Alsof het in Mocroland gemiddeld veel warmer dan dat wordt.quote:
Alsof het Mocropak niet uit teenslippers, een strak T-shirtje en een korte broek bestaat.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof het in Mocroland gemiddeld veel warmer dan dat wordt.
Die gaat de kroeg in. Goedenavond allen.quote:
Over heel Mocroland niet nee, maar het wordt met enige regelmaat wel wat warmer dan dat op bepaalde plekken. En ik vind het persoonlijk heul niet extreem heet.. tuurlijk je moet er niet al te lang in lopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof het in Mocroland gemiddeld veel warmer dan dat wordt.
Enjoyquote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die gaat de kroeg in. Goedenavond allen.
Och het is gewoon gewenning.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over heel Mocroland niet nee, maar het wordt met enige regelmaat wel wat warmer dan dat op bepaalde plekken. En ik vind het persoonlijk heul niet extreem heet.. tuurlijk je moet er niet al te lang in lopen.
Dat ook, en de hitte is niet vergelijkbaar met de hitte in NL, waarbij je al snel gaat zweten.quote:
Feit, het is echt oerdegelijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Image doet me echt niks, legerkleding is built to last, daarom heb ik bij de schietoefening ook die desertcamo altijd aan. Kan liggen, rollen, bollen, hete hulzen ermee opvangen en het blijft gewoon in orde. Dat terwijl de burgerbroeken van m'n maten wel eens willen sneuvelen.
Precies, vond 't eigenlijk in Afrika wel lekker.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat ook, en de hitte is niet vergelijkbaar met de hitte in NL, waarbij je al snel gaat zweten.
Dat is net iets minder dan 3 cent per blikquote:Op woensdag 4 april 2012 21:37 schreef betyar het volgende:
Voor de PaasPop camping Veltins bier van de Lidl gekocht 24 blikken voor maar 69 cent![]()
Fohn is een goede omschrijving idd!quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, vond 't eigenlijk in Afrika wel lekker.
30 graden 's nachts, 45 overdag, de wind voelde aan als een föhn.
Idd.quote:
Nou goed, ik heb bij 53 graden in de dode vallei gelopen en ik vond het snel genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over heel Mocroland niet nee, maar het wordt met enige regelmaat wel wat warmer dan dat op bepaalde plekken. En ik vind het persoonlijk heul niet extreem heet.. tuurlijk je moet er niet al te lang in lopen.
Precies, deed vaak de airco uit en autoraam open, lekker.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Fohn is een goede omschrijving idd!
Die domme koe slaat alleen het blikje aan wat op de band lag.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is net iets minder dan 3 cent per blik
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Die domme koe slaat alleen het blikje aan wat op de band lag.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die gaat de kroeg in. Goedenavond allen.
In NL wordt het benauwd, verder naar het zuiden is het van die droge hitte wat ik ook minder erg vind.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat ook, en de hitte is niet vergelijkbaar met de hitte in NL, waarbij je al snel gaat zweten.
Whehe. Die heeft er van langs gekregen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zette laatst een krat Grolsch voor de neus van zo'n kassameid neer en ze sloeg 'm nog niet eens aanquote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef betyar het volgende:
[..]
ik pak altijd zo'n scanapparaat en ben nog nooit die vijf of zes keer gecontroleerd.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben zo'n pauper die bij de Jumbo net zo lang gaat wachten tot er 4 mensen staan.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:45 schreef betyar het volgende:
[..]
ik pak altijd zo'n scanapparaat en ben nog nooit die vijf of zes keer gecontroleerd.
Bij de Sligro een grote parasol in een echt grote doos lag gewoon op de kar.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zette laatst een krat Grolsch voor de neus van zo'n kassameid neer en ze sloeg 'm nog niet eens aan
Handigquote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Australie hadden ze altijd van die medewerkers naast die dingen staan die controleerden of je betaalde, lang leve Coles Supermarket.
Heerlijk, zolang je maar geen leren bekleding hebt.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, deed vaak de airco uit en autoraam open, lekker.
Hier staan van die hekjes waar je eerst je kassabon voor moet houden.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Australie hadden ze altijd van die medewerkers naast die dingen staan die controleerden of je betaalde, lang leve Coles Supermarket.
Naja waren iets van 20 self-checkouts, met 1 medewerker die controleerde of je betaalde.quote:
Kan je nagaan wat het doet als er een blackhawk boven je neus hangt en je een douche krijgt van hulzen en schakels van de M134quote:Op woensdag 4 april 2012 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd.
Het is trouwens een belevenis om een warme huls van je buurman op je huid te krijgen, doet lekker pijn. Pijn is fijn.
Liever de hulzen dan de kogelsquote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat het doet als er een blackhawk boven je neus hangt en je een douche krijgt van hulzen en schakels van de M134
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat het doet als er een blackhawk boven je neus hangt en je een douche krijgt van hulzen en schakels van de M134
Hehe.quote:
Waarom gebruik jij iedere keer een zinsbouw dat suggereert dat jij ook onderwerp van je vraag bent.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
Wie van jullie is er nog meer dakloos?
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij iedere keer een zinsbouw dat suggereert dat jij ook onderwerp van je vraag bent?
Je had een studie Nederlands moeten doen, had je Erik ook eens de les kunnen lezen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij iedere keer een zinsbouw dat suggereert dat jij ook onderwerp van je vraag bent.
Hurrbedurr, opleiding tot Koosvogelisme is niet m'n ding.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had een studie Nederlands moeten doen, had je Erik ook eens de les kunnen lezen.
Dit jaar krijgt men voor het eerst te maken met het verhoogde tarief voor misdaden tegen de menselijkheid. Deze vallen vanaf 2011 onder box 3. Volgens staatssecretaris van Justitie Fred Teeven (VVD) past de maatregel binnen het beleid om delicten tegen de menselijkheid te ontmoedigen: “Als het gaat om criminaliteit zijn er twee zaken waar bijna iedereen last van heeft: overlast en mensenrechtenschendingen. Met name op dit laatste punt was Nederland jarenlang een delictenparadijs. We proberen dat nu te veranderen, met behulp van een financiële prikkel.”quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)binnen-bij-justitie/
Koosveganisme?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hurrbedurr, opleiding tot Koosvogelisme is niet m'n ding.
Hahahaah, die is fijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit jaar krijgt men voor het eerst te maken met het verhoogde tarief voor misdaden tegen de menselijkheid. Deze vallen vanaf 2011 onder box 3. Volgens staatssecretaris van Justitie Fred Teeven (VVD) past de maatregel binnen het beleid om delicten tegen de menselijkheid te ontmoedigen: “Als het gaat om criminaliteit zijn er twee zaken waar bijna iedereen last van heeft: overlast en mensenrechtenschendingen. Met name op dit laatste punt was Nederland jarenlang een delictenparadijs. We proberen dat nu te veranderen, met behulp van een financiële prikkel.”
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
Niemand wil met me mee naar Titanic 3D.
Dit kabinet is voornemens om naast zware zeden- en geweldsdelicten ook het hebben van zwart geld niet meer te laten verjarenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit jaar krijgt men voor het eerst te maken met het verhoogde tarief voor misdaden tegen de menselijkheid. Deze vallen vanaf 2011 onder box 3. Volgens staatssecretaris van Justitie Fred Teeven (VVD) past de maatregel binnen het beleid om delicten tegen de menselijkheid te ontmoedigen: “Als het gaat om criminaliteit zijn er twee zaken waar bijna iedereen last van heeft: overlast en mensenrechtenschendingen. Met name op dit laatste punt was Nederland jarenlang een delictenparadijs. We proberen dat nu te veranderen, met behulp van een financiële prikkel.”
En dat verbaast je?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
Stelletje nep-rechtsen in dit kabinet.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit kabinet is voornemens om naast zware zeden- en geweldsdelicten ook het hebben van zwart geld niet meer te laten verjaren
Geen geintje.
Ja, ze willen allemaal wel naar Twilight, en daar weiger ik heen te gaan.quote:
Die boot zinkt en die nep-hetero gaat kapot, zo heb ik het lekker verklapt.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
Boeiend, heb 'm al 1000 keer gezien.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Die boot zinkt en die nep-hetero gaat kapot, zo heb ik het lekker verklapt.
En zitten janken natuurlijk. Huilie.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend, heb 'm al 1000 keer gezien.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend, heb 'm al 1000 keer gezien.
En elke keer die verontwaardiging.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En zitten janken natuurlijk. Huilie.
Dat kun je wel zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stelletje nep-rechtsen in dit kabinet.
Nee, die Rose en Jack gedeeltes spoel ik altijd door.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mag ik mee?!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar Titanic 3-D
Vond jij ook dat de rijken meer ruimte moesten hebben op de sloepen?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, die Rose en Jack gedeeltes spoel ik altijd door.
M'n favoriete uitspraak is nog immer "We're dressed to our best, and prepared to go down like gentlemen. However, we would like a brandy!".
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, die Rose en Jack gedeeltes spoel ik altijd door.
M'n favoriete uitspraak is nog immer "We're dressed to our best, and prepared to go down like gentlemen. However, we would like a brandy!".
Waarmee mijn punt dus weer bewezen is, dat je niet altijd ruzie's kan ontwijken. Dank.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij al slepend met je beautycase vast was komen te zitten tussen de 3e-klassers, die je nog snel even compleet in elkaar hadden geramd.
"Will the lifeboats be seated according to class?".quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vond jij ook dat de rijken meer ruimte moesten hebben op de sloepen?
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Will the lifeboats be seated according to class?".
Hoor het haar nog zeggen.
Dat lijkt mij evident.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarmee mijn punt dus weer bewezen is, dat je niet altijd ruzie's kan ontwijken. Dank.
Nah, ik was meer die kerel geweest die zo'n kind stal van die plebejers en zich voordeed als enige ouder en daardoor van boord kwam.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij al slepend met je beautycase vast was komen te zitten tussen de 3e-klassers, die je nog snel even compleet in elkaar hadden geramd.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nog meer?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vond jij ook dat de rijken meer ruimte moesten hebben op de sloepen?
En vervolgens als je reddingsboot te water gelaten is het kind overboord mikken.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, ik was meer die kerel geweest die zo'n kind stal van die plebejers en zich voordeed als enige ouder en daardoor van boord kwam.
Neu, gewoon laten zitten en bij aankomst zeggen dat je 'm niet kent.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vervolgens als je reddingsboot te water gelaten is het kind overboord mikken.
Ik ben altijd voor de bad guy en hoop dat elk verhaal slecht afloopt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef waht het volgende:
Ik ben ook wel eens voor de bad guy. Zo lang hij niet te bad is.
Overboord mikken.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, gewoon laten zitten en bij aankomst zeggen dat je 'm niet kent.
Gordon Gekko.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef waht het volgende:
Ik ben ook wel eens voor de bad guy. Zo lang hij niet te bad is.
Why?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zou gewoon een kogel voor mijzelf bewaren net als die ene vent.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
Ik zou gewoon een kogel voor mijzelf bewaren net als die ene vent.
Meh boring.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Why?
Gewoon jezelf op zo'n bootje werpen.
Ik niet altijd.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de bad guy en hoop dat elk verhaal slecht afloopt.
Zijn gewoon m'n favoriete films dat, Wall Street, Lord of War, Margin Call, Godfather, etc.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef waht het volgende:
Oh Voorschrift: dan moet je There Will Be Blood kijken. Daar adopteert een oliebaron een kind puur om lokale gemeenschappen over te halen hem het recht tot exploiteren van olievelden te verkopen.
Heerlijke film al zeg ik het zelf.
Je hebt geen smaak.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de bad guy en hoop dat elk verhaal slecht afloopt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn gewoon m'n favoriete films dat, Wall Street, Lord of War, Margin Call, Godfather, etc.
Lekker wegdromen bij het over lijken gaan en vies rijk worden, iets wat slechts weggelegd is voor weinigen.
Heb al een leuke weg uitgestippeld om die kant op te gaan, alleen dan met steun vanuit de overheid.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker wegdromen bij het over lijken gaan en vies rijk worden, iets wat slechts weggelegd is voor weinigen.
Lord of War is wel fucking goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn gewoon m'n favoriete films dat, Wall Street, Lord of War, Margin Call, Godfather, etc.
Maak nou maar eerst je HBO eens af.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij krijgt bij Wall Street niet het gevoel "was ik maar Gordon"?quote:
Zit er ook op te wachten, RTL 7.quote:
Lord of War is geniaal inderdaad. Body of Lies, Syriana en Munich zijn ook aanraders.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dequote:
Ik heb hem niet gezien , maar ik weet nu al bijna zeker van niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij krijgt bij Wall Street niet het gevoel "was ik maar Gordon"?
Je hebt wat?!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien , maar ik weet nu al bijna zeker van niet.
Munich, mwoah.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:09 schreef waht het volgende:
[..]
Lord of War is geniaal inderdaad. Body of Lies, Syriana en Munich zijn ook aanraders.
'Cut him loose.'
Alsof jij niet houdt van krijsende Armeense kinderen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:10 schreef waht het volgende:
[..]
Alsof jij niet houdt van krijsende Armeense kinderen.
Mooie film inderdaad en een briljante rol van Daniel Day-Lewis.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:06 schreef waht het volgende:
Oh Voorschrift: dan moet je There Will Be Blood kijken. Daar adopteert een oliebaron een kind puur om lokale gemeenschappen over te halen hem het recht tot exploiteren van olievelden te verkopen.
Heerlijke film al zeg ik het zelf.
Hmm.. die ik ga binnenkort eens kijken.quote:
John Gotti was mijn grote voorbeeldquote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
Ik had vroeger als klein kind altijd de ambitie om mafiosi te worden.
I.t.t. al die mongolen die agent of brandweer willen worden.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
quote:
Niet iedereen zwijmelt bij al die happy ends, sommigen van ons vonden 't deel waarin Bambi's moeder werd doodgeschoten 't beste aan de hele film, en terecht.quote:
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
Echte aanrader. Net als die film over Baader-Meinhof.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
Hmm.. die ik ga binnenkort eens kijken.
Ik wilde altijd Panzerkommandant worden, toen een aantal jaar op het bedrijfskundige pad gezeten, maar zit nu weer defensie te denken.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
Dat mag.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Niet iedereen zwijmelt bij al die happy ends, sommigen van ons vonden 't deel waarin Bambi's moeder werd doodgeschoten 't beste aan de hele film, en terecht.
Zeker. Die Oscar was meer dan terecht.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooie film inderdaad en een briljante rol van Daniel Day-Lewis.
Volgend jaar blockbustermovie over hem.quote:
Kreeg net melding op FB van anderen dat 't daar ook niet werkte.quote:
Mischien zijn alle homo's afgesloten van Youtube?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kreeg net melding op FB van anderen dat 't daar ook niet werkte.
Vreemd.
Je hebt nog nooit in de auto door een plas gereden naast wat gemeentewerkers just for fun, of iets dergelijks?quote:
Mafia en Mafia 2.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef JoaC het volgende:
Bestaan er nog goede mafiagames voor PC of 360?
Nee, meteen erop ingereden, hoezo?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit in de auto door een plas gereden naast wat gemeentewerkers just for fun, of iets dergelijks?
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, meteen erop ingereden, hoezo?
Denk aan je bloeddruk.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:16 schreef eriksd het volgende:
Gerard Schouw.
Succesvolle troll. Erger mij kapot aan die man.
Kan je ook "carriere" maken?quote:
Het is een soort GTA, dus er zit wel verhaallijn in ja, en sandbox mogelijkheden.quote:
Thanks, heb ooit Godfather II geleend, was niet zo super. "Ik zie wel hoe ik deze verkrijg"quote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is een soort GTA, dus er zit wel verhaallijn in ja, en sandbox mogelijkheden.
Aandoenlijk hoe jij aandacht van mij probeert te krijgen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:18 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben gewoon onderdeel van elke post die vP plaatst.
Op de passagierstoel met een biertje in de hand, voetjes op het dashboard en dan uit het raam "werk ze!" roepen...quote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit in de auto door een plas gereden naast wat gemeentewerkers just for fun, of iets dergelijks?
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:20 schreef JoaC het volgende:
[..]
Thanks, heb ooit Godfather II geleend, was niet zo super. "Ik zie wel hoe ik deze verkrijg"
Nah, wij roepen enkel "Hurrbedurr".quote:Op woensdag 4 april 2012 22:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Op de passagierstoel met een biertje in de hand, voetjes op het dashboard en dan uit het raam "werk ze!" roepen...
Bezuinigingen op psychiatrische hulp hè.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:21 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rkeer-amsterdam.html
Met 215 het raam omlaag doen en wat naar buiten roepen?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, wij roepen enkel "Hurrbedurr".
Gewoon aanpakken op z'n Amerikaans.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef waht het volgende:
[..]
Bezuinigingen op psychiatrische hulp hè.
Gemeentewerkers staan meestal niet te schoffelen op de middenberm op een snelweg.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met 215 het raam omlaag doen en wat naar buiten roepen?
Dat wil ik je nog wel eens zien doen.
Welke?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef Picchia het volgende:
Ik heb een gigantische bril gekocht, waar wel twee brillen in passen.
Dat wordt bittere noodzaak als er meer van dit soort lui los komen te lopen. Schieten met de taser welteverstaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon aanpakken op z'n Amerikaans.
Shoot first, ask questions later.
Hmmm, op zich heb je daar een punt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gemeentewerkers staan meestal niet te schoffelen op de middenberm op een snelweg.
Taser is voor mieten.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef waht het volgende:
[..]
Dat wordt bittere noodzaak als er meer van dit soort lui los komen te lopen. Schieten met de taser welteverstaan.
Taser?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:26 schreef waht het volgende:
[..]
Dat wordt bittere noodzaak als er meer van dit soort lui los komen te lopen. Schieten met de taser welteverstaan.
Jullie lijken mij echt een prima duo voor zo'n luidsprekersysteem met microfoon in de autoquote:Op woensdag 4 april 2012 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, wij roepen enkel "Hurrbedurr".
Nee, gewoon schieten, we hebben niet voor niets de marechaussee met van die kekke kogelspuiters:quote:
Ze haten ons op de weg, behalve dispuuttrutjes.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:28 schreef Auti het volgende:
[..]
Jullie lijken mij echt een prima duo voor zo'n luidsprekersysteem met microfoon in de auto
Hij heeft een brilletjequote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, gewoon schieten, we hebben niet voor niets de marechaussee met van die kekke kogelspuiters:
[ afbeelding ]
Dat waren geen dispuuttrutjes, dat kon ik aan hun gezichten wel zien, daarvoor waren ze te weinig sophisticated.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze haten ons op de weg, behalve dispuuttrutjes.
U moet het boek van Luttwak over strategie lezen. Elke actie krijgt een reactie.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, gewoon schieten, we hebben niet voor niets de marechaussee met van die kekke kogelspuiters:
[ afbeelding ]
Mwoah, Prada brillen, dikke laag plamuur, dikke auto onder de kont.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat waren geen dispuuttrutjes, dat kon ik aan hun gezichten wel zien, daarvoor waren ze te weinig sophisticated.
Affijn, ze waren wel lekker en hot, dus in zoverre mag dat natuurlijk ook.
Die linker raak je niet echt van onder de indruk nee.quote:
Ik denk niet dat Nederlanders in psychische nood opeens zich gaan organiseren om je terug te pakken.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef waht het volgende:
[..]
U moet het boek van Luttwak over strategie lezen. Elke actie krijgt een reactie.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het was cheapig-rijk, niet klasse-rijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, Prada brillen, dikke laag plamuur, dikke auto onder de kont.
Kon slechter.
True true, maar een gegeven paard niet in de mond kijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het was cheapig-rijk, niet klasse-rijk.
Maar de dames bevielen mijn hormonen evengoed, daar niet van.
Dat denk ik ook niet maar ze zullen zich (op hun manier) wapenen tegen schietgrage agenten.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nederlanders in psychische nood opeens zich gaan organiseren om je terug te pakken.
Jezus VS, dat doet ik toch ook niet, ik zeg toch met niet zoveel woorden dat ik er geil van zou worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
True true, maar een gegeven paard niet in de mond kijken.
Volgende keer zal ik maar niet meer hosselen dan.
Idd, met onderstaande wapens:quote:Op woensdag 4 april 2012 22:36 schreef waht het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet maar ze zullen zich (op hun manier) wapenen tegen schietgrage agenten.
Nee, maar als iets niet de hemel in te prijzen is word ik er ook niet geil van.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jezus VS, dat doet ik toch ook niet, ik zeg toch met niet zoveel woorden dat ik er geil van zou worden.
Alleen als ik geil ben schakel ik niet automatisch m'n hersens uit, ook andere details blijf ik dan observeren.
Als jij ergens geil van wordt dan prijs je het zeker om elke prijs te hemel in?
Nrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 4 april 2012 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar als iets niet de hemel in te prijzen is word ik er ook niet geil van.
Oud geld is iets minder protserig.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoah, Prada brillen, dikke laag plamuur, dikke auto onder de kont.
Kon slechter.
Och, ik ken wel mensen die typisch oud geld zijn, die afgetrapte Volvo's en kleren met gaten is ook niet m'n ding.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oud geld is iets minder protserig.
En dat spul loopt bij de damesdisputen. Wat jij beschrijft is nouveau riche met verkopers-partners.
Oud geldquote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat spul loopt bij de damesdisputen. Wat jij beschrijft is nouveau riche met verkopers-partners.
Kleren met gaten?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, ik ken wel mensen die typisch oud geld zijn, die afgetrapte Volvo's en kleren met gaten is ook niet m'n ding.
Wij zijn het eens, merk ik wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is weer 'n ander uiterste.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kleren met gaten?
Misschien moet jij even C. Ronaldo kijken op TV.
quote:
Oud nieuws, levert 700 miljoen op naar het schijnt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
http://www.autoblog.nl/ka(...)rlagen-tot-1213-cent
Kutregering.
Ik kreeg ook spontaan oogkanker en dacht: "welke NWS-josti is er nu weer in de POL-SC terecht gekomen".quote:
Jouw reactie in het topic had ik gelezen, schaar me er ook helemaal achter.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oud nieuws, levert 700 miljoen op naar het schijnt.
Ik snap nog niet hoe.
Zo houden bedrijven meer geld over, is meer belastingafdrachten.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oud nieuws, levert 700 miljoen op naar het schijnt.
Ik snap nog niet hoe.
Que?quote:
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo houden bedrijven meer geld over, is meer belastingafdrachten.
Ofzoiets?
Geen idee, maar goed autorijden moet nog duurder schijnbaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee.
Waar men op doelt - denk ik - is dat werkgevers evenveel blijven vergoeden aan werknemers, en een groter gedeelte loon vormt. Maar als die vergoeding ook naar 12 cent gaat, valt dat voordeel weg.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat stopt .gifjes, dus dan zie ik die irritante flitsachtergrond in je UI niet meer.
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat stopt .gifjes, dus dan zie ik die irritante flitsachtergrond in je UI niet meer.
Orkaknuffelaar!quote:
Opportunist is treffender, denk ik.quote:
Werkt alleen op de pagina waar je op zit.. dus als je F5 doet dan is hij weer flitsend.quote:
Die ken je wel.quote:
Haal hem godverdomme weg uit Oranje!quote:
Mischien moeten we een petitie maken om de lama uit POL-SC te weren.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haal hem godverdomme weg uit Oranje!
Oogjes dicht, druk gebarend, Spotify button op zijn Corduroy-jasje, hand losjes in de broekzak en een ontwapenende Brabantse tongval zodat de SP niet langer het monopolie op de zachte G heeft.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:53 schreef eriksd het volgende:
Om de een of andere reden zie ik Friek al helemaal achter zo'n interruptiemicrofoon staan.
Petities zijn voor mietjes. Ram hem gewoon in elkaar als je hem weer ziet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien moeten we een petitie maken om de lama uit POL-SC te weren.
Heb 'm ff aangepast.quote:
Het klopt gewoon. Hij heeft ook precies de goede verhouding tussen verbaal en non-verbaal.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oogjes dicht, druk gebarend, Spotify button op zijn Corduroy-jasje, hand losjes in de broekzak en een ontwapenende Brabantse tongval zodat de SP niet langer het monopolie op de zachte G heeft.
Aaibaar genoeg, lijkt me.
Het is wél m'n moat, dus dat behoort niet tot de mogelijkheden.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Petities zijn voor mietjes. Ram hem gewoon in elkaar als je hem weer ziet.
Dat is een belediging.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het klopt gewoon. Hij heeft ook precies de goede verhouding tussen verbaal en non-verbaal.
Onmogelijk door die ontwapenende lach.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Petities zijn voor mietjes. Ram hem gewoon in elkaar als je hem weer ziet.
Een corrigerende tik mag ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is wél m'n moat, dus dat behoort niet tot de mogelijkheden.
Precies.quote:
Jij bent een belediging.quote:
Ik kon hem ook wel waarderen tijdens de meet (de op 1-na-laatste). Kwam door dat koddige accent.quote:
Je moeder is een belediging voor haar professie.quote:
Matig. Een 5.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moeder is een belediging voor haar professie.
Hm, en nu?quote:
Je moeder?quote:
Als ik iemand in elkaar moest beuken zou het de uitbater zijn. Opdat hij ons meer drank zou geven.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kon hem ook wel waarderen tijdens de meet (de op 1-na-laatste). Kwam door dat koddige accent.
Tsja, jullie nemen Php mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik iemand in elkaar moest beuken zou het de uitbater zijn. Opdat hij ons meer drank zou geven.
De uitslag van je laatste tentamen.quote:
quote:
Ik vond het allemaal wel meevallen eigenlijk. Of ik heb een hoop gemist.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik iemand in elkaar moest beuken zou het de uitbater zijn. Opdat hij ons meer drank zou geven.
Meat and greet?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies.
Mijn charmes zijn onweerstaanbaar, nu nog even een meet & greet met Taylor regelen.
Was je weer high van de bitterballen?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel meevallen eigenlijk. Of ik heb een hoop gemist.
Even better.quote:
Meat and grot.quote:
Het was sowieso niets dramatisch. Die man is gewoon niets gewend.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wel meevallen eigenlijk. Of ik heb een hoop gemist.
Feit.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:04 schreef waht het volgende:
[..]
Het was sowieso niets dramatisch. Die man is gewoon niets gewend.
Ach haters gonna hate, het is gewoon een van de knapste jongens op dit moment.quote:
Volgende keer is hij niet meer welkom?quote:
Op de meet was je anders ook erg lovend over Koos.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach haters gonna hate, het is gewoon een van de knapste jongens op dit moment.
Dat was hij de afgelopen keren ook niet, maar daar stoort 'ie zich niet aan.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgende keer is hij niet meer welkom?
Weet niet of hij meeleest, maar als je jezelf op zoiets uitnodigt dan is er waarschijnlijk iets goed mis met je eigen sociale leven.quote:
Evenals (stok)brood, kaasstengels en loempia's.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was je weer high van de bitterballen?
Ik zou niet weten hoe je iemand kan weren uit een voor iedereen toegankelijke locatie.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgende keer is hij niet meer welkom?
Ik heb tegen hem gezegd dat hij de volgende keer weer gezellig kan komen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was hij de afgelopen keren ook niet, maar daar stoort 'ie zich niet aan.
Iteejer bestelde brood.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Evenals (stok)brood, kaasstengels en loempia's.
De bitterballen begonnen te vervelen.
Heimelijke organisatie van de volgende meet.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je iemand kan weren uit een voor iedereen toegankelijke locatie.
Door hem onderweg naar de locatie te onderscheppen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je iemand kan weren uit een voor iedereen toegankelijke locatie.
Dat zeker. En dat heeft ie ook wel bewezen door z'n gedrag.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet of hij meeleest, maar als je jezelf op zoiets uitnodigt dan is er waarschijnlijk iets goed mis met je eigen sociale leven.
Terecht. Bitterballen zijn ook paupervoer.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Evenals (stok)brood, kaasstengels en loempia's.
De bitterballen begonnen te vervelen.
Het viel wel mee.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zeker. En dat heeft ie ook wel bewezen door z'n gedrag.
Je had er bij moeten zijn
Je hebt hem niet eens kapotgemaakt?quote:
Waarom, als ie tegen beter weten in weer wil komen en zichzelf belachelijk maken moet ie dat vooral doenquote:Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef waht het volgende:
[..]
Heimelijke organisatie van de volgende meet.
Ik was de klassieke internetheld.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt hem niet eens kapotgemaakt?
Erik toch.
Ja het maakt eigenlijk niet veel uit. Genoeg uitgaansgelegenheden die we kunnen proberen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom, als ie tegen beter weten in weer wil komen en zichzelf belachelijk maken moet ie dat vooral doen
Je schreef opmerkingen op viltjes en gooide die naar de aanwezigen?quote:
Yvonne was wel grappig toen ie bij ons kwam zitten.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ik zat niet aan de tafel die geen drank meer kreeg
Den Haag wordt het.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef waht het volgende:
[..]
Ja het maakt eigenlijk niet veel uit. Genoeg uitgaansgelegenheden die we kunnen proberen.
Ik was erg stil.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je schreef opmerkingen op viltjes en gooide die naar de aanwezigen?
Ik kreeg wel een viltje naar me toegegooid, weet alleen niet meer van wie.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je schreef opmerkingen op viltjes en gooide die naar de aanwezigen?
Wij bestelde er nog gewoon eentje, een weizen als ik het goed herinner.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ik zat niet aan de tafel die geen drank meer kreeg
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yvonne was wel grappig toen ie bij ons kwam zitten.
Ik ben voor. Eerst indrinken, dan rondleiding door de Tweede Kamer en als we daar dan uitgeschopt zijn gaan we echt zuipen.quote:
Precies, en yvonne en ik zaten nog lekker aan de prosecco, iteejer aan de Palm.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij bestelde er nog gewoon eentje, een weizen als ik het goed herinner.
Op het plein.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben voor. Eerst indrinken, dan rondleiding door de Tweede Kamer en als we daar dan uitgeschopt zijn gaan we echt zuipen.
Dat was ik. Ik zat in het naburige cafe.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een viltje naar me toegegooid, weet alleen niet meer van wie.
Het was GS, Erik of B_A geloof ik.
Je had wel behoefte aan wat fysieke actie.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik zat in het naburige cafe.
We hadden ook twee bitterballen en een loempia in een aantrekkelijke presentatie voor hem neergezetquote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik zat in het naburige cafe.
Op mijn peuken nogwel!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
We hadden ook twee bitterballen en een loempia in een aantrekkelijke presentatie voor hem neergezet
Meet op Tenerife. Goed plan.quote:
Gewoon nette mensen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en yvonne en ik zaten nog lekker aan de prosecco, iteejer aan de Palm.
Onze tafel was prima.
Dan was het waarschijnlijk Php.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je niet van die vieze dingen erop schrijven, viespeuk.
Op jouw kosten.quote:
Met z'n allen naar een VVD-uitslagenavond waar ze gigantisch verliezen en Rutte met tranen in z'n ogen zijn afscheid uit de politiek aankondigt lijkt me echt hilarischquote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Op het plein.
Wat nog mooier zou zijn is een uitslagenavond-meet. Tussen andere politieke adepten.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Met z'n allen naar een VVD-uitslagenavond waar ze gigantisch verliezen en Rutte met tranen in z'n ogen zijn afscheid uit de politiek aankondigt lijkt me echt hilarisch
Nee, geen partijavond. Meer iets in de Balie ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Met z'n allen naar een VVD-uitslagenavond waar ze gigantisch verliezen en Rutte met tranen in z'n ogen zijn afscheid uit de politiek aankondigt lijkt me echt hilarisch
Nieuwspoort.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, geen partijavond. Meer iets in de Balie ofzo.
Hoho, jij bent geboren met een goede lepel in je reet. Letterlijk...quote:
Kom je niet in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |