Dat is in Amsterdam. Lekker makkelijk voor jequote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, geen partijavond. Meer iets in de Balie ofzo.
Ik heb visitekaartjesquote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij kom ik Nieuwspoort niet eens in. Of is een perskaart afdoende?
Nee zo'n feest is het niet.quote:
Je moet zo'n pasje hebben.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij kom ik Nieuwspoort niet eens in. Of is een perskaart afdoende?
Dezelfde die je nodig hebt als je bij je moeder langsgaat?quote:
Nou inderdaadquote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Hexagon het volgende:
Wat vind ik die Frits Huffnagel een verwaande blaaskaak, strontvervelend figuur
Pijnlijk voor je date.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee zo'n feest is het niet.
VS is datende, maar nog immer single, wellicht binnenkort die knoop maar doorhakken.
Een kruising tussen Boris Johnson en Paul de Leeuw.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Hexagon het volgende:
Wat vind ik die Frits Huffnagel een verwaande blaaskaak, strontvervelend figuur
Die kun je beter niet laten zien als je wij aan dezelfde tafel zitten. Dan schaam je je waarschijnlijk.quote:
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dezelfde die je nodig hebt als je bij je moeder langsgaat?
quote:
Slechte grap ook.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee zo'n feest is het niet.
VS is datende, maar nog immer single, wellicht binnenkort die knoop maar doorhakken.
Je zou wensen dat ze hem op de plek van Leers neerzetten waar hij de komende jaren flink de beerput over zich heen krijgt.quote:
Ik heb geen schaamte.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die kun je beter niet laten zien als je wij aan dezelfde tafel zitten. Dan schaam je je waarschijnlijk.
IaMauro.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zou wensen dat ze hem op de plek van Leers neerzetten waar hij de komende jaren flink de beerput over zich heen krijgt.
Hij beperkt zich wel tot schreeuwen van de zijlijnquote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zou wensen dat ze hem op de plek van Leers neerzetten waar hij de komende jaren flink de beerput over zich heen krijgt.
Het heet niks voor niks een plofkop, na een maand zal die live op Politiek24 exploderen door alle hoofdpijndossiersquote:Op woensdag 4 april 2012 23:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |