quote:Op maandag 9 april 2012 20:37 schreef satecl het volgende:
Het Legioen maakt de Kuip magisch. PSV en Heracles volk niet, daarom was het een saaie finale
Ik zei gisteravond al tegen je dat het donkerrood wasquote:
Zou jij je niet moeten schamen?quote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een orginele teksten weer. Vrijdag weer hetzelfde?
quote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef satecl het volgende:
Toivonen is nog smeriger dan Verthongen en Suarez bij elkaar.
jep, je hebt meer dan gelijkquote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zei gisteravond al tegen je dat het donkerrood was
Als die Toivonen zich zo blijft gedragen, ja.quote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker bagatelliseren hequote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
bagatelliseren no2quote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
Iedere keer moet Toivonen ook iemand schoppen omdat die retard van een Wijnaldum altijd zijn man laat lopen
Of twee + z'n kuitbeenquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
Iedere keer moet Toivonen ook iemand schoppen omdat die retard van een Wijnaldum altijd zijn man laat lopen
Toivonen doet het zelf hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 20:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iedere week weer dit gelul, kunnen we door?
Dit staat er compleet los van, niet interessant lopen doen en ik noemde hem net nog een psychopaat.. lekker selectief quoten.quote:
En daar is de volgendequote:Op maandag 9 april 2012 20:39 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iedere week weer dit gelul, kunnen we door?
Als hij het op straat zal doen, moet ie een paar dagen zittenquote:
HIJ GING VOOR DE BAL JONGENS!quote:Op maandag 9 april 2012 19:57 schreef pberends het volgende:
"Het was een terechte gele kaart", zei Toivonen na de wedstrijd tegen Goal.com. "Ik raakte zijn enkel of kuit denk ik. Ik heb daarna mijn excuses aangeboden aan Overtoom. Of het een rode kaart waard was? Nee, dat denk ik niet. Ik ging voor de bal."
http://www.goal.com/nl/ne(...)nee-dat-denk-ik-niet
quote:Op maandag 9 april 2012 20:40 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
HIJ GING VOOR DE BAL JONGENS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |