het toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat lichaamsdeel wil ik niet zien, sowieso.quote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd welk lichaamsdeel hij laat zien als ze kampioen worden.
Oe ik verheug me er al opquote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
Zal wel flink opgezwollen zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat lichaamsdeel wil ik niet zien, sowieso.
Ik denk dat hij zijn shirt uittrekt, vlegel dat het is.quote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ligt gevoelig he? Zwolle <-> Deventerquote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef Blinker het volgende:
Ik begin vast met het schrijven van een klachtbrief naar de KNVB.
Ik zal er streng op toezien dat er sancties zullen worden opgelegd .
Hoeveel meer lichaamsdelen hebben we dan de wel bekende pik?quote:Op maandag 9 april 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ik ga de potjes wel missen tegen de Eaglesquote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef Blinker het volgende:
Ik begin vast met het schrijven van een klachtbrief naar de KNVB.
Ik zal er streng op toezien dat er sancties zullen worden opgelegd .
Inderdaad, dat waren altijd gratis puntenquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ga de potjes wel missen tegen de Eagles
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:43 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Inderdaad, dat waren altijd gratis punten
Ook veel goede herinneringen aan. Natuurlijk de wedstrijd van het jaar. Laatste keer dat ik er was, was bij deze wedstrijd:quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]![]()
Maar eerlijk is eerlijk. Waren altijd vette wedstrijden qua sfeer. Het is al weer aantal jaartjes geleden hoor dat ik er bij was in Deventer, maar uit tegen de Eagles als je d'r weer eens had gewonnen met z'n allen in dat hok. Genieten man
'Wij zijn niet bang want Johan is erbij'quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ook veel goede herinneringen aan. Natuurlijk de wedstrijd van het jaar. Laatste keer dat ik er was, was bij deze wedstrijd:
Ja, fantastische gozer was dat. En Bertje Zuurman.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
'Wij zijn niet bang want Johan is erbij'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |