Dat is in Amsterdam. Lekker makkelijk voor jequote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, geen partijavond. Meer iets in de Balie ofzo.
Ik heb visitekaartjesquote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij kom ik Nieuwspoort niet eens in. Of is een perskaart afdoende?
Nee zo'n feest is het niet.quote:
Je moet zo'n pasje hebben.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij kom ik Nieuwspoort niet eens in. Of is een perskaart afdoende?
Dezelfde die je nodig hebt als je bij je moeder langsgaat?quote:
Nou inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Hexagon het volgende:
Wat vind ik die Frits Huffnagel een verwaande blaaskaak, strontvervelend figuur
Pijnlijk voor je date.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee zo'n feest is het niet.
VS is datende, maar nog immer single, wellicht binnenkort die knoop maar doorhakken.
Een kruising tussen Boris Johnson en Paul de Leeuw.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Hexagon het volgende:
Wat vind ik die Frits Huffnagel een verwaande blaaskaak, strontvervelend figuur
Die kun je beter niet laten zien als je wij aan dezelfde tafel zitten. Dan schaam je je waarschijnlijk.quote:
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dezelfde die je nodig hebt als je bij je moeder langsgaat?
quote:
Slechte grap ook.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee zo'n feest is het niet.
VS is datende, maar nog immer single, wellicht binnenkort die knoop maar doorhakken.
Je zou wensen dat ze hem op de plek van Leers neerzetten waar hij de komende jaren flink de beerput over zich heen krijgt.quote:
Ik heb geen schaamte.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die kun je beter niet laten zien als je wij aan dezelfde tafel zitten. Dan schaam je je waarschijnlijk.
IaMauro.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zou wensen dat ze hem op de plek van Leers neerzetten waar hij de komende jaren flink de beerput over zich heen krijgt.
Hij beperkt zich wel tot schreeuwen van de zijlijnquote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zou wensen dat ze hem op de plek van Leers neerzetten waar hij de komende jaren flink de beerput over zich heen krijgt.
Het heet niks voor niks een plofkop, na een maand zal die live op Politiek24 exploderen door alle hoofdpijndossiersquote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Het begint nu wel echt te rommelen intern.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:29 schreef remlof het volgende:
Erik, hoe lang denk jij dat dit gammele kabinet nog blijft zitten?
Ik vind het echt het schoolvoorbeeld van een meningloze windvaan die zich de man voelt omdat ie toevallig bij een machtige partij zit.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:24 schreef eriksd het volgende:
Frits zit Dibi wel lekker dwars. Heerlijk
Frits
Ik zet er één bitterbal op dat ze nog voor het zomerreces struikelen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Het begint nu wel echt te rommelen intern.
Ik denk dat ze het zomerreces nog wel overleven. Ik zou mijn geld op november zetten of vlak na de kerstvakantie, februari oid.
Zou de sfeer nog meer verziekt kunnen raken dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:42 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat ze 2013 nog wel halen en dat de sfeer dan zo verziekt is dat het met geen mogelijkheid meer bij elkaar te houden is.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:41 schreef remlof het volgende:
Jaja, kom er maar in zuurvoud.
Of zit je lul nog vast in de pomp?
Als de peilingen nog erger nieuws brengen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou de sfeer nog meer verziekt kunnen raken dan?
een nieuwe uitvoering van pompeuse lul ?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:41 schreef remlof het volgende:
Jaja, kom er maar in zuurvoud.
Of zit je lul nog vast in de pomp?
Ik denk dat ie nu zelfs een mangakussen heeftquote:Op woensdag 4 april 2012 23:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Zie ik hem wel voor aan ja. Wedden dat hij ook een Bio-Stabiel heeft gekocht?
Je zit nog met een ander probleem: de fractie is rechtser dan het huidige CDA-electoraat. Ook de "nieuwe koers" wijkt af van de kamerleden. Ergo: men heeft veel over voor dit kabinet.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij Balkenende IV lukte hetquote:Op woensdag 4 april 2012 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
een nieuwe uitvoering van pompeuse lul ?
Ze zullen hun best wel doen. Net als stellen doe voor de kinderen bij elkaar blijven. Maar op een gegeven moment gaan ze met het servies gooien en vlucht er alsnog een naar moeder.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zit nog met een ander probleem: de fractie is rechtser dan het huidige CDA-electoraat. Ook de "nieuwe koers" wijkt af van de kamerleden. Ergo: men heeft veel over voor dit kabinet.
Aha, die hebben dit kabinet geïnstalleerdquote:Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef waht het volgende:
Ach, een simpele tactiek van de GL-types om die illegalen hier te houden.
Wat? Amsterdam gaat het over.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha, die hebben dit kabinet geïnstalleerd?
Ik snap de klacht van Kamp enerzijds wel: onverzekerde mensen op werkplekken, dat is vragen om problemen. Bovendien gaan andere bedrijven dan ook morren.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:58 schreef remlof het volgende:
Dit kabinet laat zich nu wel heel erg kennen
Verzeker ze dan, ze volgen ook onderwijs.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap de klacht van Kamp enerzijds wel: onverzekerde mensen op werkplekken, dat is vragen om problemen. Bovendien gaan andere bedrijven dan ook morren.
Anderzijds: hoe groot is het probleem nou. Laat ze het diploma halen, kunnen ze in hun thuisland wat opbouwen.
Of over achterlijk beleid waar Kamp mee bezig is?quote:
Kan niet, want illegaal. Zou wel erg dure collectiviteit worden. Nederland als internationaal opvang- en ziekenhuis.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Verzeker ze dan, ze volgen ook onderwijs.
Scholier zijn is niet de bepalende factor. Je snapt zelf ook wel hoe dit tegen het beleid van Kamp indruist.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of over achterlijk beleid waar Kamp mee bezig is?
Scholieren verbieden stage te lopen, hoe sneu kan je het krijgen?
Gaan die lieden vrijwillig terug naar hun moederland om de boel aldaar op te bouwen?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap de klacht van Kamp enerzijds wel: onverzekerde mensen op werkplekken, dat is vragen om problemen. Bovendien gaan andere bedrijven dan ook morren.
Anderzijds: hoe groot is het probleem nou. Laat ze het diploma halen, kunnen ze in hun thuisland wat opbouwen.
Nee, uiteraard moet je ze een handje helpen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:05 schreef waht het volgende:
[..]
Gaan die lieden vrijwillig terug naar hun moederland om de boel aldaar op te bouwen?
Jullie niet , wij wel, met jullie geld.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef waht het volgende:
Ach ja, uiteindelijk draait het hierom: we kunnen niet iedereen helpen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik mag Henk Kamp wel. Harde taal en recht voor zijn raap. Schoothondje van Wilders.
Laat Kamp dan zijn beleid aanpassen in plaats van scholieren hier onder laten lijden.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef waht het volgende:
[..]
Scholier zijn is niet de bepalende factor. Je snapt zelf ook wel hoe dit tegen het beleid van Kamp indruist.
Boefje.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jullie niet , wij wel, met jullie geld.
Jullie ook niet, maar je chronische zelfoverschatting is tekenend.quote:
Het zou me niks verbazen als dergelijke scholen nu al verzekeringen hebben tegen dingen die scholieren overkomen tijdens hun stagesquote:Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan niet, want illegaal. Zou wel erg dure collectiviteit worden. Nederland als internationaal opvang- en ziekenhuis.
Wat moet Kamp aanpassen? Amsterdam werkt niet mee, dat moeten ze gewoon wel doen. Einde verhaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat Kamp dan zijn beleid aanpassen in plaats van scholieren hier onder laten lijden.
maar goed we hebben het over een kabinet dat agenten quota oplegt om maar zoveel mogelijk illegalen op te pakken ook al doen ze geen vlieg kwaad
Uitzetten lukt dit land vaak niet dus dat lijkt me niet zo heel belangrijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:05 schreef waht het volgende:
[..]
Gaan die lieden vrijwillig terug naar hun moederland om de boel aldaar op te bouwen?
Ziet niemand dan hier het patroon? "Illegale jongeren hebben het recht een opleiding te volgen, maar het kabinet ziet het lopen van een stage als werk. Daarvoor is een tewerkstellingsvergunning nodig en illegalen kunnen die niet krijgen." Als ze illegaal zijn, mogen ze niet werken, dus moeten ze het land uit. Ookal proberen ze zich juist actief in te zetten. Als het zogenaamd oorlogsmisdadigers zijn moeten ze hun bek houden, en uiteindelijk het land uit. Hoe de feiten dan ook werkelijk zijn. Als het hardwerkende Nederlanders zijn die zich ooit in hun geboortedatum hebben vergist zijn ze leugenaars, en moeten ze oprotten.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:58 schreef remlof het volgende:
Dit kabinet laat zich nu wel heel erg kennen
Beetje dommige man om wat dommig publiek naar de VVD te lokken.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef robin007bond het volgende:
Ik mag Henk Kamp wel. Harde taal en recht voor zijn raap.
Het is ook tekenend dat jij nog steeds niet kan onderscheiden wanneer ik wel serieus ben en wanneer niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jullie ook niet, maar je chronische zelfoverschatting is tekenend.
Neuh, daar draait dit niet om. Dit is geldingsdrang om de PVV tevreden te houden.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:07 schreef waht het volgende:
Ach ja, uiteindelijk draait het hierom: we kunnen niet iedereen helpen.
Als er een politicus opstaat met dergelijke ballen krijg ik weer enige hoop.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:08 schreef eriksd het volgende:
Ik zou best de plaats van Leers over willen nemen. Dan gaan we in alle stilte geval voor geval bekijken, en zodra links weer moreel bezwaard iemand mediatechnisch adopteert gaat hij weg. Zijn we van dat hyperige gedoe ook af.
En ik zou dat ook exact zo in de kamer zeggen. Wegwezen met dat fact-free PR technisch geinstigeerde geneuzel.
Dat is in elke coalitie toch zo?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, daar draait dit niet om. Dit is geldingsdrang om de PVV tevreden te houden.
Dat is uiteindelijk wel degelijk waar het om draait. Jij blijft hangen in oppervlakkig geneuzel, hoe waar dat ook is.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh, daar draait dit niet om. Dit is geldingsdrang om de PVV tevreden te houden.
Het blijkt dat het beleid schadelijke bij-effecten heeft. Dan kan je met oogkleppen door proberen te stomen of je denkt nog eens naquote:Op donderdag 5 april 2012 00:09 schreef waht het volgende:
[..]
Wat moet Kamp aanpassen? Amsterdam werkt niet mee, dat moeten ze gewoon wel doen. Einde verhaal.
Hij blaat wel eens wat onzin uit, maar het is wel een daadkrachtige politicus.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beetje dommige man om wat dommig publiek naar de VVD te lokken.
Welke effecten heb je het dan over?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het blijkt dat het beleid schadelijke bij-effecten heeft. Dan kan je met oogkleppen door proberen te stomen of je denkt nog eens na.
Allicht maar de maatregelen zijn wat dubieuzer in dit gevalquote:
Het is tekenend dat je trollpogingen onnavolgbaar zijn. En daarnaast ook gewoon niet grappig. Dit i.t.t. andere users.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is ook tekenend dat jij nog steeds niet kan onderscheiden wanneer ik wel serieus ben en wanneer niet.
Want mensen die stage lopen zonder Hollandsch paspoort verspreiden nare luchtjes ofzo? Waar ben je zo bang voor?quote:
Hoppa, serieuze kritiek.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is tekenend dat je trollpogingen onnavolgbaar zijn. En daarnaast ook gewoon niet grappig. Dit i.t.t. andere users.
Dat we niet iedereen kunnen helpen beseft iedereen. Maar als de uitwerking van beleid compleet stupide uit blijkt te pakken moet je daar niet aan vasthouden om een of andere achterlijke partij tevreden te houdenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:11 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel degelijk waar het om draait. Jij blijft hangen in oppervlakkig geneuzel, hoe waar dat ook is.
Krijgt niks voor elkaar.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij blaat wel eens wat onzin uit, maar het is wel een daadkrachtige politicus.
Dat een scholier wel aan een opleiding kan beginnen en bijna af kan maken maar door rigide regeltjes toe te passen die opleiding niet af kan maken.quote:
Ze stinken ja. Net als homo's.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Want mensen die stage lopen zonder Hollandsch paspoort verspreiden nare luchtjes ofzo? Waar ben je zo bang voor?
We zijn niet zo goed in uitzetten. Dan heb ik liever dat de mensen die we niet uitgezet krijgen naar school gaan dan de criminaliteit in.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef Reya het volgende:
Afgezien van asielzoekers die nog in een procedure zitten, zie ik überhaupt niet in waarom illegalen in Nederland naar school zouden moeten gaan.
Door willekeurig te strooien met 'illegalen hebben recht op ..' is dat zo goedgepraat natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef Reya het volgende:
Afgezien van asielzoekers die nog in een procedure zitten, zie ik überhaupt niet in waarom illegalen in Nederland naar school zouden moeten gaan.
quote:Op donderdag 5 april 2012 00:16 schreef waht het volgende:
[..]
Door willekeurig te strooien met 'illegalen hebben recht op ..' is dat zo goedgepraat natuurlijk.
Dat mogen jij en Erik vinden , hoor ik wel vaker van jullie en kan me niet zoveel schelen , maar so be it.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is tekenend dat je trollpogingen onnavolgbaar zijn. En daarnaast ook gewoon niet grappig. Dit i.t.t. andere users.
Ah. Ja dat is enigszins krom. Maar goed, door de wildgroei aan wetgeving zijn dit soort gevallen alles behalve verwonderlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat een scholier wel aan een opleiding kan beginnen en bijna af kan maken maar door rigide regeltjes toe te passen die opleiding niet af kan maken.
Je mag minderjarige kinderen niet uitzetten, en na x-jaar begint men te roepen dat ze hier te lang zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
We zijn niet zo goed in uitzetten. Dan heb ik liever dat de mensen die we niet uitgezet krijgen naar school gaan dan de criminaliteit in.
Maar wat daarna? Ze kunnen alsnog niet aan de slag, want ze hebben geen enkele reguliere status.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
We zijn niet zo goed in uitzetten. Dan heb ik liever dat de mensen die we niet uitgezet krijgen naar school gaan dan de criminaliteit in.
Precies.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef Reya het volgende:
Omdat ze hier toch zitten en mochten ze wel worden toegelaten na een lange tijd zij een achterstand oplopen?quote:
Oh, maak je geen zorgen, de rest is het daarmee eens. Maar links-POL houdt wel vaker allochtoontjes de hand boven het hoofd, zeker als ze ook nog eens doen alsof ze oh zo ingeburgerd zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 00:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat mogen jij en Erik vinden , hoor ik wel vaker van jullie en kan me niet zoveel schelen , maar so be it.
Achterstand op wie? Afgaande op het niveau van hun geboorteland zitten ze prima.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omdat ze hier toch zitten en mochten ze wel worden toegelaten na een lange tijd zij een achterstand oplopen?
En dan doe je dat met zo'n "quote:
Eigenlijk vind ik het wel hip. Maarja, er moet ook gewerkt worden hé.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dan doe je dat met zo'n "" gezicht voor de spiegel ?
Behalve als ze rechts zijn en over robots praten.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen, de rest is het daarmee eens. Maar links-POL houdt wel vaker allochtoontjes de hand boven het hoofd, zeker als ze ook nog eens doen alsof ze oh zo ingeburgerd zijn.
Valt wel mee. Het interesseert ons alleen niet zo of je allochtoon bent of autochtoon. Als je maar brood op de plank brengt. Verder zeuren wij niet zo over labeltjes, omdat het er verder niet zoveel toe doet.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgen, de rest is het daarmee eens. Maar links-POL houdt wel vaker allochtoontjes de hand boven het hoofd, zeker als ze ook nog eens doen alsof ze oh zo ingeburgerd zijn.
Het argument 'nu ze er toch zijn, kunnen we net zo goed doen alsof het normale burgers zijn' zorgt voor nog veel meer Sahar of Mauro-taferelen waar een ventje of meisje met een lief accent en goede resultaten op school gebruikt wordt om alsnog de PR-machine te laten rollen voor de zoveelste pardonregeling.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Omdat ze hier toch zitten en mochten ze wel worden toegelaten na een lange tijd zij een achterstand oplopen?
Waar plaats je "de allerzwaksten" en "de rijken" in dit verhaal? Want dat zijn toch de linkse mantra's.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het interesseert ons alleen niet zo of je allochtoon bent of autochtoon. Als je maar brood op de plank brengt. Verder zeuren wij niet zo over labeltjes, omdat het er verder niet zoveel toe doet.
Oh ik heb niet zo ver teruggelezen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:20 schreef waht het volgende:
[..]
Achterstand op wie? Afgaande op het niveau van hun geboorteland zitten ze prima.
Ik ben eigenlijk voor open grenzen en geen sociale zekerheid. Dat voorkomt gelukszoekersquote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
Mits er wat hervormingen op gebied van sociale zekerheid komen ben ik voor minder strenge immigratiewetten.
Oh, en de eerste 6 jaar geen recht op sociale zekerheid.
Ik ook, maar dat is pragmatisch niet te doenquote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor open grenzen en geen sociale zekerheid. Dat voorkomt gelukszoekers.
Geen sociale zekerheid. Nee, dat is weer net een brug te ver.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk voor open grenzen en geen sociale zekerheid. Dat voorkomt gelukszoekers.
Dat doen alleen linksmenschen die geen verantwoordelijkheidsbesef hebben en de schuld graag bij anderen leggen. Ik heb het over mensen die wel graag aan de slag willen en dwars worden gezeten door mensen als de heer Kamp.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar plaats je "de allerzwaksten" en "de rijken" in dit verhaal? Want dat zijn toch de linkse mantra's.
Och, ik neem genoegen met een sobere vormquote:Op donderdag 5 april 2012 00:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen sociale zekerheid. Nee, dat is weer net een brug te ver.
Oke, fair enough.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat doen alleen linksmenschen die geen verantwoordelijkheidsbesef hebben en de schuld graag bij anderen leggen. Ik heb het over mensen die wel graag aan de slag willen en dwars worden gezeten door mensen als de heer Kamp.
Het is een drama, inderdaad. Illegalen buiten je land houden, vrij verkeer van personen of niet, is een volstrekte fictie. In ieder geval zou ik afraden al te aardig te gaan doen tegen illegalen, zelfs als een dergelijke strategie ten koste zou moeten gaan van kinderen. Mijn woonplaats is een voorbeeld van een stad die decennialang vrijwel zonder enige rem heeft gediend als trekpleister voor allerlei irreguliere types, en het resultaat is om te huilen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je mag minderjarige kinderen niet uitzetten, en na x-jaar begint men te roepen dat ze hier te lang zijn.
Zie je de onwerkbaarheid van het systeem. De roep om kortere procedures is ook gelul, want elke pro-deo advocaat gaat naar het Europees Hof waar de wachttijd nu enkele jaren is.
Kortom: het is allemaal zo vrijblijvend en niet constructief. En dan heb je ook nog een massa mensen die gewoon tegen elke buitenlander is, dat helpt al helemaal niet mee.
Eén van de langste posts van u die ik heb mogen lezen en meteen een hele goede.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is een drama, inderdaad. Illegalen buiten je land houden, vrij verkeer van personen of niet, is een volstrekte fictie. In ieder geval zou ik afraden al te aardig te gaan doen tegen illegalen, zelfs als een dergelijke strategie ten koste zou moeten gaan van kinderen. Mijn woonplaats is een voorbeeld van een stad die decennialang vrijwel zonder enige rem heeft gediend als trekpleister voor allerlei irreguliere types, en het resultaat is om te huilen.
Rechts vs links is zó achterhaald.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tofik Dibi is een aluhoedje, had ik dat al gezegd?quote:
Misschien, heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tofik Dibi is een aluhoedje, had ik dat al gezegd?
Exact.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is een drama, inderdaad. Illegalen buiten je land houden, vrij verkeer van personen of niet, is een volstrekte fictie. In ieder geval zou ik afraden al te aardig te gaan doen tegen illegalen, zelfs als een dergelijke strategie ten koste zou moeten gaan van kinderen. Mijn woonplaats is een voorbeeld van een stad die decennialang vrijwel zonder enige rem heeft gediend als trekpleister voor allerlei irreguliere types, en het resultaat is om te huilen.
P&W vanavond.quote:
Zijn optreden was niet al te bestquote:Op donderdag 5 april 2012 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoezo dat dan. Ik heb je vorige post trouwens wel gelezen maar heb er ook geen antwoord op.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helden hebben dat niet nodig, want held.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja. Je hebt het alleen nog niet onderbouwd. Iets wat ik altijd wel waardeer ik POL.
Kamp of jij? Tot nu toe vind ik beiden maar droeftoeters met slap geblaat. Zo heeft je moeder je niet opgevoed.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helden hebben dat niet nodig, want held.
Stel je niet aan, Nederland is dankzij de PVV al het minst gastvrije land van Europa.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan niet, want illegaal. Zou wel erg dure collectiviteit worden. Nederland als internationaal opvang- en ziekenhuis.
Dan hebben ze in elk geval een vak geleerd. Mocht uiteindelijk die uitzetting op termijn misschien toch een keer bijna gaan lukken dan zijn ze kansrijker elders als ze een NL diploma voor bv automonteur of systeembeheerder hebben.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar wat daarna? Ze kunnen alsnog niet aan de slag, want ze hebben geen enkele reguliere status.
met folk, beetje dropkick murphy's style.quote:
Kane is een goed moment om te gaan eten.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:03 schreef Tem het volgende:
Ah Triggerfinger komt ook zie ik, beetje jammer van Kane alleen.
lekker is dat, extra discriminatie, waarom zouden regels rondom de WW voor immigranten anders zijn dan voor autochtonen? Of hoeven die werknemers de eerste 6 jaar ook geen WW-premie te betalen? (wat dan weer het 'ze pikken onze banen in' argument zou versterken..)quote:Op donderdag 5 april 2012 00:21 schreef robin007bond het volgende:
Mits er wat hervormingen op gebied van sociale zekerheid komen ben ik voor minder strenge immigratiewetten.
Oh, en de eerste 6 jaar geen recht op sociale zekerheid.
Handvol zeteltjes max.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:25 schreef robin007bond het volgende:
Zou een echte klassiek-liberale partij het goed doen?
Ik begrijp de aantrekkelijkheid van een dergelijke regeling, maar daar staat tegenover dat je uiteindelijk hele families een vorm van valse hoop geeft. Kinderen en jongeren gaan naar school, maken vrienden, wortelen zich; uiteindelijk wordt het onmogelijk om nog tot uitzetting over te gaan. Onder de lijn maak je dus een keuze voor permanent verblijf, al dan niet geregulariseerd.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan hebben ze in elk geval een vak geleerd. Mocht uiteindelijk die uitzetting op termijn misschien toch een keer bijna gaan lukken dan zijn ze kansrijker elders als ze een NL diploma voor bv automonteur of systeembeheerder hebben.
Of klinkt het alternatief van de criminaliteit aantrekkelijker?
Ik moet bij Kane altijd poepen.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:12 schreef betyar het volgende:
[..]
met folk, beetje dropkick murphy's style.
[..]
Kane is een goed moment om te gaan eten.
Ik weet niet of dit uiteindelijk uitzetting meer onmogelijk maakt dan nu al het geval is. Zolang Nederland asielzoekers nog regelmatig op het station dumpt met hun bezit en geld voor een kaartje naar onbekende bestemming en ze dan het systeem uitschrijft creëren we zelf ook mede het probleem. En om mensen nou maar onderwijs te gaan ontzeggen omdat ons land er niet in slaagt om mensen uit te zetten vind ik ook maar een bijzondere benadering.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik begrijp de aantrekkelijkheid van een dergelijke regeling, maar daar staat tegenover dat je uiteindelijk hele families een vorm van valse hoop geeft. Kinderen en jongeren gaan naar school, maken vrienden, wortelen zich; uiteindelijk wordt het onmogelijk om nog tot uitzetting over te gaan. Onder de lijn maak je dus een keuze voor permanent verblijf, al dan niet geregulariseerd.
Ik ga hier verder niet meer op in.quote:Op donderdag 5 april 2012 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Want als hun papieren na tien jaar nog niet in orde zijn is dat vooral onze schuld.
Dat zal wel op alfabetische volgorde geweest zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:13 schreef TitusPullo het volgende:
Ik zag een advertentie voor Beach Pop waarop Bloef boven de Golden Earring stond.
Mauro? Die komt ook op Paaspop.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
Gaat het over illegalen?
Dat is meer een onderwerp voor schuimbekkende NWS-users.
Verkleed als een chocolade Paashaas.quote:
Klopt. Eigenlijk haat ik alle mensen met een kleurtje. Door mij te verbaal te verzetten tegen de uitzetting van Mauro, sus ik mijn geweten. Eigenlijk is solidair een woord dat helemaal niet in mijn vocabulair voorkomt.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:08 schreef waht het volgende:
De linksen spelen een vuil spel met illegalen. Achter een masker van solidariteit.
Ik zie het al, jouw persoonlijke ervaringen zitten in de weg. Het 'grote plaatje', remlof. Daarvoor is beleid bedoeld. Niet voor die ene man wiens verdriet begrijpelijk is.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:17 schreef remlof het volgende:
Hmm, in de rij voor een verblijfsvergunning bij de vreemdelingenpolitie in Milaan heb ik verschillende illegalen gezien die te horen kregen dat ze werden uitgezet. Met vrouw en kinderen.
Dan zie je zo'n volwassen man breken, dat is geen vrolijk gezicht...
Mwah, je kan ze het moeilijk kwalijk nemen. Dat is namelijk dé strategie om je klanten te dienen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:36 schreef Picchia het volgende:
Ze moeten die asieladvocaten die iemand negen jaar met valse hoop durven bezig te houden ook het land uit schoppen.
Dat lijkt mij sterk. Door in beroep te gaan bij een uitzichtloze zaak dien je enkel je eigen belang. En volgens mij zijn er al advocaten daarvoor op het matje geroepen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:38 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, je kan ze het moeilijk kwalijk nemen. Dat is namelijk dé strategie om je klanten te dienen.
Maar je krijgt makkelijker het 'oh wat zijn ze zielig'-volk achter je naarmate ze langer hier zijn. Dat is de crux van de zaak. En door dat hele gezeik rond Mauro, Sahar en wie dan ook wordt dit gedrag verder aangemoedigd.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk. Door in beroep te gaan bij een uitzichtloze zaak dien je enkel je eigen belang. En volgens mij zijn er al advocaten daarvoor op het matje geroepen.
Dat helpt misschien in de politiek, maar niet in de rechtszaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:47 schreef waht het volgende:
[..]
Maar je krijgt makkelijker het 'oh wat zijn ze zielig'-volk achter je naarmate ze langer hier zijn. Dat is de crux van de zaak. En door dat hele gezeik rond Mauro, Sahar en wie dan ook wordt dit gedrag verder aangemoedigd.
Was Mauro hier nog steeds zonder die media-aandacht?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat helpt misschien in de politiek, maar niet in de rechtszaal.
als het valse hoop is zeker...quote:Op donderdag 5 april 2012 11:36 schreef Picchia het volgende:
Ze moeten die asieladvocaten die iemand negen jaar met valse hoop durven bezig te houden ook het land uit schoppen.
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef waht het volgende:
[..]
Was Mauro hier nog steeds zonder die media-aandacht?
Misschien zit jou wel die koker je blikveld in de weg.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:23 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zie het al, jouw persoonlijke ervaringen zitten in de weg. Het 'grote plaatje', remlof. Daarvoor is beleid bedoeld. Niet voor die ene man wiens verdriet begrijpelijk is.
Er is toch niets verandert in zijn situatie?quote:Op donderdag 5 april 2012 11:53 schreef waht het volgende:
[..]
Was Mauro hier nog steeds zonder die media-aandacht?
Onmogelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien zit jou wel die koker je blikveld in de weg.
Dat studievisum leek mij een verlenging van zijn verblijf alhier.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Er is toch niets verandert in zijn situatie?
Als het zoveel jaar duurt dan is het eerder de advocaat zijn schuld dan die van de IND. Het is vrij gangbaar dat sommige juridische procedures in Nederland zo lang duren. Een gewone burger laat zijn zaak daarom ook zelden tot de Hoge Raad komen, vooral als ze daarvoor negen jaar in een hondenhok moeten wonen.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als het valse hoop is zeker...
als die advocaten echter zelfs een goede grond hebben en kunnen aantonen dat bv de IND al jarenlang er een zooitje van maakt en gewoon fikse fouten maakt en die fouten probeert te verhullen door procedure's te gaan schuiven net zo lang totdat inderdaad een rechter na vele jaren asielzoekers in het gelijk moet stellen; ben ik ervoor die IND-ambtenaren naar landen als Angola of Zimbabwe uit te zetten, in plaats van de asielzoekers die dan jarenlang aan het lijntje gehouden zijn...
Er zijn wel dingen veranderd in jouw zin.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Er is toch niets verandert in zijn situatie?
O ja, dat was ik vergeten. Vast wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:58 schreef waht het volgende:
[..]
Dat studievisum leek mij een verlenging van zijn verblijf alhier.
Op zolder bij remlof.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:02 schreef Picchia het volgende:
[..]
O ja, dat was ik vergeten. Vast wel.
`quote:Op donderdag 5 april 2012 12:06 schreef Picchia het volgende:
Eigenlijk zouden we in Afrika gewoon een deportatiekamp moeten hebben. Waar alle illegalen zonder bestemming afgezet kunnen worden, waarna ze vrij zijn om te vertrekken natuurlijk. Ergens in Somalië of zo.
Nu na het generaal pardon zijn er nog honderdduizend illegalen of iets volgens Leers. Ik betwijfel of Marokko trek heeft in zoveel mensen die actief vanaf hier gedeporteerd worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
`
Dat is er al sinds jaar en dag. De Sahara. En de Marokkaanse autoriteiten voeren je plannetje actief uit. In naam van de EU natuurlijk.
Daar heb ik ook mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:15 schreef Friek_ het volgende:
Vraag me alleen wel af of illegaliteit strafbaar stellen nu de oplossing van de eeuw is.
Dat hangt er vanaf welk doel je voor ogen hebt. Het zal vast wel helpen om criminaliteit te bestrijden. Het zal illegalen vast niet motiveren om uit eigen initiatief te vertrekken.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:15 schreef Friek_ het volgende:
Vraag me alleen wel af of illegaliteit strafbaar stellen nu de oplossing van de eeuw is.
Precies, laten we ze een inkomen geven, en gratis verzekering, wat onderwijs als we toch bezig zijn, onderdak. Och allemaal prima te doen, geld groeit toch aan de bomen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:19 schreef De_Guidance het volgende:
Het huidige beleid duwt illegalen de criminaliteit in juist.
Geen recht op werk, inkomen , verzekering. Toch moeten ze aan geld komen.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, laten we ze een inkomen geven, en gratis verzekering, wat onderwijs als we toch bezig zijn, onderdak. Och allemaal prima te doen, geld groeit toch aan de bomen.
Ja, geld geven aan volledig onbekende personen. What could go wrong?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
En heb jij een gratis verzekering ?
Nee, Marokko doet het voortraject. Oftewel, de mensen die naar Europa willen gaan en middels bootjes de oversteek willen wagen - die worden gedeporteerd naar de Sahara met bussen. En ze krijgen daar geld voor.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nu na het generaal pardon zijn er nog honderdduizend illegalen of iets volgens Leers. Ik betwijfel of Marokko trek heeft in zoveel mensen die actief vanaf hier gedeporteerd worden.
Helaas is Marokko nog iets te ontwikkeld om ze te overtuigen om massaal onbekende illegalen tot zich te nemen. Het zou me niets verbazen als Khadaffi en Italië wel zo'n overeenkomst hadden.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, Marokko doet het voortraject. Oftewel, de mensen die naar Europa willen gaan en middels bootjes de oversteek willen wagen - die worden gedeporteerd naar de Sahara met bussen. En ze krijgen daar geld voor.
Het heeft nogal indruk op je gemaakt.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:28 schreef eriksd het volgende:
En rechts verbieden! De_nuance weet het!
Evenals mensen met een vlekje of andere psychische problemen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:19 schreef De_Guidance het volgende:
Het huidige beleid duwt illegalen de criminaliteit in juist.
Geen recht op werk, inkomen , verzekering. Toch moeten ze aan geld komen.
Prima, wie wil illegalen aannemen als werknemer?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
En heb jij een gratis verzekering ?
Hahahaha, ik lig meteen weer dubbel als ik eraan terug moet denken.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:28 schreef eriksd het volgende:
En rechts verbieden! De_nuance weet het!
Berlusconi had een betere oplossing, gewoon de marine er met scherp op laten schieten. Dan had je twee vliegen in 1 klap geslagen, de marine kon oefenen en het illegalenprobleem opgelost.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, Marokko doet het voortraject. Oftewel, de mensen die naar Europa willen gaan en middels bootjes de oversteek willen wagen - die worden gedeporteerd naar de Sahara met bussen. En ze krijgen daar geld voor.
Nee, ik heb Paasvrij.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:44 schreef betyar het volgende:
Moeten jullie niet leren? Of werken? Stelletje parasieten.
Die is kapot, ik mis hem trouwens wel een beetje.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:45 schreef eriksd het volgende:
Ik ben een buitgemaakt telefoonhoesje aan het bestuderen.
Ze zijn een stuk goedkoper dan Polen, dat scheelt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prima, wie wil illegalen aannemen als werknemer?
Dat zal, maar niemand zit te springen op werknemers die niet erkend worden volgens de wet, bij een bedrijfsongeluk, of inspectie bijvoorbeeld zit je dan al zwaar in de penarie. Bovendien lijkt een rechtenloos persoon die zwart werkt met laag inkomen meer op moderne slavernij dan werknemer.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze zijn een stuk goedkoper dan Polen, dat scheelt natuurlijk.
Het was vrij tragisch om te zien hoe je gisteren aan een ieder die het wilde horen meedeelde dat Nuance rechts wil verbieden.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:41 schreef eriksd het volgende:
Uiteraard. Zo'n mooie stok om te slaan, heerlijk.
Ik wil wel hoor, maar het is niet mijn probleem als de scholen sluiten en alles.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij gelooft niet en dus heb je geen recht op vrije dagen die met het geloof samenhangen.
Bij een ongeluk heb je een sloot, bij de inspectie tijd genoeg, die bellen twee weken van tevoren op dat ze op die datum rond x tijdstip langskomen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal, maar niemand zit te springen op werknemers die niet erkend worden volgens de wet, bij een bedrijfsongeluk, of inspectie bijvoorbeeld zit je dan al zwaar in de penarie.
Like I said, dat is gewoon moderne slavernij.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij een ongeluk heb je een sloot, bij de inspectie tijd genoeg, die bellen twee weken van tevoren op dat ze op die datum rond x tijdstip langskomen.
Je kunt bankstellen gaan verkopen bij Seat's and Sofa's.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor, maar het is niet mijn probleem als de scholen sluiten en alles.
Ben toch afhankelijk van derden, als niemand de deuren opent tijdens paasdagen dan kan ik ook niks he.
Sinds wanneer heb jij problemen met slavernij en jij wil gewetenloos zakenman worden?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal, maar niemand zit te springen op werknemers die niet erkend worden volgens de wet, bij een bedrijfsongeluk, of inspectie bijvoorbeeld zit je dan al zwaar in de penarie. Bovendien lijkt een rechtenloos persoon die zwart werkt met laag inkomen meer op moderne slavernij dan werknemer.
Of ik ergens gewetensproblemen mee heb staat los van de vraag of het een duurzame oplossing is.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij problemen met slavernij en jij wil gewetenloos zakenman worden?
En bij een bedrijfsongeluk schop je hem gewoon op straat. Wat wil ie doen, z'n ontslag bij de kantonrechter aanvechten?
Wen er maar aan.quote:Het was vrij tragisch om te zien hoe je gisteren aan een ieder die het wilde horen meedeelde dat Nuance rechts wil verbieden.
Nah, dan verkies ik wel jullie lastig te vallen hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kunt bankstellen gaan verkopen bij Seat's and Sofa's.
Je hebt je verzoend met het trieste lot van POL?quote:
Nou, volgens mij heeft een illegale zwartwerker net zoveel recht als een andere werknemer, ik heb dat ergens gehoord, ik geloof radio1 over schoonmaaksters die zwart werken. Ze kunnen zelfs doorbetaalde vakanties eisen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij problemen met slavernij en jij wil gewetenloos zakenman worden?
En bij een bedrijfsongeluk schop je hem gewoon op straat. Wat wil ie doen, z'n ontslag bij de kantonrechter aanvechten?
Hahahahahaha, wat een fijne uitspraak ook weer.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
Rechts is als kanker. Je wilt het dolgraag uitbannen, maar het lukt simpelweg niet.
Dat is onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft een illegale zwartwerker net zoveel recht als een andere werknemer, ik heb dat ergens gehoord, ik geloof radio1 over schoonmaaksters die zwart werken. Ze kunnen zelfs doorbetaalde vakanties eisen.
Dadelijk weer naar mijn werk, ik heb pauze.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, dan verkies ik wel jullie lastig te vallen hier.
Ze kunnen zoveel eisen, maaar dan mik je ze er uit.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft een illegale zwartwerker net zoveel recht als een andere werknemer, ik heb dat ergens gehoord, ik geloof radio1 over schoonmaaksters die zwart werken. Ze kunnen zelfs doorbetaalde vakanties eisen.
Precies.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel eisen, maaar dan mik je ze er uit.
Je haalt nu dingen door elkaar. Je verplichtingen aan de fiscus staan los van de werkgever zijn verplichtingen aan de werknemer.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nuanceblablabla.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of ik ergens gewetensproblemen mee heb staat los van de vraag of het een duurzame oplossing is.
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk.
Als een bedrijf dat toekent is dat niet hetzelfde als 'evenveel recht hebben'.
Zo simpel ligt dat niet, ik weet niet meer welk programma dat het was, op Radio1 was daar volop aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel eisen, maaar dan mik je ze er uit.
Och mij hoor je er niet over klagen, in Afrika vond ik ze wel handig die Zimbabwanen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nuanceblablabla.
Ga ergens anders de moraalridder uithangen.
Die verplichtingen kan de werknemer opeisen en zal dat winnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:54 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je haalt nu dingen door elkaar. Je verplichtingen aan de fiscus staan los van de werkgever zijn verplichtingen aan de werknemer.
Ja leuk voor Radio 1, maar illegalen hebben niet dezelfde rechten als een onder een CAO vallende Nederlandse werknemer.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:57 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Zo simpel ligt dat niet, ik weet niet meer welk programma dat het was, op Radio1 was daar volop aandacht aan besteed.
Links is als aids, je wordt er bleek van en krijgt vlekken in je gezicht.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
Rechts is als een homo. Contraproductief.
Dat is de andere kant natuurlijk, maar ik spreek dan over een zwartwerker. Dat illegale hangt er even bij.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:56 schreef von_Preussen het volgende:
We'll hilarisch, een illegaal die je gaat aangeven en vervolgens een uur later zelf bij de IND in een cel zit.
It is a crazy world some people live in.
Zwartwerkers wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja leuk voor Radio 1, maar illegalen hebben niet dezelfde rechten als een onder een CAO vallende Nederlandse werknemer.
Nogmaals, waar gaat een illegaal dat opeisen dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Die verplichtingen kan de werknemer opeisen en zal dat winnen.
Bij een Nigeriaanse knokploeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nogmaals, waar gaat een illegaal dat opeisen dan?
Bij de rechter.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nogmaals, waar gaat een illegaal dat opeisen dan?
We hebben het over illegalen, als je dat nog niet doorhad.quote:
En zelfs over die rechten heeft Bouterse een heel andere mening.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Illegalen hebben enkel de rechten van de mens achter zich, en dat is wel erg basic en vaag.
Nogmaals, een zwartwerkende illegale kan dat ook. Is niet slim, maar kan het wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben het over illegalen, als je dat nog niet doorhad.
Denk jij echt dat een illegaal naar de rechter gaat als ie vervolgens wordt uitgezet naar z'n eigen land?quote:Op donderdag 5 april 2012 12:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Bij de rechter.Dat het nadelige gevolgen voor hem heeft doet er even niet toe, de mogelijkheid is er.
Echt hè , maar laat hem, ik vind het enorm vermakelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het heeft nogal indruk op je gemaakt.
Omdat hij beschermd wordt door de universele rechten van de mens tegen uitbuiting, maar verder heeft hij niks geen rechten, hooguit zal het bedrijf een fikse boete moeten betalen, krijgt die idioot wat centjes mee en zit hij op 't eerste vliegtuig terug naar het oerwoud.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Nogmaals, een zwartwerkende illegale kan dat ook. Is niet slim, maar kan het wel.
Weten we gelijk wat er aan de hand is met Wilders.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Links is als aids, je wordt er bleek van en krijgt vlekken in je gezicht.
Ook wil ik de richting rechts verbieden, zo heeft iedereen twee linkerhanden.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:48 schreef waht het volgende:
Haha, Nuance wil rechts verbieden. Hebben jullie dat gelezen?
Lees jij wel goed? Ik zeg alleen dat de mogelijkheid er is. Een illegale zwartwerker heeft nl. dezelfde rechten. Dat hij zijn mond houdt omdat het anders nadelige gevolgen voor hem heeft staat er los van.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk jij echt dat een illegaal naar de rechter gaat als ie vervolgens wordt uitgezet naar z'n eigen land?
Nee man, die wil veel liever hier blijven die gaat z'n bek we'll houden.
Idd, hij heeft linkseritus.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weten we gelijk wat er aan de hand is met Wilders.
Nope, hij kan zelfs vakantiedagen opeisen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat hij beschermd wordt door de universele rechten van de mens tegen uitbuiting, maar verder heeft hij niks geen rechten, hooguit zal het bedrijf een fikse boete moeten betalen, krijgt die idioot wat centjes mee en zit hij op 't eerste vliegtuig terug naar het oerwoud.
Rechten op wat, vakantiedagen?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Lees jij wel goed? Ik zeg alleen dat de mogelijkheid er is. Een illegale zwartwerker heeft nl. dezelfde rechten. Dat hij zijn mond houdt omdat het anders nadelige gevolgen voor hem heeft staat er los van.
Alleen maar linksom, vandaar dat je maar terug blijft komen in POL.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ook wil ik de richting rechts verbieden, zo heeft iedereen twee linkerhanden.
Je bent nog serieus ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Nope, hij kan zelfs vakantiedagen opeisen.
Niet zo he, sidekick.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alleen maar linksom, vandaar dat je maar terug blijft komen in POL.
R2 is veel leuker dan blingbotquote:
Drie keer links.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alleen maar linksom, vandaar dat je maar terug blijft komen in POL.
Jij denkt werkelijk dat een of andere Zulu uit verweggistan die hier in een zeecontainer aan komt spoelen en ergens gaat afwassen even later bij de rechter kan vragen om vakantiedagen?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik. Dat het niet in jouw wereldje past wil niet zeggen dat het onzin is.
Als wij de volgende keer een disuccie over de zorgsector hebben kom jij met het argument:' de topman van Shell verdient teveel'.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Lees jij wel goed? Ik zeg alleen dat de mogelijkheid er is. Een illegale zwartwerker heeft nl. dezelfde rechten. Dat hij zijn mond houdt omdat het anders nadelige gevolgen voor hem heeft staat er los van.
is scheepslinks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |