Den Haag wordt het.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef waht het volgende:
[..]
Ja het maakt eigenlijk niet veel uit. Genoeg uitgaansgelegenheden die we kunnen proberen.
Ik was erg stil.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je schreef opmerkingen op viltjes en gooide die naar de aanwezigen?
Ik kreeg wel een viltje naar me toegegooid, weet alleen niet meer van wie.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je schreef opmerkingen op viltjes en gooide die naar de aanwezigen?
Wij bestelde er nog gewoon eentje, een weizen als ik het goed herinner.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ik zat niet aan de tafel die geen drank meer kreeg
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yvonne was wel grappig toen ie bij ons kwam zitten.
Ik ben voor. Eerst indrinken, dan rondleiding door de Tweede Kamer en als we daar dan uitgeschopt zijn gaan we echt zuipen.quote:
Precies, en yvonne en ik zaten nog lekker aan de prosecco, iteejer aan de Palm.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij bestelde er nog gewoon eentje, een weizen als ik het goed herinner.
Op het plein.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben voor. Eerst indrinken, dan rondleiding door de Tweede Kamer en als we daar dan uitgeschopt zijn gaan we echt zuipen.
Dat was ik. Ik zat in het naburige cafe.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een viltje naar me toegegooid, weet alleen niet meer van wie.
Het was GS, Erik of B_A geloof ik.
Je had wel behoefte aan wat fysieke actie.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik zat in het naburige cafe.
We hadden ook twee bitterballen en een loempia in een aantrekkelijke presentatie voor hem neergezetquote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik zat in het naburige cafe.
Op mijn peuken nogwel!quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
We hadden ook twee bitterballen en een loempia in een aantrekkelijke presentatie voor hem neergezet
Meet op Tenerife. Goed plan.quote:
Gewoon nette mensen.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en yvonne en ik zaten nog lekker aan de prosecco, iteejer aan de Palm.
Onze tafel was prima.
Dan was het waarschijnlijk Php.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je niet van die vieze dingen erop schrijven, viespeuk.
Op jouw kosten.quote:
Met z'n allen naar een VVD-uitslagenavond waar ze gigantisch verliezen en Rutte met tranen in z'n ogen zijn afscheid uit de politiek aankondigt lijkt me echt hilarischquote:Op woensdag 4 april 2012 23:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Op het plein.
Wat nog mooier zou zijn is een uitslagenavond-meet. Tussen andere politieke adepten.
quote:Op woensdag 4 april 2012 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Met z'n allen naar een VVD-uitslagenavond waar ze gigantisch verliezen en Rutte met tranen in z'n ogen zijn afscheid uit de politiek aankondigt lijkt me echt hilarisch
Nee, geen partijavond. Meer iets in de Balie ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Met z'n allen naar een VVD-uitslagenavond waar ze gigantisch verliezen en Rutte met tranen in z'n ogen zijn afscheid uit de politiek aankondigt lijkt me echt hilarisch
Nieuwspoort.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, geen partijavond. Meer iets in de Balie ofzo.
Hoho, jij bent geboren met een goede lepel in je reet. Letterlijk...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |