Geen idee, maar goed autorijden moet nog duurder schijnbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee.
Waar men op doelt - denk ik - is dat werkgevers evenveel blijven vergoeden aan werknemers, en een groter gedeelte loon vormt. Maar als die vergoeding ook naar 12 cent gaat, valt dat voordeel weg.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat stopt .gifjes, dus dan zie ik die irritante flitsachtergrond in je UI niet meer.
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat stopt .gifjes, dus dan zie ik die irritante flitsachtergrond in je UI niet meer.
Orkaknuffelaar!quote:
Opportunist is treffender, denk ik.quote:
Werkt alleen op de pagina waar je op zit.. dus als je F5 doet dan is hij weer flitsend.quote:
Die ken je wel.quote:
Haal hem godverdomme weg uit Oranje!quote:
Mischien moeten we een petitie maken om de lama uit POL-SC te weren.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haal hem godverdomme weg uit Oranje!
Oogjes dicht, druk gebarend, Spotify button op zijn Corduroy-jasje, hand losjes in de broekzak en een ontwapenende Brabantse tongval zodat de SP niet langer het monopolie op de zachte G heeft.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef eriksd het volgende:
Om de een of andere reden zie ik Friek al helemaal achter zo'n interruptiemicrofoon staan.
Petities zijn voor mietjes. Ram hem gewoon in elkaar als je hem weer ziet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien moeten we een petitie maken om de lama uit POL-SC te weren.
Heb 'm ff aangepast.quote:
Het klopt gewoon. Hij heeft ook precies de goede verhouding tussen verbaal en non-verbaal.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oogjes dicht, druk gebarend, Spotify button op zijn Corduroy-jasje, hand losjes in de broekzak en een ontwapenende Brabantse tongval zodat de SP niet langer het monopolie op de zachte G heeft.
Aaibaar genoeg, lijkt me.
Het is wél m'n moat, dus dat behoort niet tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Petities zijn voor mietjes. Ram hem gewoon in elkaar als je hem weer ziet.
Dat is een belediging.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het klopt gewoon. Hij heeft ook precies de goede verhouding tussen verbaal en non-verbaal.
Onmogelijk door die ontwapenende lach.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Petities zijn voor mietjes. Ram hem gewoon in elkaar als je hem weer ziet.
Een corrigerende tik mag ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is wél m'n moat, dus dat behoort niet tot de mogelijkheden.
Precies.quote:
Jij bent een belediging.quote:
Ik kon hem ook wel waarderen tijdens de meet (de op 1-na-laatste). Kwam door dat koddige accent.quote:
Je moeder is een belediging voor haar professie.quote:
Matig. Een 5.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moeder is een belediging voor haar professie.
Hm, en nu?quote:
Je moeder?quote:
Als ik iemand in elkaar moest beuken zou het de uitbater zijn. Opdat hij ons meer drank zou geven.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kon hem ook wel waarderen tijdens de meet (de op 1-na-laatste). Kwam door dat koddige accent.
Tsja, jullie nemen Php mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik iemand in elkaar moest beuken zou het de uitbater zijn. Opdat hij ons meer drank zou geven.
De uitslag van je laatste tentamen.quote:
quote:
Ik vond het allemaal wel meevallen eigenlijk. Of ik heb een hoop gemist.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik iemand in elkaar moest beuken zou het de uitbater zijn. Opdat hij ons meer drank zou geven.
Meat and greet?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Mijn charmes zijn onweerstaanbaar, nu nog even een meet & greet met Taylor regelen.
Was je weer high van de bitterballen?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel meevallen eigenlijk. Of ik heb een hoop gemist.
Even better.quote:
Meat and grot.quote:
Het was sowieso niets dramatisch. Die man is gewoon niets gewend.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel meevallen eigenlijk. Of ik heb een hoop gemist.
Feit.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:04 schreef waht het volgende:
[..]
Het was sowieso niets dramatisch. Die man is gewoon niets gewend.
Ach haters gonna hate, het is gewoon een van de knapste jongens op dit moment.quote:
Volgende keer is hij niet meer welkom?quote:
Op de meet was je anders ook erg lovend over Koos.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach haters gonna hate, het is gewoon een van de knapste jongens op dit moment.
Dat was hij de afgelopen keren ook niet, maar daar stoort 'ie zich niet aan.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgende keer is hij niet meer welkom?
Weet niet of hij meeleest, maar als je jezelf op zoiets uitnodigt dan is er waarschijnlijk iets goed mis met je eigen sociale leven.quote:
Evenals (stok)brood, kaasstengels en loempia's.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was je weer high van de bitterballen?
Ik zou niet weten hoe je iemand kan weren uit een voor iedereen toegankelijke locatie.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgende keer is hij niet meer welkom?
Ik heb tegen hem gezegd dat hij de volgende keer weer gezellig kan komen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was hij de afgelopen keren ook niet, maar daar stoort 'ie zich niet aan.
Iteejer bestelde brood.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Evenals (stok)brood, kaasstengels en loempia's.
De bitterballen begonnen te vervelen.
Heimelijke organisatie van de volgende meet.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je iemand kan weren uit een voor iedereen toegankelijke locatie.
Door hem onderweg naar de locatie te onderscheppen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je iemand kan weren uit een voor iedereen toegankelijke locatie.
Dat zeker. En dat heeft ie ook wel bewezen door z'n gedrag.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet of hij meeleest, maar als je jezelf op zoiets uitnodigt dan is er waarschijnlijk iets goed mis met je eigen sociale leven.
Terecht. Bitterballen zijn ook paupervoer.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Evenals (stok)brood, kaasstengels en loempia's.
De bitterballen begonnen te vervelen.
Het viel wel mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zeker. En dat heeft ie ook wel bewezen door z'n gedrag.
Je had er bij moeten zijn
Je hebt hem niet eens kapotgemaakt?quote:
Waarom, als ie tegen beter weten in weer wil komen en zichzelf belachelijk maken moet ie dat vooral doenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef waht het volgende:
[..]
Heimelijke organisatie van de volgende meet.
Ik was de klassieke internetheld.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt hem niet eens kapotgemaakt?
Erik toch.
Ja het maakt eigenlijk niet veel uit. Genoeg uitgaansgelegenheden die we kunnen proberen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom, als ie tegen beter weten in weer wil komen en zichzelf belachelijk maken moet ie dat vooral doen
Je schreef opmerkingen op viltjes en gooide die naar de aanwezigen?quote:
Yvonne was wel grappig toen ie bij ons kwam zitten.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ik zat niet aan de tafel die geen drank meer kreeg
Den Haag wordt het.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef waht het volgende:
[..]
Ja het maakt eigenlijk niet veel uit. Genoeg uitgaansgelegenheden die we kunnen proberen.
Ik was erg stil.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je schreef opmerkingen op viltjes en gooide die naar de aanwezigen?
Ik kreeg wel een viltje naar me toegegooid, weet alleen niet meer van wie.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je schreef opmerkingen op viltjes en gooide die naar de aanwezigen?
Wij bestelde er nog gewoon eentje, een weizen als ik het goed herinner.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ik zat niet aan de tafel die geen drank meer kreeg
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yvonne was wel grappig toen ie bij ons kwam zitten.
Ik ben voor. Eerst indrinken, dan rondleiding door de Tweede Kamer en als we daar dan uitgeschopt zijn gaan we echt zuipen.quote:
Precies, en yvonne en ik zaten nog lekker aan de prosecco, iteejer aan de Palm.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij bestelde er nog gewoon eentje, een weizen als ik het goed herinner.
Op het plein.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben voor. Eerst indrinken, dan rondleiding door de Tweede Kamer en als we daar dan uitgeschopt zijn gaan we echt zuipen.
Dat was ik. Ik zat in het naburige cafe.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een viltje naar me toegegooid, weet alleen niet meer van wie.
Het was GS, Erik of B_A geloof ik.
Je had wel behoefte aan wat fysieke actie.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik zat in het naburige cafe.
We hadden ook twee bitterballen en een loempia in een aantrekkelijke presentatie voor hem neergezetquote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik zat in het naburige cafe.
Op mijn peuken nogwel!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
We hadden ook twee bitterballen en een loempia in een aantrekkelijke presentatie voor hem neergezet
Meet op Tenerife. Goed plan.quote:
Gewoon nette mensen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en yvonne en ik zaten nog lekker aan de prosecco, iteejer aan de Palm.
Onze tafel was prima.
Dan was het waarschijnlijk Php.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je niet van die vieze dingen erop schrijven, viespeuk.
Op jouw kosten.quote:
Met z'n allen naar een VVD-uitslagenavond waar ze gigantisch verliezen en Rutte met tranen in z'n ogen zijn afscheid uit de politiek aankondigt lijkt me echt hilarischquote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Op het plein.
Wat nog mooier zou zijn is een uitslagenavond-meet. Tussen andere politieke adepten.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Met z'n allen naar een VVD-uitslagenavond waar ze gigantisch verliezen en Rutte met tranen in z'n ogen zijn afscheid uit de politiek aankondigt lijkt me echt hilarisch
Nee, geen partijavond. Meer iets in de Balie ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Met z'n allen naar een VVD-uitslagenavond waar ze gigantisch verliezen en Rutte met tranen in z'n ogen zijn afscheid uit de politiek aankondigt lijkt me echt hilarisch
Nieuwspoort.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, geen partijavond. Meer iets in de Balie ofzo.
Hoho, jij bent geboren met een goede lepel in je reet. Letterlijk...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |