Hurrbedurr, opleiding tot Koosvogelisme is niet m'n ding.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had een studie Nederlands moeten doen, had je Erik ook eens de les kunnen lezen.
Dit jaar krijgt men voor het eerst te maken met het verhoogde tarief voor misdaden tegen de menselijkheid. Deze vallen vanaf 2011 onder box 3. Volgens staatssecretaris van Justitie Fred Teeven (VVD) past de maatregel binnen het beleid om delicten tegen de menselijkheid te ontmoedigen: “Als het gaat om criminaliteit zijn er twee zaken waar bijna iedereen last van heeft: overlast en mensenrechtenschendingen. Met name op dit laatste punt was Nederland jarenlang een delictenparadijs. We proberen dat nu te veranderen, met behulp van een financiële prikkel.”quote:Op woensdag 4 april 2012 21:54 schreef De_Guidance het volgende:
http://www.speld.nl/2012/(...)binnen-bij-justitie/
Koosveganisme?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hurrbedurr, opleiding tot Koosvogelisme is niet m'n ding.
Hahahaah, die is fijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit jaar krijgt men voor het eerst te maken met het verhoogde tarief voor misdaden tegen de menselijkheid. Deze vallen vanaf 2011 onder box 3. Volgens staatssecretaris van Justitie Fred Teeven (VVD) past de maatregel binnen het beleid om delicten tegen de menselijkheid te ontmoedigen: “Als het gaat om criminaliteit zijn er twee zaken waar bijna iedereen last van heeft: overlast en mensenrechtenschendingen. Met name op dit laatste punt was Nederland jarenlang een delictenparadijs. We proberen dat nu te veranderen, met behulp van een financiële prikkel.”
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
Niemand wil met me mee naar Titanic 3D.
Dit kabinet is voornemens om naast zware zeden- en geweldsdelicten ook het hebben van zwart geld niet meer te laten verjarenquote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit jaar krijgt men voor het eerst te maken met het verhoogde tarief voor misdaden tegen de menselijkheid. Deze vallen vanaf 2011 onder box 3. Volgens staatssecretaris van Justitie Fred Teeven (VVD) past de maatregel binnen het beleid om delicten tegen de menselijkheid te ontmoedigen: “Als het gaat om criminaliteit zijn er twee zaken waar bijna iedereen last van heeft: overlast en mensenrechtenschendingen. Met name op dit laatste punt was Nederland jarenlang een delictenparadijs. We proberen dat nu te veranderen, met behulp van een financiële prikkel.”
En dat verbaast je?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
Stelletje nep-rechtsen in dit kabinet.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit kabinet is voornemens om naast zware zeden- en geweldsdelicten ook het hebben van zwart geld niet meer te laten verjaren
Geen geintje.
Ja, ze willen allemaal wel naar Twilight, en daar weiger ik heen te gaan.quote:
Die boot zinkt en die nep-hetero gaat kapot, zo heb ik het lekker verklapt.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
Boeiend, heb 'm al 1000 keer gezien.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Die boot zinkt en die nep-hetero gaat kapot, zo heb ik het lekker verklapt.
En zitten janken natuurlijk. Huilie.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend, heb 'm al 1000 keer gezien.
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boeiend, heb 'm al 1000 keer gezien.
En elke keer die verontwaardiging.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En zitten janken natuurlijk. Huilie.
Dat kun je wel zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stelletje nep-rechtsen in dit kabinet.
Nee, die Rose en Jack gedeeltes spoel ik altijd door.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En zitten janken natuurlijk. Huilie.
Mag ik mee?!quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar Titanic 3-D
Vond jij ook dat de rijken meer ruimte moesten hebben op de sloepen?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, die Rose en Jack gedeeltes spoel ik altijd door.
M'n favoriete uitspraak is nog immer "We're dressed to our best, and prepared to go down like gentlemen. However, we would like a brandy!".
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, die Rose en Jack gedeeltes spoel ik altijd door.
M'n favoriete uitspraak is nog immer "We're dressed to our best, and prepared to go down like gentlemen. However, we would like a brandy!".
Waarmee mijn punt dus weer bewezen is, dat je niet altijd ruzie's kan ontwijken. Dank.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat jij al slepend met je beautycase vast was komen te zitten tussen de 3e-klassers, die je nog snel even compleet in elkaar hadden geramd.
"Will the lifeboats be seated according to class?".quote:Op woensdag 4 april 2012 22:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vond jij ook dat de rijken meer ruimte moesten hebben op de sloepen?
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Will the lifeboats be seated according to class?".
Hoor het haar nog zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |