Wtf, deze ken/herinner ik mij geen eensquote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef Elusive het volgende:
[..]
..... grapje zeker?
[ afbeelding ]
Suarez = Toivonenx10
Hij beschermt een speler van zijn club net zo hard als sommige PSVers doen, hij is zo hypocriet als iets maar dat maak je hem niet duidelijk.quote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef Elusive het volgende:
[..]
..... grapje zeker?
[ afbeelding ]
Suarez = Toivonenx10
quote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Natuurlijk, jouw club koopt alleen maar afdankertjes van zesdeklassers uit Argentinië, Brazilië en Italië...
quote:Op maandag 9 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Suárez maakt geen randdebielenovertredingen hoor.
Die kan er echt helemaal niets vanquote:
Ben je niet in de war met een failliete Schotse voetbalclub?quote:Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef inZanity het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn club heeft dit seizoen welgeteld 0 spelers gekocht..
¤ 1,2 miljoenquote:Op maandag 9 april 2012 20:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Aadje als klankbord. Kan hij nog een afkoopsom bedingen?
Hij zit ook flink te geeuwen nu, de tering. Misschien kan hij beter bij een plaatselijk wedstrijdje curling gaan zitten.quote:Op maandag 9 april 2012 20:52 schreef Evertjan het volgende:
die vent in het rood achter JD zit te slapen!!!!
Liefdesbeet manquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
WTF is er aan de hand met die vrouw/man in het publiek
De hele tijd zit ie zoquote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Spion voor Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hij hoorde dat het over Feyenoord gingquote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 9 april 2012 20:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een failliete Schotse voetbalclub?
Je was toch voor Glasgow Rangers?quote:
Ja, dat viel me ook al op. Zeker een lage stofwisseling...quote:
Hij kijkt even naar de grond, dat kan niet?quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
goedemorgenquote:Op maandag 9 april 2012 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan lijkt op Pipo de Clown zo trouwens
á la van Persie en Derksen?quote:Op maandag 9 april 2012 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
Komt Kuyt met de trein om Koeman te begroeten?
Hij zat anders ook flink te geeuwen net. Alsof je een zwart gat van dichtbij zag, niet normaal zeg.quote:Op maandag 9 april 2012 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kijkt even naar de grond, dat kan niet?
Dit doe ik ook altijd als die VI-watchers aan het woord zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Kuyt vliegangst?quote:Op maandag 9 april 2012 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
Komt Kuyt met de trein om Koeman te begroeten?
Hij/zij lijkt nooit te reageren op wat er gebeurt in de studioquote:Op maandag 9 april 2012 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kijkt even naar de grond, dat kan niet?
Behalve als Thijs praat over zijn vriendin. Of die kerel over zaaddodende gesprekken.quote:Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit doe ik ook altijd als die VI-watchers aan het woord zijn.
Hebben ze die vergelijking al gemaakt?quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 20:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit doe ik ook altijd als die VI-watchers aan het woord zijn.
Ja, samen met Zlatan, Suarez en Toivonenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |